Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/21/21 in all areas

  1. START SERWERA, OTWARTE TESTY, ORAZ INNE WAŻNE INFORMACJE Hejka! Miło nam poinformować, że jest to przedostatni news przed startem serwera. Ostatnim będzie podsumowanie otwartych beta testów, oraz zatwierdzenie i zaproszenie na start. W tym temacie przedstawimy kilka ważnych informacji, z którymi proponujemy się zapoznać, aby dowiedzieć się wszystkiego o nadchodzącym starcie serwera. Dokładnie miesiąc temu, 13 sierpnia, zakończyliśmy przedostatni etap beta testów. Przez okres tego miesiąca wydarzyło się kilka niespodziewanych sytuacji, które spowodowały opóźnienie startu serwera, jak chociażby odejście lidera frakcji LSPD - ale o tym wspomnimy kilka akapitów niżej. W tym okresie zamknęliśmy sporą część wycen szacowanych na 90%, jakie są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej gospodarki. Tak jak wspomnieliśmy w poprzednim newsie, podeszliśmy do tego tematu na poważnie, a naszych wyliczeń, kalkulacji i algorytmów mogła by się powstydzić nie jedna większa korporacja. Od ostatniego newsa dodaliśmy sporo nowych rzeczy na serwer, oraz zaplanowaliśmy udoskonalenie niektórych systemów. W tym przypadku nie podzielimy się dokładnie o nowościach - będziecie mogli je sprawdzić bezpośrednio w grze, lub w dziale Prezentacje skryptów, kiedy postanowimy opublikować nowe treści. Równie istotną rzeczą którą chcemy się podzielić, jest naprawienie ponad +/-500 (ta liczba nie jest dokładna, ze względu na różne formy wysyłania zgłoszeń) zgłoszonych błędów przez beta testerów, którzy mieli okazję testować serwer od wewnątrz. Ukończyliśmy pracę nad podstawowym antycheatem, który potrafi reagować w przypadku użycia niedozwolonych modyfikacji, które mogą zepsuć rozgrywkę. Nie wykluczamy, że czeka nas wiele poprawek i udoskonalenia naszego antycheata. Mamy jednak nadzieję, że nasz podstawowy antycheat umożliwi spokojne spędzenie czasu na serwerze. Kto zajmie się frakcją LSPD? Ponad tydzień temu, poinformowaliśmy Was o braku lidera LSPD, z tego powodu, że poprzedni lider z przyczyn prywatnych musiał zrezygnować. Nie była to dla nas pozytywna informacja, lecz rozumiemy sytuację u tej osoby. Jak wiadomo bez najważniejszej frakcji start serwera nie jest możliwym, dlatego otworzyliśmy rekrutację i daliśmy ograniczony czas na wysłanie podań. Po rozpatrzeniu kilku nadesłanych wiadomości, nie zgłosiła się odpowiednia osoba, której moglibyśmy powierzyć prowadzenie frakcji. Aby nie stać stać w miejscu i czekać na podanie, które chcielibyśmy zaakceptować, doszliśmy do wniosku aby powierzyć tymczasowe prowadzenie frakcji jednej osobie do momentu znalezienia Lidera organizacji. Jest nim @Hype, z którym przedyskutowaliśmy założenia tej frakcji. Jesteśmy mu w stanie powierzyć tymczasowe prowadzenie organizacji LSPD, ze względu na to, że jego plany na prowadzenie frakcji pokrywają się z założeniami serwera. Od teraz możecie kontaktować się z nim w sprawach związanych z PD, oraz wyczekiwać na uzupełnienie działu frakcyjnego. W skrócie: Oficjalnego lidera frakcji LSPD dalej nie ma, dlatego rekrutacje pozostawiamy otwartą do momentu znalezienia odpowiedniego kandydata. Do tego czasu, frakcją zajmie się tymczasowy lider @Hype, którego zadaniem jest naprowadzenie tej frakcji w prawidłowym kierunku. Podania można dalej wysyłać, więcej informacji w temacie rekrutacyjnym: Otwarte beta testy | 19.09 (niedziela) 18:00 Kolejna data: 22.09 (środa) 20:00 Otwarte testy serwera, zaplanowaliśmy w niedzielę (19.09.2021 r). Poniżej przedstawiamy plan na ten etap testów: Udostępnienie panelu gracza, w celu możliwości założenia postaci (jedynie pod beta testy, natomiast jej wygląd będzie można wyexportować) - Piątek (17.09.2021) O godzinie 18:00 będzie możliwość połączyenia się z serwerem na platformie RAGE:MP, IP zostanie podane w nagłówku forum, oraz na kanale discord. O godzinie 22:00 planujemy zamknąć serwer. Głównym celem tych testów jest sprawdzenie jak poradzi sobie nowa zakupiona maszyna, oraz cały skrypt serwera przy większej ilości osób online. Liczymy na jak największą frekwencję, możecie nam bardzo pomóc, oraz sprawdzić serwer przed jego startem. O dalszych krokach dotyczących otwartych testów, będziemy informować na naszym serwerze discord. Dlatego jeśli jeszcze nie dołączyłeś, to zachęcamy do dołączenia, aby być na bieżąco ze wszystkimi informacjami: discord.com/vgaming Nowa informacja: W tym miejscu chcielibyśmy zapowiedzieć kolejne otwarte testy serwera, już w tę środę (22.09), o godzinie 20:00. Wczorajsze problemy zablokowały wejście do gry przez ponad godzinę, oraz na pewno wielu z Was odpuściło sobie grę przez problemy. Dlatego po wyeliminowaniu problemu z dołączeniem na serwer mamy nadzieję, że na kolejnych testach pojawi się jeszcze więcej osób. Podczas testów nie było ani jednego crasha serwera, oraz nie wykryliśmy krytycznych błędów, co jest dla nas pozytywną informacją, że już w ten piątek, o godzinie 18:00 będziemy mogli oficjalnie otworzyć serwer. Start serwera | 24.09 (piątek) 18:00 Chcemy dać sobię zapas dni w tygodniu, aby móc naprawić rażące błędy, które zostaną zgłoszone w ramach otwartych testów. Data w nagłówku będzie przez nas potwierdzona po skończonych beta testach, natomiast jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, bez niespodziewanych sytuacji, to start serwera nastąpi w Piątek (24.09.2021) o godzinie 18:00. Dodatkowe informacje na temat samego startu serwera pojawią się w osobnym newsie, po zakończeniu otwartych testów. Wyniki rekrutacji | 02.10 (sobota) W celu przypomnienia - aktualnie jest otwarta rekrutacja na Helperów oraz Moderatorów. Jeśli jesteś osobą zaangażowaną i masz ciekawy pomysł na siebie, to wyślij do nas podanie. Osoby które dostaną się do ekipy, otrzymają odpowiedź 02.10 (sobota), pod podaniem wysłanym w prywatnej wiadomości. Brak odpowiedzi z naszej strony, oznacza brak zaakceptowania podania. Tematy rekrutacyjne znajdują się w tym dziale: https://vgaming.pl/forum/135-rekrutacje/ Podsumowanie Mamy nadzieję, że przedstawiony w formie skróconej news, który zapowiada nadchodzący start serwera, zadowoli wyczekujących graczy. Sami jesteśmy bardzo dumni z tego, że już niedługo będziemy mogli udostępnić przyjemne, oraz bezpieczne miejsce do rozgrywki dla polskiej społeczności Roleplay. Ważną informacją, którą chcemy jeszcze podać jest to, że aby zagrać na naszym serwerze, obowiązkowo musicie posiadać utworzone konto na forum, dlatego jeśli jeszcze ktoś tego nie zrobił, to zachęcamy do rejestracji, jak i do polecenia naszego projektu znajomym, będziemy wdzięczni. Przypominajki: - Załóż swój biznes! - Rekrutacje (lider PD, moderatorzy, helperzy) - Aplikacje na organizacje przestępcze Miłego wieczoru i mamy nadzieję, że zobaczymy się z Wami już niedługo w grze!
    26 points
  2. 16 points
  3. 12 points
  4. Cytaty pochodzą z oficjalnego regulaminu organizacji przestępczych: https://vgaming.pl/topic/567-regulamin-półświatka-przestępczego/ Czy osoba wystawiająca aplikacje na organizacje musi być też jej liderem w grze? Głupota. Złożone akcje trwają czasami po kilka dni. I co po tych 24 godzinach? Magicznie ucieknie z szopy czy garażu. Według mnie należy zmienić na 72 godziny. Lokalizacje pracy (ja to rozumiem jako biznesy) co blokuje możliwość wtargnięcia do biznesów i docelowo zgarnięcia haraczy czy też podpalenia go. Chyba nietrafione. A w innych godzinach przestępstwa są zakazane? Przestępcy śpią? Wejdziemy z chłopakami do gry o 17, na serwerze będzie LSPD a i tak według regulaminu zakazujecie mi ruchów. Jeśli będę grał przestępstwo o 4:30 bo nam się przedłuży to według regulaminu też jest niedozwolone. Przemyślcie to. Karajcie jednostkami. Dlaczego ma cierpieć cała organizacja jeśli któryś z ich graczy zrobi psikusa i specjalnie wywróci organizacje? Trzeba karać jednostki, to najlepsza metoda. Trafi mi się gagatek, który na siłę przedłuża akcje i chcecie mi za to zamknąć organizacje? Głupota. Karać jednostki, to jedyna słuszna droga. Są też inne dzielnice niż South Central, jak na przykład Vespucci. Sporo organizacji też tworzy się na Downtown. Strzelacie sobie w kolano tym zapisem. Jeśli ktoś pozwala sobie na ofensywną akcję na terenie centrum musi też liczyć się z konsekwencjami w postaci szybkiego złapania przez służby. (mamy też tutaj federalnych) Zupełnie nieprzemyślany ten punkt. A co jeśli lider i jego zastępca nie może wejść do gry? Kto to wymyślił? Ja często posyłam do akcji zaufanych ludzi (kapitanów czy też zaufanych pod panelem) I robią dobrą robotę bez mojej obecności, bo zazwyczaj wtedy pije wódeczke i zbieram pochwały na discordzie. Co to za sztywne reguły? Zrobimy ustawkę o 19 i złamiemy regulamin. Kolejna bdzura mocno ogranicząca gre. Co jeśli gang gra po za South Central? Bzdura. Czemu służą takie sztuczne zapychacze w regulaminie? Nie wszystkie ważne kwestie zostały poruszone w regulaminie. Mieliście na to ponad dwa tygodnie a to dalej wygląda słabo i nie jest dopracowane. Jest lepsze od poprzedniego, ale dalej widać brak doświadczenia. Po to się prowadzi wspólne interesy, biznesy i gra się ze sobą. Łączy się wątki aby w razie zagrożenia to wykorzystać. Kto nie potrafi złapać sobie sojuszu ten przegrywa. Tak samo wykorzystanie do swoich celów innej organizacji. Mafie sobie pomagają, gangi też. Śmieszny punkt. Pozdro.
    11 points
  5. Otwarty interior Chihuahua Hotdogs
    10 points
  6. LIDER LSPD - REKRUTACJA W związku z aktualnym brakiem lidera frakcji PD jesteśmy zmuszeni do otwarcia rekrutacji na tę funkcję. Poszukujemy osoby komunikatywnej, zaangażowanej, oraz przede wszystkim doświadczonej w prowadzeniu tego typu frakcji. Założenia oraz plany na frakcję powinny pokrywać się z założeniami serwera. Przyszły lider może liczyć na owocną współpracę, oraz możliwość dostosowania systemów serwerowych pod planowaną frakcję - wszystko to kwestia przedyskutowania, dlatego do spróbowania swoich sił zachęcamy przede wszystkim osoby komunikatywne. Podanie należy wysłać przez prywatną wiadomość forum do M1K1, a w nim zamieścić: Krótkie przedstawienie swojej osoby Plany na prowadzenie frakcji, Doświadczenie w tego typu frakcjach. Oczywiście w treści podania możecie umieścić dodatkowe informacje, które będą mogły pozytywnie wpłynąć na wynik podania. Rekrutacja jest cały czas otwarta, czekamy na podania. Powodzenia!
    8 points
  7. Cześć, wystawiamy razem z @WaderQnowy temat służący do informowania Was o aktualnym zapotrzebowaniu na biznes. Centralizacja rozgrywki szczegółowo została opisana w tym temacie, natomiast poniżej zamieszczę mapkę w skrócie obrazującą w jakiej części miasta potrzebujemy biznesów. Poniżej przedstawiam kilka przykładowych typów biznesów, na które możecie aplikować. Siłownie (Duże zapotrzebowanie) Gastronomie (Duże zapotrzebowanie) Studio tatuaży Studio fryzjerskie Warsztat (Duże zapotrzebowanie) Studio tuningowe Agencja ochrony Jesteśmy otwarci na nowe pomysły, jeśli ktoś z Was będzie miał ciekawy i sensowny pomysł może próbować swoich sił (w razie jakiś pytań możecie w każdym momencie napisać na PW discord, forum). Miejsce rozgrywki
    6 points
  8. -- something comes, something goes 22 kwietnia 2020 została rozbita grupa przestępcza "Money Boys" przez zorganizowaną akcje Departamentu Policji. Pojedyncze osoby zostały wypuszczone z braku dowodów na ich osobę. Podczas zatrzymania policja złapała poszukiwanego od roku Tee Durk znanego pod pseudonimem "Icedout". Tee Durk był poszukiwany od 29 kwietnia 2020 za zabicie niewinnego cywila i ucieczkę przed Departamentem. Większość grupy została osadzona w więzieniu za kradzieże, akcje rabunkowe czy też włamania na tereny prywatne. Mieszkańcy mówią, że nie podejrzewali ich o kontakt z przestępczością. Jeden z mieszkańców mówi: Nie podejrzewałem, że ci chłopacy mają coś za uszami. Jak podaje policja nadal poszukują dowodów na resztę grupy. 3 maja 2020 zaginął świadek związany ze sprawą Tee Durk. Departament sądził, że za jego zaginięcie jest odpowiedzialna grupa "Money Boys". Nic nie znaleziono na grupę oprócz broni krótkiej która należała do Tee Durk jak sam przyznał. Lecz policja nie mogła stwierdzić czy z tej broni został zamordowany świadek czy po prostu ukrył się przed zeznaniami. Do teraz nie znaleziono świadka, nie wiadomo czy ukrył się przed odpowiedzialnością czy został pozbawiony życia -- No Way Out (NWO) To świeżo uformowany gang uliczny, którego początkowe szeregi zasilały młode osoby, które zdołały przetrwać rozbicie ich poprzedniej grupy przestępczej "Money Boys" przez zorganizowaną akcję Departamentu Policji. Większość przynależnych do szajki ludzi to osoby czarnoskóre i pochodzenia latynoskiego, ale w kulturze gangu inne rasy są tolerowane i również werbowane do składu. Małolaty z pod szyldu No Way Out są niżem społecznym odepchniętym przez resztę rówieśników jak i całej społeczności z skreśloną przyszłością a ich jedynym kołem ratunkowym jest ponowne wejście w półświatek przestępczy powoli wspinając się na sam szczyt. Po rozpadzie grupy "Money Boys" i uformowaniu od nowa No Way Out lejce grupy przejął Rocco Murray, czyli dwudziesto jedno letni mieszkaniec Chamberlain Hills, bliski i zaufany przyjaciel byłego lidera gangu, czyli Tee Durka. Aktualnie dzieciak z Chamberlain przeszedł z poziomu pachołka od pchania narkotyków po High School i winklach na osiedlu do lidera gangu ulicznego. Rocco ustanowił dwie nowe zasady w kulturze No Way Out, starego Money Boys - brak jakiejkolwiek hierarchii i zasada "gettin money is a must". Pomimo, że gangi zwykle tworzą się w społeczności, a nie tylko w szkołach, przemoc gangów wpływa również na lokalną szkołę na różne sposoby, w tym: Gang rekrutuje członków w szkole, członkowie gangów często angażują się w przemoc na terenie szkoły lub wokół swojej szkoły członkowie gangu dopuszczają się przemocy wobec innych uczniów w szkole, którzy należą do innego gangu lub nie należą do żadnego. Liczne czynniki wypychania doświadczane przez zagrożone osoby różnią się w zależności od sytuacji, ale podążają za wspólnym motywem pragnienia władzy, szacunku, pieniędzy i ochrony. Te pragnienia mają bardzo duży wpływ na przyciąganie nowych członków do przyłączania się do gangów, a ich wpływ jest szczególnie silny na zagrożoną młodzież. Osoby takie często doświadczają w swoim życiu niskiego poziomu tych różnych czynników, czując się wykluczone ze swojej społeczności i pozbawione wsparcia społecznego. Dołączenie do ulicznego gangu może wydawać się im jedynym sposobem na uzyskanie statusu i sukcesu. -- Chamberlain Hills Gangi uliczne i przestępstwa nie są niczym nowym i szokującym na 762. ulicy. Uważa się, że urbanizacja, która towarzyszyła rewolucji przemysłowej, która spowodowała sprowadzenie większej liczby ludzi do miast i miasteczek, dała początek nowoczesnemu gangowi ulicznemu. Zamiast traktować to jako stosunkowo nowe zjawisko, można wyciągnąć wiele cennych lekcji z badań nad grupami przestępczymi i przemocą stosowaną na ulicach przedmieść Los Santos. Dzielnica Chamberlain Hills, potocznie nazywana przez członków No Way Out "Kilo Block" lub "D-Point" jest jedną z najbiedniejszych dzielnic wschodniego Los Santos. W 2005 roku w tej okolicy panowały najgorsze warunki, mieszkalnictwo jak i transport były tutaj prawie całkowicie niemożliwe. Państwo przeprowadziło zbiorowe remonty domów w 2009 roku po dosyć wielkiej demonstracji. Część pieniędzy na remont zniknęła, najprowdopodobniej z powodu defraudacji, ale do dziś o tym nikt się dowiedział co stało się z pieniędzmi. Na perzstrzeni parunastu lat kilka domów udało się odnowić, w tym czasie również zaczęła wzrastać liczba przestępstw, ponieważ dalej nie było tam odpowiednich warunków do życia, oraz pracy dla ludzi. Od tego czasu ta sytuacja ciągle się zmienia, raz na lepsze, raz gorsze, ale nie widać żeby sytuacja w tamtej strefie miasta jakkolwiek się poprawiła, ludzie przyzwyczaili się do takiego stylu życia na Chamberlain Hills. -- Out Of Character
    5 points
  9. Schronisko zwierząt znajdujące się na terenie Los Santos, w dobie internetu jak i życia w ciągłym pośpiechu wielu ludzi zapomniało o zwykłych gestach, zaczynając od zwykłego dzień dobry po pomoc zwierzętom w schroniskach. Placówka ma charakter charytatywny, właściciel Ingram Hamish nie jest nastawiony na jakikolwiek zysk finansowy z tego projektu. Dana działalność jest jedną z nielicznych w mieście, lecz coraz bardziej zaczyna cieszyć się zainteresowaniem wśród mieszkańców, gdyż ma najwyższe notowania od początku swoich działań. Korzenie założenia sięgają początku 2020 roku, gdzie Due wraz ze znajomymi rozpoczęli budowę danego schroniska, przez ostatnie półtora roku projekt rozwinął się na tyle, by twórcy mogli nazwać się pełnoprawnym schroniskiem. "Sanctuary of animals" jest domem dla wielu zwierząt, a z pewnością dla wielu innych dopiero takowym zostanie. Z biegiem czasu w współpracę ze schroniskiem wchodzi coraz to więcej spółek, chcąc szerzyć bezinteresowną pomoc - założyciele są otwarci na wszelakie propozycje, gdy głównym tematem przewodni ma być pomoc pupilom. Chętne, wspierające osoby mają szeroki wachlarz do wyboru: liczne zbiórki internetowe lub kontakt z wolontariuszami zajmujący się zbieraniem funduszy do skarbonek, pomoc własna dot. dostarczenia pożywienia, różnych materiałów, które mogą przydać się zwierzętom - na własną rękę, wyprowadzanie zwierzaków na spacery, zgłoszenie chęci wstąpienia w szeregi Sanctuary of animals, rzeczowe zbiórki lub fundacje po uzgodnieniu z właścicielami, i najważniejsze, dopełnienie wszystkich formalności i nadanie własnego domu jednego z pupili. OOC: Siema, wpadłem na pomysł stworzenia schroniska dla zwierząt z faktu obycia się skryptem zwierząt na serwerze. Projekt jest nastawiony głównie na interakcję z każdym graczem, tak jak ma to miejsce w prawdziwym życiu. O ile ten pomysł ma prawo wejść w życie to poza zwykłą rozgrywką w miejscu schroniska w grę wchodzą liczne eventy i wydarzenia, jeśli spółka rozwinie się drogą IC. Na ten moment jestem sam ale chętnych zapraszam do współpracy, w sprawie ustaleń i tak dalej zapraszam na dc balonowy#9658 duze pozdro
    5 points
  10. (Grafika użyta z; Vecteeze (Darmowa licencja) Hot-burgers. Startująca sieć fastfoodów - którą zarządza; DeVonte Lacroix - Francuski założyciel różnych lokali pod nazwą; Hot-Burgers, jego pierwszy lokal był o takiej samej nazwie, przejął interes rodzinny - w spadku po ojcu, prowadził go we Francji, na początku firma miała kryzsy przez to że w tamtejszych czasach DeVonte nie za bardzo był rozgarnięty a bardziej interesem zajmowała się Ciocia jego niż sam on, przez wiele nauki oraz odpowiedzialności jaką była firma, firma odniosła tak zwany chwilowy sukces po wytworzeniu pewnego burgera o nazwię: Welcome To Hell, który był stworzony z jednej z ostrzejszych papryczek o nazwię The Gosth Pepper - 1.000.000 miliona SHI, nie wiele śmiałków się zgodziło na wyzwanie, lecz kto najszybciej zjadł ostrego burgera dostawał nagrodę po dwóch tygodniach - w postaci pieniężnej do maksymalnie pięciu-set Euro. Sieć rozrosła się przez ten czas aż do momentu postanowienia żeby stworzyć sieć fast-foodową Hot Burgers w Los Santos, mając wysoki budżet, DeVonte zainwestował w lokale które wyremontował i przygotował do prac w Centrum Los Santos, oficjalne otwarcie pierwszego lokalu jest jeszcze nie-wiadome, lecz widać pierwsze Neonowe znaki nad remontowanymi budynkami o nazwię; Hot Burgers Co. Menu. Lokalizacja OOC Cześć, postanowiłem wyjść z inicjatywą lokalnych sieci restauracji - coś jak naprzykład; McDonald/KFC, restauracja będzie miała trzy maksymalnie lokale po czasie, rozmieszczone w wygodnych lokacjach - Centrum/Davis/Vespucci (zobaczymy), chce poprowadzić pierwszy raz jakiś biznes na serwisie RP, bo nigdy nie miałem ochoty lub nigdy mi się to nie widziało, a przyszła mi ochotę pograć CEO, biznesu, zobaczymy jak mi pójdzię, grafika zostanie zmieniona w przeciągu dni
    5 points
  11. witam dodajcie to chce se opierdalac hotdoga w otwartym interiorze jak ksieciunio
    5 points
  12. Irish Mob jest uważane za najstarszą organizację przestępczą w Stanach Zjednoczonych. Swoimi korzeniami sięga XIX-wiecznych irlandzkich gangów ulicznych. Irlandczycy w czasach swojej świetności opanowali ważniejsze miasta USA takie jak Boston, Chicago czy Nowy Jork. XXI wiek nie jest już dla nich równie lukratywny. Przyczyniły się do tego rozwój technologicznego zaplecza służb oraz ustawa RICO. Gangsterów naszych czasów nie da się porównać do Jamesa „Whitey’a” Bulgera, który niegdyś trząsł całym Bostonem, współpracując ze skorumpowanymi agentami FBI. Rozwój sytuacji w półświatku przestępczym na przestrzeni lat sprawił, że osoby powiązane z Irish Mob działają dyskretnie i bez większego ryzyka, a także nie obnoszą się jak dawniej ze swoimi zyskami, wydając pieniądze na drogie samochody. W ten sposób mogą uniknąć zainteresowania ze strony federalnych. O organizacjach przestępczych można wyczytać wiele. Internet, filmy i literatura szczegółowo przybliżają historię przestępczości zorganizowanej. Choć większość informacji bywa podkoloryzowana, jednak niewątpliwa jest obecność i udział zorganizowanych grup przestępczych w dziejach Stanów Zjednoczonych oraz niezliczona jest ilość pieniędzy, które przelały się przez ręce członków tychże grup. Większość zjadaczy masowej popkultury oglądało filmy Martina Scorsese: Chłopcy z ferajny, Kasyno czy – najnowsza produkcja – Irlandczyk, to tylko wybrane przykłady znane nam z ekranu. Osobny akapit należy poświęcić jednemu z największych Irlandzkich gangsterów Jamesowi „Whitney’owi” Bulgerowi, szefowi grupy przestępczej znanej jako Winter Hill Gang. Według informacji dostarczonych przez Federalne Biuro Śledcze, popularny Whitney od 1975 roku działał jako informator. Dzięki parasolowi ochronnemu agencji umocnił pozycję swej grupy i znacząco obniżył wpływy rodziny Patriarki. Po otrzymaniu ostrzeżenia w 1994 roku ukrywał się przez kolejne 16 lat, w tym 12 lat figurując na liście FBI Ten Most Wanted Fugitives. 22 czerwca 2011 roku został aresztowany i postawiono mu wówczas 32 zarzuty, m.in. wymuszenia haraczu, prania pieniędzy, wyłudzeń, posiadania broni oraz współudziału w 19 morderstwach. Szczur, szatan, tchórz czy kryminalny geniusz? Przywódca irlandzkiej mafii przez lata terroryzował Boston. Przez wspomniane 16 lat był nieuchwytny dla agentów FBI. Gdy starsi państwo Buckley zabrali swoje dzieci po raz pierwszy na zachodnie wybrzeże, to w ich w głowach nawet nie pojawiła się myśl, że za kilka-kilkanaście lat ich potomkowie będą próbowali tak mocno odcisnąć swe piętno na historii tego miasta. Teraz bezbronne dzieciaki trzymające łopatkę i budujące zamek z piasku, a już za kolejnym życiowym zakrętem będą targać w dłoniach rękojeści najpopularniejszych broni na czarnym rynku. Przewrotna to opowieść o trzech braciach. W rolach głównych wystąpią James „Blues” Buckley, Thomas „Tommy” Buckley oraz najmłodszy z nich, a zarazem najlepiej się zapowiadający Billy „Baby” Buckley. Stary, jak nazywały go własne dzieci, przejął schedę prace po swoim ojcu. Od dziadka, po ojców i synów wszyscy zajmowali się pracą na złomowisku w Los Santos. W tamtych czasach coraz śmielej na ulicach Ameryki rządziła mafia. Swoje ręce nad wysypiskiem trzymała rodzina Speilbergów, która stroniła się od przemocy fizycznej. Byli świetnymi matematykami, którzy potrafili przekręcić każdą cyferkę. Mistrzowie negocjacji, wyłudzania kontraktów z miasta i prania brudnych pieniędzy. Pewnie zastanawiacie się jak wyuczona i pełna wiedzy rodzina żydowska mogła zaprzyjaźnić się z rodziną robotniczej klasy, jaką była familia Buckley’ów? To proste. Składowisko to masa fizycznej pracy, dosłownie brudzenia sobie rąk. Złodzieje i czekający na okazje inni ludzie to tylko namiastka problemów, które rozwiązywali Irlandczycy na czele z Frankiem Buckley’em. Wdający się w bójki i często niestroniący od sporej ilości alkoholu ojciec oraz dorabiająca na boku ciężką pracą jako krawcowa matka, która często przez zachowanie swego partnera życiowego wdawała się w domowe awantury. Ten obraz w domu nie był świetnym przykładem dla trzech zbuntowanych braci, którzy dorastali przy meczach lokalnej drużyny LS Force. Cotygodniowe wymarsze i wyjazdy na mecze ukochanej drużyny, a w końcu same mecze pełne emocji. Te wszystkie rzeczy bardzo mocno kształtują młode charaktery, tworząc z nich rasowych zbirów. Obecnie James Buckley ma trzydzieści jeden lat i zajmuje się pracą dla rodziny Speilbergów na złomowisku. Świetnie odnalazł się w butach swojego ojca oraz dziadka i jako najstarszy z braci pielęgnuje rodzinne tradycje. Dzięki swojemu przebojowemu charakterowi, wrodzonej charyzmie oraz umiejętnościach przywódczych zebrał solidną ferajną, z którymi kręci lewe interesy i wspólnie popijają piwsko przy kibicowaniu drużynie LS Force. Hello my friends and enemies. Kolejny raz w swojej karierze startuje z aplikacją na zorganizowaną grupę przestępczą. Wraz ze swoją ekipą postanowiliśmy zagrać Irish Mob z dwoma głównymi wątkami, jakimi jest złomowisko oraz lokalna drużyna Los Santos Force. (nazwa zmieniona na potrzeby uniwersum, odpowiednik to Los Angeles Force) Powtórzę to kolejny raz, ale przez ponad dziesięć lat ludzie na polskiej scenie wyrobili swoje schematy i zachowania, która obowiązują w tego typu organizacjach. Nie zaskoczymy Was ponadto, ale chce Was poinformować o założeniach naszej gry: odgrywamy wyłącznie postacie irish-american w przedziale wiekowym 18-30, postacie urodzone w USA, których dziadkowie lub ew. rodzice przybyli w ramach akcji 'american dream' jednym z motywów naszej gry będzie złomowisko w Los Santos, nasze postacie będą tam często przebywały; Na podstawie złomowiska mamy w planach uruchomić następujące projekty: związki zawodowe, melina sportowa, zakłady, walki psów oraz ludzi, wytwarzanie nielegalnego alkoholu oraz papierosów, produkcja narkotyków, utylizacja aut i wszystko, co związane z autami wraz z warsztatem, utylizacja gorących broni, firma transportowa oraz przemyt z nią związany, handel szrotami, import bryk, licytacje kontenerów złomowiskiem kieruje osoba pochodzenia Żydowskiego; nie będę powtarzał tutaj słów z historii, która jest opisana powyżej. Jeśli jesteście ciekawi, na jakiej zasadzie jest to połączone, polecam zapoznać się z krótkim opowiadaniem. dodatkowym motywem fabularnym jest klub Los Santos Force, większość z nas kibicuje tej drużynie i nie odpowiada im styl zarządzania przez obecny zarząd. Odgrywamy trzecią ligę, a klub stawiamy jako amatorski. Naszym celem i założeniem jest wejście do zarządu i poprawić sytuację klubu. Większość naszych postaci tylko dlatego decyduje się na drogę przestępcy, aby zarobić pieniądze na swój klub. Stawiamy sobie określony cel: $250.000, który zostanie oddany fabularnie na /dotacja. Dzięki takim założeniom nasza gra będzie miała bardzo mocne podparcie fabularne, co pozwoli nam na stworzenie wielu wątków. Gra nie będzie nudna, schematyczna. Ekipa jest na tyle doświadczona, że forsa nie robi na nas wrażenia. Chcemy pokazać jakość i przekuć to w grze. Co więcej, dzięki takim założeniom masz trzy drogi, aby wstąpić do nas: możesz kibicować klubowi albo być jego zawodnikiem, wspólna praca na złomowisku czy mieszkanie na tej samej dzielnicy. Wracając do dzielnicy, mamy zamiar utworzyć naszą małą dzielnicę z kultowym Irlandzkim barem (na zdjęciu powyżej). Będziemy grać low-mob, wspinać się od zera po sam szczyt. W skład ekipy wchodzą: Czechu, Pitter (autor grafiki), mój syn zozim, gobblin, Gruby, Pejt, predator, Boim, wonti, bumsio, chlor, devo oraz dziesięciu kandydytów. Na obecną chwilę discord liczy 20 osób, ale żadne to przechwałki. Bo jakość, a nie ilość czyni z nas dobrą organizacją! Z serdecznymi pozdrowieniami Wasz Czechu.
    4 points
  13. ogólnie z racji, iż zajmuje się tworzeniem oraz edycją modeli pojazdów w gta5 to postanowiłem tutaj się nieco pochwalić. Będę tutaj wrzucał zdjęcia pojazdów jakie zrobiłem, z czasem będzie ich więcej
    4 points
  14. Regulamin półświatka przestępczego 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1.1 Lider projektu bierze pełną odpowiedzialność za czyny swoich wszystkich członków organizacji. 1.2 Gracze powinni mieć świadomość ciągu przyczynowo-skutkowego, każda źle podjęta decyzja ciągnie za sobą jakiś skutek. 1.3 W momencie śmierci lub skazania na dożywocie postaci lidera organizacji przestępczej, jego obowiązki przejmuje osoba następna w hierarchii. Jeżeli organizacja nie posiada wyznaczonego zastępcy - zostaje usunięta. 1.4 Dołączenie do organizacji przestępczej wiąże się z automatyczną zgodą na FCK/FCJ, które może wykonać lider lub osoba wyznaczona przez niego na pełnoprawnym członku, bądź wanna-be. 1.5 Osoba wystawiająca aplikacje na organizacje przestępczą jest jej liderem, nie wymagamy vice lidera. Osoba pełni funkcję lidera OOC jednocześnie IC, jeśli nie ma takiego obowiązku oraz jest to niepotrzebne lider organizacji nie musi grać go IC, a jedynie pełnić funkcję lidera OOC, odpowiadając za wszystkich członków. Przekazywanie lidera jest możliwe tylko za zgodą opiekuna. 1.6 Posiadanie dwóch postaci w dwóch różnych organizacjach przestępczych jest dozwolone, po wcześniejszym dogadaniu się z opiekunem oraz liderami obu organizacji. 1.7 Gra w służbach porządkowych na drugiej postaci bez zgody opiekunów jest zakazana. 1.8 Podczas popełniania przestępstwa należy zachować pełny realizm oraz nie zapominać o tzw. "mieście duchów" 1.9 W przypadku mocnego konfliktu organizacji, porwanie członka wrogiej grupy jest dozwolone za zgodą opiekuna, samo przetrzymanie nie powinno trwać dłużej niż 48 godziny (wyjątkiem jest sytuacja kiedy obie strony zgodzą się na dłuższe przetrzymanie - 72h, w sytuacji w której osoba jest niechętna do gry, po wcześniejszej konsultacji z opiekunem czas przetrzymania może zostać przedłużony). 1.10 Prowokowanie członków innej organizacji przestępczej na ich rdzennym terenie równa się ze śmiercią postaci za zgodą S4+ lub jej blokadą. 2. PRZESTĘPSTWA 2.1 Wymiana ognia ze służbami porządkowymi bez większego powodu grozi śmiercią postaci, zwolnienie z reguły obowiązuje gdy akcja jest dynamiczna oraz poparta mocnym i sensownym powodem. 2.2 Protekcja nowych graczy (odpowiedni status nad głową) nie obowiązuje podczas handlu narkotykami na neutralnym, bądź zajętym terenie. 2.3 Centrum rozgrywki, czyli w miejscu, gdzie pojawiają się między innymi nowi gracze, budynki rządowe, lokalizacje pracy - jest uważane za strefę wolną od przestępstw, co oznacza, że nie możesz w tym miejscu popełnić zbrodni, oprócz sytuacji uzgodnionych z opiekunem organizacji przestępczych. Wyjątkiem są tereny stricte zajęte przez grupy, przykładem tego jest Davis. (wyjątkiem są przestępstwa typu; ściąganie haraczu czy podpalenia budynku) 2.4 Wszelkie akcje przestępcze dozwolone są od 18:00 do 4:00 nad ranem. (wyjątkiem jest obecność służb porządkowych, ich liczba zostanie dodana po stacie) 2.5 Każde przestępstwo należy zgłosić w dziale przestępstw w postaci narracji, dokładnie opisując całą sytuację. Zwlekanie z napisaniem przestępstwa może skutkować zamknięciem organizacji przestępczej lub blokadą postaci. 2.6 Zakazane jest tworzenie przestępstw idealnych. 2.7 Osoby przedłużające akcje, zostaną ukarane blokadą postaci, jeśli sytuacja jest poważniejsza, może dojść do zamknięcia całej organizacji. 2.8 Każdy napadnięty gracz ma obowiązek oddać wszystkie przedmioty, które zabrała mu osoba okradająca. 2.9 Napady i porwania mogą się odbyć na każdym terenie, nawet jeśli jest pod kontrolą gangu ulicznego. Wyjątkiem jest centrum, gdzie jest wymagana na to zgoda. 2.10 Okradanie ofiar po ataku na wrogą organizację jest zakazane, tak samo tyczy się tego odkładanie broni będąc nieprzytomnym. Osoby przytomne zbierające bronie od nieprzytomnych kolegów z organizacji będą odpowiednio karane. 2.11 Stałe okaleczenie jest możliwe za zgodą opiekuna, zaś gwałt odbywa się za zgodą gracza. 2.12 Zakazuje się okradania innego gracza po sfinalizowanej transakcji kupna domu lub samochodu. 2.13 Napadanie na osoby wypłacające pieniądze z bankomatu jest zabronione, bądź okradanie go z karty płatniczej i proszenie o pin. 2.14 Napadanie na pracowników firm transportowych jest zakazane, wyjątkami są mocne prowokacje z ich strony. 2.15 Zakazuje się jeżdżenia po mieście w celu polowania na samotnych dilerów. 3. KONFLIKTY MIĘDZY ORGANIZACJAMI 3.1 Wszystkie wojny powinny się toczyć tylko na terenie south central, panuje zakaz wojen w centrum (wyjątkiem są zorganizowane akcje, wcześniej skonsultowane z opiekunem, bądź miejsca na których stale toczą się działania przestępcze, bądź miejsca w których organizacje przestępcze stale prowadzą swoją rozgrywkę) 3.2 Konflikty pomiędzy organizacjami powinny mieć sensowny powód, zakazuje się atakowania aplikujących organizacji bez zgody opiekuna org. przestępczych. 3.3 Bezcelowe strzelanie w kierunku LSPD jest zakazane, do otwarcia ognia wymagany jest odpowiedni powód i nie jest nim pełniona przez niego służba. 3.4 Zakazujemy ataków na wrogą organizacje bez obecności lidera w grze, bądź jego zastępcy. Dozwolone są wszelkie możliwe ataków na wrogie organizacje (driveby, gangbang, brawle, ustawki, traffic oraz inne) - wyjątkiem jest wyznaczenie osoby która pełniłaby funkcję dowodzącą podczas takich ataków, osoba musi być wyznaczona przez lidera, bądź v-lidera. 3.5 Drive-by możliwe jest tylko na jeden wóz, sama akcja powinna być przemyślana - nie chcemy przypadków, typu nawracanie bądź zatrzymywanie się autem podczas ataku. 3.6 Po udanej strzelaninie obowiązuje czas odpoczynku w okresie jednego dnia, wyjątkiem jest odwet wykonywany po godzinie przez osoby, które nie ucierpiały. 3.7 Ofiara ataku ma obowiązek odgrywać obrażenia po BW przynajmniej dwadzieścia minut, pominięcie tej zasady może grozić blokadą postaci. 3.8 Strzelaniny, czy bójki między gangami mogą się odbywać od godziny 18:00 do 4:00. Bójki między organizacjami, to ustawki, a nie pojedyncze starcia. (wyjątkiem jest obecność służb porządkowych, ich liczba zostanie wypisana po starcie) 3.9 Dozwolone jest organizowanie maksymalnie po jednym ataku na dwie różne organizacje przestępcze. Oczywiście osoby ranne przy pierwszym ataku, nie mogą brać udziału w drugim, a dodatkowo odstęp czasu pomiędzy jednym a drugim atakiem powinien wynosić nie krócej niż godzinę. 3.10 Łączenie organizacji w celu ataku na drugą, bądź ataku na LSPD jest dozwolone. Zebranie kilku organizacji w celu ataku ma być rozgrywane drogą IC. 4. WYMUSZENIA ORAZ HARACZE 4.1 Ściąganie haraczy z biznesu jest dozwolone, pod warunkiem, że minęło 14 dni od jego założenia. 4.2 Zakazane jest ściąganie haraczy z biznesów założonych jako spot organizacji. 4.3 Zorganizowane grupy przestępcze mogą pobierać do $4000 od biznesu tygodniowo, maksymalnie od trzech róznych firm. 4.4 Gangi uliczne mogą ściągać haracze z dwóch biznesów znajdujących się na terenie south central bądź na terenach gdzie są stale prowadzone interakcje między gangiem (HG). Maksymalna kwota jaką mogą pobrać od biznesu wynosi 2000$ tygodniowo. 4.5 Wszystkie akcje ściągania haraczu powinny być przemyślane oraz poprawnie odegrane. 4.6 Organizacje mają prawo konkurować między sobą o wpływy w wymuszeniach. 4.7 Problemy z wypłatą haraczu mogą w konsekwencji doprowadzić do spalenia lokalu za zgodą opiekuna. 4.8 Odbudowanie biznesu po pożarze kosztuje, 50% ceny budynku. 4.9 Naprawa spalonego budynku trwać może do 14 dni, opiekun biznesów sam określi czas naprawy. Wyżej wymieniony regulamin może w każdej chwili ulec zmianie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Wszystkie sytuacje sporne, które nie zostały wymienione w regulaminie należy zgłosić bądź uzgodnić z opiekunem org. przestępczych. Wiele nowych zasad może zostać dodanych w osobnym poście bądź publikacjach. Próby ominięcia regulaminu, bądź szukanie rażących luk w nim może skończyć się usunięciem organizacji przestępczej.
    4 points
  15. Szanowny a Zacny @lOuFfA, w tym miejscu pozwoliłem sobie wypunktować pseudonimy moich serdecznych Towarzyszy w rozgrywce. Nie sądzę, że ktokolwiek z nich jest ubezwłasnowolniony, a zatem arcypotężnym nietaktem byłoby wywodzenie ichniejszej przeszłości za nich (godne to co najmniej zażądania satysfakcji, a ja jestem człekiem nabożnym, więc nie zamierzam ryzykować rozlewu krwi). W wypadku, w którym Szanowny jest zainteresowany résumé konkretnego jestestwa z naszej grupy, to najuprzejmiej proszę zaznaczyć to poniżej, a przysięgę uroczystą składam, że uczynię wszystko, co potrafię, by stało się jej zadość. Jeżeli zaś chodzi o mnie, to rzec mogę jedynie tyle, że bieg słoneczny kończył się na niebie tak wiele razy od tego niewinnego i jakże słodkiego (miło o tym dumać, czyż nie?) momentu, w którym przekleństwo podstępne, ów muza wtórująca w takt nieskończonych zasad tego prastarego ars masek i kojących dźwięków lutni, znane nam wszystkim, ugodziło mnie swym szpikulcem prosto w pierś. Odpowiedź taka zapewne Cię nie usatysfakcjonuje, niemniej kroniki z przywarami każdej alma mater, a już nadto z przydomkami dawnych antenatów, ongiś nie miałem w zwyczaju prowadzić. Teraz zresztą też... cóż tam pismo, cóż tam ulotność tego wszystkiego? Podstępne palimpsesty tylko czekają na drżącą dłoń... Przepraszam, popadam w patos! Ad rem, jak to mawiają: „szukajcie, a znajdziecie”. Uspokoję jednak, że każdego ze wspomnianych już towarzyszy wyjąwszy jeden przypadek (ale jakiż za to fortunny! Albo może i niefortunny? Fortuna wszak poskąpiła nam wcześniejszego zapoznania się... dziwne, dziwne to dzieje! Ale nie o tym tutaj, przeto nie traktacik o Heglu tutaj skrobię, a ważki respons na zapytanie!) znam na tym poletku (ze wzajemnością, to oczywiste) od przeszło dekady. Druga część pytania jest co najmniej niegrzeczna. Spieszę jednak z odpowiedzią, równie szeroką i implicytną, co treść wyekspediowanego zapytania, iż mamy – obiektywnie – bardzo szczupłą wiedzę. Nikt spośród nas nie otrzymał jeszcze habilitacji z dziedziny amerykańskich nauk prawnych (ani żadnych innych, ale dwie majaczą na dalekim horyzoncie [eheu z zakresu nieco innego!], więc może kiedyś będziemy ekspertami...). Zatem i tutaj respons będzie Szanownemu gorzko smakował, wszak napiszę jedynie tyle, że scio me nihil scire. Odstępując od niewinnej ironii (Michał Głowiński stwierdziłby, że to nawet sarkazm, lecz ja się z nim nie zgadzam – i cóż teraz?), zasugeruję rzecz następującą: proszę zapoznać się z treścią naszych tematów, to może chociaż część wątpliwości Przezacnego zostanie rozwiana. Na kolokwium (albo solilokwium) z wiedzy o FBI (i jak tuszę, to od razu na poprawkę, wszak sprawia wrażenie Przezacny srogiego egzaminatora) możemy się oczywiście umówić indywidualnie. Serdeczności PC. PS. Przepraszam za zintensyfikowanie wypowiedzi wypowiedzeniami wielokrotnie złożonymi i wściekle podłymi parentezami. Abstrakt uproszczony: nie mamy żadnej wiedzy (jesteśmy pospolitymi wyrobnikami, co ja mówię, my jesteśmy typowymi l'improductive slave, o których Henryk S. [dzisiaj na cenzurowanym!] pisywał), gramy w tym sektorze wspólnie (z nielicznymi wyjątkami) tylko ponad 10 lat. Administracja nie miała lepszych kandydatów, dlatego wzięła nas. Właściwie to wziął nas Szanowny Paweł (po znajomości oczywiście, bo jakże inaczej?), ale już nie jest administratorem, więc wnioski proszę wyciągnąć samodzielnie! Kłaniam się po raz wtóry.
    3 points
  16. **Fotki ustrzelone wraz z @Nerka** Pssst... Taki przed smak przed grą na vGaming
    3 points
  17. DALEJ ((odsyłacz do Google Forms))
    3 points
  18. Wirtualna pinakoteka z multimediami prezentującymi rozgrywkę frakcji, a zarazem salonik reprezentacyjny grupy. Temat jest moderowany i dostępny dla wszystkich graczy, którzy zechcą podzielić się ze społecznością serwera materiałami uwieczniającymi interakcję z osobami odgrywającymi postaci przynależące do FIB. Wykaz alfabetyczny obecnych członków grupy: Acin (Simcoe), Heniek (Szymex), KupujNaRaty, Nicziro, PanCapone, Sin, Zaxior. Zobacz również: (OOC) pytania i odpowiedzi, (OOC) vademecum kandydata (rekrutacja), (IC) historia biura terenowego FIB w Los Santos, (IC) zgłoś przestępstwo.
    3 points
  19. Spółka medialna założona w Los Santos w 1995 roku. Sieć zaczęła swoją przygodę na terenie Liberty City debiutując jako dziennik, założony przez Connora Williamsa. Dziennik przychylał się liberalnemu nastawieniu na życie obywateli krytycznie odnosząc się do idei republikańskich, popularyzował demokratów przez promowanie ich aktywności i publikacje przychylnych im materiałów, np tendencyjnych wywiadów. Po przejęciu władzy z rąk Clintona, prasa aktywnie zaangażowała się w zwalczanie kampanii przeciwko terroryzmowi zainicjowanej przez G.W. Busha. Daily Globe zaistniał na skalę światową publikując karykatury przedstawiające zarówno czołowych polityków partii republikańskiej zestawiając ich z talibańskimi terrorystami. Skandal ten wywołał efekt odwrotny do zamierzonego, dotychczasowy prezes spółki został odwołany przez akcjonariuszy, zmienił się również redaktor naczelny. Od roku 2006 spółkę prowadzą bracia Rosenberg, wykupując większość udziałów i przenosząc siedzibę na zachód. Od tego czasu Daily Globe rozrósł się min. o stację telewizyjną i portal internetowy. Spółka pozostaje apolityczna, zaczęła kierować swoje działania w stronę rozrywki co przyniosło pozytywny skutek jeżeli chodzi o jej finansowanie. Założyciele ciągle pracują nad nowymi formatami i wdrażają je sukcesywnie w życie, sztandarowe projekty spółki to program talk-show do którego zaprasza się znane osobistości z Los Santos, oraz program informacyjny Globe News. Lokalizacja: OOC Witam, wychodzę z inicjatywą stworzenia na serwerze spółki o charakterze medialnym. Od dawna gra frakcji czy też biznesów dziennikarskich kręciła się w koło nadawania reklam, relacji z imprez klubowych etc. Jedna, wielka sztampa. Chcieliśmy na początku naszej działalności wyróżnić dwa, główne sektory. Reklamy oczywiście również są częścią serwera i będą przez nas nadawane w ramach możliwości skryptu jaki dostaniemy, natomiast główny nacisk chcemy położyć na sekcje kreatywną. Mamy w planach stworzenie dwóch, stałych programów telewizyjnych, tzn. serwis informacyjny oraz talk-show. Tutaj objaśnię pokrótce plan działania na oba kierunki: Talk-Show- W kompleksie który planujemy zająć mamy w planach stworzyć studio nagraniowe przystosowane do przyjęcia publiczności. Byłby to event rozgrywany co niedzielę o określonej porze. Do programu zostaną zaproszone osoby które prowadzą głośną działalność na serwerze, czy to artystyczną, polityczną, wszystko jedno. Będzie to show w stylu Lettermana, z kąśliwymi uwagami i ciętymi ripostami. Z każdego show zostanie nagrany skrót który wrzucimy na youtube. Serwis Informacyjny- Tutaj do gry wchodzą redaktorzy których mamy zamiar zatrudnić. Chcemy aby pracowali oni w terenie cały tydzień, szukając odpowiedniego tematu do zaprezentowania. Następnie przygotują z tego materiał który nagramy głosowo i wrzucimy na serwis youtube. Każdy pracownik za podrzucony dla nas temat dostanie premię odpowiednią do jakości przesłanego materiału. Te dwa formaty chciałem zaprezentować na start, mamy jeszcze multum pomysłów a jako spółka typu Agora mamy szerokie pole do popisu. Wszystko zależy od ilości oraz kreatywności osób które będą chciały z nami grać. Mam nadzieję na akceptacje i widzimy się InGame.
    3 points
  20. A jak mówiłem, że serwer nie wystartuje w wakacje to uważali mnie za szaleńca. Nadal wyczekuje startu i jestem pod wrażeniem, że ktoś przekonał mnie do gry na gta V i to mój zaszczyt, że mogę postawić pierwsze kroki na waszym projekcie. ^_^
    3 points
  21. Zapraszamy, można grać patrolówkę, SWAT i inne bajery I czekam na osobe która ma dużo większe doświadczenie odemnie! Wiem, że znajdzie się lepsza osoba więc zapraszamy do składania podań. Póki co mamy strukture, plan i parę osób, potrzeba kogoś z niemalże profesjonalną wiedzą o prawdziwym PD w stanach Rekrutacje otwieram za chwilke, nie było lidera i trzeba zrobić parę zmian jeśli ktoś jest chętny, a osoby obeznane aż muszą spróbować, kto jest nieco świeży w RP też znajdzie dla siebie miejsce.
    3 points
  22. Witam Was już w drugim newsie. Można powiedzieć, że są one swoistym tykającym zegarem, odliczającym czas do startu serwera! Dzisiaj postaram się wytłumaczyć wszystkie ważne zagadnienia opisujące strefę biznesów serwera, dokładniej: Jakie będziecie mogli spotkać u nas biznesy, jak wygląda proces tworzenia biznesów, oraz co w przypadku, kiedy chcesz stworzyć taki biznes, który nie wpisuje się w listę skryptowych biznesów. Temat prac dorywczych powinien być rozpisany w pierwszej kolejności, gdyż zanim ktoś stworzy lub dołączy do jakiegokolwiek biznesu pewnie przejdzie tę drogę. Każda praca dorywcza posiada swojego NPC pracodawcę z którym wchodzi się w interakcje, aby rozpocząć/skończyć pracę jak i oczywiście odebrać wypłatę. Więcej informacji odnośnie samego skryptu zostanie udostępnione w specjalnym dziale, który pojawi się za niedługo. Bez obawy, nie będziecie musieli przeszukiwać całego miasta w poszukiwaniu NPC. Postaramy się teraz oddać w Wasze ręce listę prac dorywczych, oraz mniej więcej opisać jak wygląda ich wykonanie: Rozwoziciel Gazet - Praca banalna, spotkać można ją na niemal każdym serwerze RP: Zjawienie się w punkcie odbioru pracy Odebranie roweru, oraz gazet do rozwiezienia Rozwożąc je, dostajemy wynagrodzenie za każdą gazetę Odstawiamy rower na miejsce Odbieramy wynagrodzenie od pracodawcy Śmieciarze (co-op) - Praca do której wykonania potrzebujecie co najmniej dwóch osób, kierowcy, oraz osoby zbierającej śmieci.: Zjawienie się w punkcie odbioru pracy Odebranie śmieciarki oraz miejsc, w których zebrać musicie śmieci Zadaniem kierowcy jest dowiezienie osoby zbierającej na miejsce, a osoby zbierającej - zbieranie śmieci Odstawienie śmieciarki na miejsce Odebranie wynagrodzenia od pracodawcy Wędkarz - Ulubione zajęcie każdego szanującego się biznesmena: Kupno wędki w sklepie Udanie się na łowisko Zadaniem jest łowienie ryb. Po złapaniu odpowiedniej ilości ryb, zawozimy je do miejsca skupu Dostarczanie paliwa - Stacje benzynowe nie są nieskończone, ktoś musi dostarczyć to paliwo: Zjawienie się w punkcie odbioru pracy Odebranie pojazdu z miejsca rozpoczęcia Udanie się do miejsca zapełnienia beczki pojazdu paliwem, oraz uiszczenie opłaty wstępnej x za 1l paliwa Dostarczenie paliwa w kierunku docelowej stacji benzynowej Wypełnienie magazynu stacji benzynowej w potrzebne paliwo Odstawienie pojazdu na miejsce Odebranie gotówki od pracodawcy Biznesy na naszym serwerze to ogromne przedsięwzięcie, skrypt vGaming pozwala na udostępnianie skryptu opierając się o profil biznesu, aczkolwiek mimo wszystko wytyczyliśmy z tego wszystkiego biznesy, które powinny się pojawić na serwerze. Na końcu wyjaśnię co w związku z grupami, które się do nich nie zaliczają. Spośród wszystkich biznesów, póki co najważniejsze dla nas będą: Warsztat - Biznes który możecie spotkać wszędzie. Jak wiadomo - pojazdy trzeba naprawiać. Aby podejść do naprawy, nie są wymagane żadne przedmioty Mechanik oferuje naprawę za pomocą odpowiedniej komendy Wyskakuje mały, wypełniający się pasek z czasem na odegranie akcji IC Płatność X dolarów za 1 HP pojazdu Siłownia - Każdy chce być silniejszy, system "siły" jest wprowadzony i będzie miał realny wpływ na postać. Aby zacząć ćwiczyć, wymagany przedmiot to Karnet Pracownik siłowni oferuje karnet Aby przystąpić do ćwiczeń, należy podejść do ławki i jej użyć Po skończonej sekwencji ćwiczeń nasza postać otrzymuje + do statystyki siły Bar/Klub - Jak zwykle, miejsce spotkań oraz kupno ulubionych zapiekanek XXL. Osoba "stojąca za ladą" oferuje posiłki lub napoje Po zaakceptowanej ofercie pieniądze za posiłek trafiają na konto grupy Salon Tatuażu - Tatuaże na postaci, tak jak barwy wojenne, mają swoje znaczenie. Aby rozpocząć proces tatuowania, wymagane są przedmioty: Maszynka do tatuowania(nieskończone użycie), oraz Tusz (jednorazowy) Osoba pracująca w biznesie, oferuje tatuaż. Pojawia się GUI z wyborem tatuażu i ceną za usługę Po zaakceptowaniu oferty, pojawia się pasek z czasem na odegranie akcji IC Tatuaż pojawia się po zakończeniu czasu odliczania Korporacje taksówkarskie - Transport to ważna rzecz w Los Santos. Rozpoczynamy pracę siedząc w pojeździe przypisanym do grupy, domyślnie taksówka Aby wezwać taksówkę, klient musi wybrać numer telefonu, lub włączyć aplikacje za to odpowiadającą Domyślnie w dyspozytorni pojawia się informacja o kliencie. Taksówkarz musi zaakceptować zlecenie na zasadzie, kto pierwszy ten lepszy Dalej pozostaje dojechanie na miejsce, oraz dowiezienie klienta do miejsca docelowego Rozliczenie kosztu transportu następuje w momencie wyjścia klienta z pojazdu Redakcja Dziennikarska - San News to nie będzie, ale dajemy szanse firmom, które chcą działać oddzielnie od standardów. Pracę dziennikarza rozpocząć można w każdym miejscu na mapie, warunkiem jest czynne pracowanie w biznesie Biznes zajmuje się pisaniem newsów, oraz nakręcanie materiałów na forum kwestii związanych z grą IC Rozliczenie biznesu będzie opierać się o jakość przekazanych informacji, oraz ich ilość Kreatywność będzie dodatkowo nagradzana Każda redakcja, otrzyma czas antenowy w wcześniej ustalonych dniach Oferta udzielenia wywiadu, automatycznie zamieni chat pisany na audycje na żywo Reklamy będą usytuowane w odpowiednim miejscu na ekranie Firma Kurierska - Dostawa to nasze drugie imię! Rozpoczęcie pracy kuriera, rozpoczyna się w budynku przypisanym do biznesu lub pojeździe Kurierzy pod panelem biznesu, dostawać będą informacje odnośnie nowej paczki Siedząc w pojeździe wpisujemy odpowiednią komendę i wybieramy paczkę z listy Biznes otrzymuje wynagrodzenie wraz z dostarczeniem paczki na miejsce W sytuacji, gdy żaden z pracowników nie jest na służbie firmy kurierskiej, zwykły cywil może podjąć się wożenia paczek dla biznesów. Otrzymuje on wtedy mniejsze wynagrodzenie niżeli zatrudniony kurier. Kompania Naftowa - Płynne złoto, obecne w Los Santos. Rozpoczęcie pracy rozpoczyna się w bazie lub pojeździe do tego przeznaczonym Gracz musi przejechać na drugą stronę stanu, aby zatankować naczepę płynnym złotem Z zatankowanym paliwem, gracz wyrusza w stronę oznaczonych przez skrypt stacji benzynowych (w tych w których jest zapotrzebowanie) Zaopatruje stacje benzynowe w paliwo Biznes dostaje wynagrodzenie za każdy sprzedany litr Jesteśmy pewni, że gracze wpadną na pomysł biznesu, który nie wpisze się w żaden powyższy skrypt. Wraz z ekipą vGaming wychodzimy z otwartymi ramionami do kreatywnych graczy i jesteśmy w stanie stworzyć Wam dogodne miejsce do odwzorowania owoców Waszej pomysłowości, a co za tym idzie, umożliwić Wam pracę w tych biznesach, a nawet uzyskanie odpowiedniej flagi dla tego miejsca. Aczkolwiek stworzenie wielkich korporacji wymaga czasu, posiadanie pod sobą Baru, Warsztatu, Kompanii Naftowej i Klubu w początkowej fazie serwera jest zabronione. Ewentualnie, każda próba powinna być uzgodniona z opiekunem biznesów. Dotarliśmy razem do końca kolejnej już dawki informacji na naszym forum, zapraszamy wspólnie do zakładania biznesów oraz udzielania się na naszym forum w odpowiednich działach. Czekamy również na pytania i propozycje! A.. No i wyczekujcie kolejnego newsa! Pozdrawiamy, ekipa vGaming <3 @M1K1 Korekta @Humek Pisarz
    3 points
  23. Każdy z moderatorów odpowiada za moderację konkretnych zadań lub działów. Zależnie od ustalonych warunków współpracy może posiadać inne poboczne obowiązki. Moderator w hierarchi znajduje się na tym samym poziomie co Supporter. Jeśli chcesz zajmować się konkretnymi zadaniami, a nie jedynie nadzorem rozgrywki (jak chociażby helper, lub supporter), to ten temat jest dla Ciebie! Możesz pilnować porządku na forum bądź discord, opiekować się konkretnymi działami, lub zajmować się kwestiami technicznymi. Wszystko zależy od Ciebie. Oczywiście najpierw musisz napisać podanie, które musi zostać zaakceptowane. Na moderatorów chcemy rekrutować pewne osoby, które poradzą sobie z wyznaczonymi zadaniami. Potrzebujemy osób: Zaangażowanych Aktywnych Potrafiących współpracować z innymi Kulturalnych Cierpliwych oraz opanowanych Chcących nieść pomoc innym osobom jak i samemu serwerowi Aktualnie wolne stanowiska: - Moderator Discord (0/x) Lista będzie stale rozwijana wraz z zapotrzebowaniem na poszczególne miejsca. Jeśli czujesz, że możesz nam pomóc w innej kwestii, która nie jest wymieniona na liście wyżej, wyślij podanie i opisz czym chciałbyś się zajmować. Ewentualnie wyraź chęć pomocy, a być może znajdziemy coś dla Ciebie. Większa ilość wolnych stanowisk pojawi się w przyszłości, gdy serwer się rozwinie, oraz pojawi się więcej miejsc które należy moderować. JAK I GDZIE NAPISAĆ PODANIE? Podania proszę wysyłać na PW Forum do M1K1, temat wiadomość należy odpowiednio nazwać jak w przykładzie "[MODERATOR] M1K1", oraz wypełnić poniższy wzór podania: Temat będzie widoczny przez całe istnienie tego serwisu, oraz aktualizowany w przypadku zmian w zapotrzebowaniu. Osoby które dostaną się do kolejnego etapu rekrutacji, otrzymają odpowiedź pod wiadomością z podaniem - warto również dodać, że jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi, to Twoje podanie nie zostało zaakceptowane. Pod uwagę weźmiemy Wasze zachowanie w grze oraz całokształt na serwerze vGaming.pl Powodzenia!
    3 points
  24. W związku ze zbliżającym się startem serwera, oraz rozwojem projektu, otwieramy pierwszą rekrutacje na stanowisko Helpera. Głównym zadaniem Helpera jest pomoc innym osobom, jeśli jego uprawnienia oraz wewnętrzne ustalenia na to pozwalają. Jeśli lubisz pomagać innym, oraz chcesz się rozwijać, to spróbuj swoich sił w rekrutacji! Potrzebujemy osób: Zaangażowanych Aktywnych (wyrabianie normy miesięcznej!) Potrafiących współpracować z innymi Kulturalnych Cierpliwych oraz opanowanych Chcących nieść pomoc innym osobom jak i samemu serwerowi Próg wejścia na rangę Helper nie jest wysoki ze względu na to, że jest to ranga sprawdzająca. Z Helperów wybierzemy odpowiednie osoby, które spełniają pewne warunki i potrafią dostosować się do wytycznych. Po przejściu okresu próbnego będzie możliwość awansu na wyższą rangę. JAK I GDZIE NAPISAĆ PODANIE? Podania proszę wysyłać na PW Forum do M1K1, temat wiadomość należy odpowiednio nazwać jak w przykładzie "[Helper] M1K1", oraz wypełnić poniższy wzór podania: Rekrutacja zakończy się kilka dni po starcie. Osoby które dostaną się do kolejnego etapu rekrutacji, otrzymają odpowiedź pod wiadomością z podaniem - warto również dodać, że jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi, to Twoje podanie nie zostało zaakceptowane. Pod uwagę weźmiemy Wasze zachowanie w grze oraz całokształt na serwerze vGaming.pl Powodzenia!
    3 points
  25. tytek#0300 Płatność gotówką IC, albo PP/PSC/BLIK Grafika Avatary FREE TO USE grand theft auto samochody reszta najlepszych avatarów na serwerze
    3 points
  26. mlody amatorski grafik komputerowy z 7 letnim doswiadczeniem (nie jestem jakims bogiem grafiki, zajmuje sie tym sporadycznie) MMXXI branża rozrywkowa samp użytkowe samp pozostale (poszperam cos jeszcze to wrzuce i mam nadzieje ze bede stale aktualizowal ten temat)
    3 points
  27. W takim razie proponuje @Tampa aby zamienić ten serwer na język angielski, jeżeli chcą gracze bardzo poczuć klimat USA wirtualnie. @straznik teksasuUniwersum "GTA SA" nie ma nic do rzeczy. Głupotą jest spolszczanie nazw z angielskiego, a termin jest taki sam w dwóch językach. To jak pisać po polsku w języku angielskim.
    3 points
  28. Boogie/Twister to potoczna nazwa na MDMA używana w zamkniętym kręgu przez członków grupy No Way Out w celu utajenia swoich transakcji narkotykowych poprzez rozmowy telefoniczne, oraz socialmedia jak i samego rozwinięcia slangu NWO. Nazwa ta wzięła się od tego że MDMA produkowane przez osiedlowego kuchtę z Kilo Block dosypuje podczas produkcji o wiele więcej ciekawych środków które powodują bardziej efektywną i dłuższą fazę po zażyciu narkotyku, jedna z unikalnych cech zanieczyszczonego MDMA ogarniętego od szemranego dilera spod szyldu No Way Out jest szczękościsk, lub rozluźnienie mięśni szczęki, właśnie stąd wzieła się nazwa Twister i Boogie. ((OOC: Jako cała organizacja bierzemy produkcję MDMA jako coś więcej niż skryptowe produkowanie narkotyków tylko po to żeby spędzić czas na cornerze przeglądając tiktoka na telefonie. Mamy zamiar produkować własne piguły, które w naszych kręgach będą miały potoczną nazwę po to żeby zataić nasze działania przed organizacjami strzegących prawa, oraz nadać nowy trend nazywania tego narkotyku wśród klientów dilerów spod szyldu No Way Out. Nie ograniczamy się z handlem tylko o corner, z biegiem czasu rozwiniemy naszą siatkę na kluby nocne i kluby ze striptizem po to żeby nawiązywać relacje z innymi graczami, oraz napędzić sobie, oraz innym gierkę IC podczas eventów w postaci imprez w takowych klubach.))
    3 points
  29. Hahahqha O kurde, to rzeczywiście mase twórczości skopiowal, podział na działy i nazwy tematów. Frakcja oficjalna, wzorująca się na tym samym przykładzie, takie ogólne rzeczy mogą się pokryć, jakbyś napisał jakiś tekst, prace i byłoby skopiowane to rozumiem. "Kurde, ale on ma takie buty jak moje. Kseroboj" Wyjdz juz z tej szkoły.
    3 points
  30. THE SHORT STORY OF TURKISH MAFIA Za mafię turecką uznaje się wszelkie organizacje przestępcze składające się z byłych lub aktualnych obywateli tureckich i działające przede wszystkim w krajach europejskich jak Niemcy, Belgia, Albania, Holandia czy też w Wielkiej Brytanii, gdzie głośną aferą była rozgrywająca się parę lat temu walka pomiędzy znanymi londyńskimi gangami Hackney Turks oraz Tottenham Boys. Tureckim szajkom przestępczym przypisywana jest szeroka działalność taka jak: handel bronią (szczególnie rozwinięty w latach 70.), przemyt i sprzedaż narkotyków - głównie heroiny (lata 80.), kradzieże, zastraszenia, nielegalny hazard, fałszerstwa, oszustwa podatkowe i ubezpieczeniowe, pranie brudnych pieniędzy, sutenerstwo, porwania, niekiedy handel ludźmi, a także zabójstwa na zlecenie. Jak podają różne źródła, turecka mafia ściśle współpracuje chociażby z włoskimi oraz bułgarskimi grupami przestępczymi dokonując wzajemnych wymian handlowych. Niektóre z „tureckich band” posiadają mocne koneksje ze skorumpowanymi członkami organów ścigania oraz politykami. Jedną z czołowych postaci mafii tureckiej jest opisywany jako były zabójca służb wywiadowczych Alaettin Çakıcı, przebywający za kratami od 2004 roku za liczne przestępstwa (w tym zabójstwo na zlecenie swojej byłej żony). W kwietniu ubiegłego roku został zwolniony po wprowadzeniu przez turecki parlament ustawy pozwalającej na wcześniejsze zwolnienie nawet 90 tysięcy więźniów aby załagodzić sytuację rozprzestrzeniania się pandemii w przepełnionych więzieniach. Inną, równie znaną postacią tureckiej mafii jest Sedat Peker, który odbył kilka wyroków więzienia i zbiegł z kraju w 2020 roku by uniknąć czekających konsekwencji na skutek operacji policyjnych wymierzonych w kierunku jego osoby oraz prowadzonej przez niego grupy przestępczej. W maju 2021 roku zaczął publikować serię filmów godzących w turecki rząd na jednym z serwisów internetowych, demaskując przy tym nielegalne działania prowadzone przez rządzących. Dzisiaj, w związku z burzą jaką wywołały jego „demaskatorskie” działania, procedery tureckich gangsterów coraz częściej stają się zauważalne w innych częściach świata, również w Stanach Zjednoczonych. CHIHUAHUA BOYS - TURKISH MINORITY GANG IN LOS SANTOS Chihuahua Boys to jeden z nowopowstałych amerykańskich gangów tureckich, który wywodzi się z Los Santos. Zrzesza zamerykanizowanych młodych chłopaków tureckiego pochodzenia ze skłonnością do popełniania przestępstw, a wszyscy z nich od wczesnych lat życia zamieszkują blok położony u zbiegu ulic Pillbox Hill oraz Vespucci Boulevard na Downtown, który od lat kojarzony jest z „okupowanym” przez wspólnotę islamską. Miejsce to było niejednokrotnie przestrzenią licznych ataków dyskryminacyjnych wycelowanych w tutejszych mieszkańców. Na ich szczęście, z biegiem lat wszelkie akty prześladowań zanikły, a obywatele Los Santos wydawać by się mogło, iż przyzwyczaili się do ich obecności. Być może wynika to ze strachu przed gromadą tureckich bandytów, z których większość wkroczyła już bądź właśnie wstępuje w dorosłe życie. Chihuahua Boys jest formalnie jednym z najświeższych ugrupowań jakie funkcjonują na terenie miasta, bowiem zostało uformowane dopiero pod koniec drugiego kwartału bieżącego roku. W skład gangu wchodzą także pojedyncze jednostki innej narodowości niż turecka. Pomimo krótkiego okresu funkcjonowania bandy muzułmańskich bandziorów zdaje się ona prężnie rozwijać, coraz częściej pojawia się w tekstach artykułów pisanych przez lokalne gazety. Nazwa zwyczajowa z jaką są utożsamiani przedstawiciele kolektywu przedarła się do półświatka w pierwszym okresie krystalizacji struktury i miała z założenia charakter prześmiewczy (bowiem psy chihuahua kojarzone są z małymi i niegroźnymi, ale takimi, które są energiczne i niezwykle hałaśliwe). Została utrwalona w środowisku przestępczym ustosunkowanym negatywnie wobec tureckich młodzików zamieszkujących śródmieście, a jej genezę stanowi funkcjonujący - zgodnie ze sloganem reklamowym - od blisko czterdziestu lat biznes gastronomiczny trudniący się sprzedażą hotdogów. Jeden z jego lokali mieści się właśnie tutaj. Lokalizacja stanowi najbardziej rozpoznawalny punkt w okolicy. Podstarzały właściciel, który prowadzi knajpę cieszy się niesłabnącym szacunkiem lokalsów. Sam wydźwięk nazwy ugrupowania w sposób mimowolny oddaje jego charakter, członkowie są "wyszczekani", przekonani o swojej wyższości nad innymi, co nie zawsze okazuje się pokrywać z realiami. Mimo wszystko silnie zaznaczają swoją obecność w tej części miasta. Osoby zasilające szeregi dbają o niezależność, wspierając się wzajemnie w aktywności przestępczej, a w pogoni za pieniądzem z łatwością popadają w konflikty i rzucają się w oczy społeczności. Ich głównym źródłem zarobku jest handel heroiną, a także napady rabunkowe i wymuszenia. Nie odznaczają się utrwaloną hierarchią jak ma to miejsce w przypadku gangów ulicznych czy zorganizowanych grup przestępczych. Mówią o sobie, że stanowią swojego rodzaju hybrydę obu z nich. Można ich najprościej określić jako młodocianych „otomańskich” przestępców postępujących często impulsywnie, jednak dobrze kooperujących ze sobą na różnych szczeblach działalności. OUT OF CHARACTER Razem z załogą z innego projektu podjęliśmy decyzję o stworzeniu na swój sposób autorskiej organizacji, której trzon tworzą turkish-americans w młodym wieku. Spotkacie u nas postacie w wieku od kilkunastu do dwudziestu paru lat. Będziemy grać w szczególności zamerykanizowane już charaktery pochodzenia tureckiego lub w mniejszym stopniu takie, które dopiero przyswajają sobie amerykańskie standardy. Chcemy wspinać się po szczeblach półświatkowej drabiny, zaczynając od grupki chłopaków z bloków z predyspozycjami do dopuszczania się mniejszych lub większych przestępstw celem szybkiego wzbogacenia, a docelowo pragniemy poprzez kreatywną grę sami wypracować sobie pozycję w sferze przestępczej i zapisać się w kartach. Będziemy likwidować wszelakie przejawy głupkowatych zachowań pokroju stylizowania się na ciapatych nożowników z niemieckich ulic. Zamierzamy stworzyć coś na podobieństwo tureckich grup brytyjskich, rzecz jasna dokonując przekładu tego na realia USA tak by wczuć się w klimat amerykańskiego Los Santos. Planujemy odgrywać małolatów afiszujących się pieniędzmi, którzy zajmują się w głównej mierze handlem heroiną. Odchodzimy od grania społeczności muzułmańskiej silnie utożsamiającej się z językiem tureckim czy normami religijnymi (przejawiając to niekiedy w braku przestrzegania islamskich zakazów absolutnych, tj. spożywania alkoholu, zażywania substancji psychoaktywnych czy brania udziału w grach hazardowych). Bez wątpienia nie zabraknie jednak podstawowych wartości wspólnoty muzułmańskiej, jak na przykład stawiania na mocne relacje rodzinne oraz kilku bardziej tradycjonalistycznych postaci dla ciekawszego wątku. Chcemy przede wszystkim ukazać nowoczesną rozgrywkę na miarę XXI wieku, stawiając przy tym na dobrej jakości roleplay oraz character development. Żywimy nadzieję, iż uda nam się stworzyć interesującą lokalizację do rozgrywki. W przyszłości chcemy wdrożyć w życie kilka projektów pozwalających na interakcję z nami. Możliwe, że wraz z rozwojem zobaczycie nas kiedyś w odsłonie low-mobu, tymczasem skupiamy się na jak najlepszym kreowaniu tureckiego gangu w Stanach Zjednoczonych. Jesteśmy otwarci na nowe twarze, dlatego zainteresowanych wspólną grą zachęcam do kontaktu w prywatnej wiadomości lub przez discord. EKIPA: APOLLO (WHSP), UNREAL, MURMIR, UWUEWUE, PARTOL, OSA, KEKW, KACZMAR, RAAVON, JAKUB, BAARTOOSZEK
    2 points
  31. W czym problem, wzoruja się lecz tworzą frakcje wedle własnej wizji i warunków, a nie ją symulują 1 do 1. Moga sobie nazwac to jak chca
    2 points
  32. Takahashi Street Factory - Studio Tuningowe znajdujące się w dzielnicy Little Seoul. Studio tuningowe zostało założone w drugiej połowie 2021 roku przez Yoshinori Takahashi pochodzącego z Japonii specjalizującego się w tuningu aut typu JDM. W miejscu gdzie teraz znajduje się Studio tuningowe Takahashiego był kiedyś stary, zaniedbany garaż, kupił stary garaż i dołożył wszelkich starań aby garaż został wyposażony w najwyżej jakości sprzęt i narzędzia. Udało się, otrzymał banner na wjeździe przedstawiające logo Studia, studio również otrzymało kamery najwyższej jakości jak i również zabezpieczenia anty włamaniowe. Przyjeżdżając do tego studia odczujesz profesjonalizm, nigdzie tego klimatu nie poczujesz. Zostawiając swojego JDM'a możesz być pewny, że samochód zostanie poddany profesjonalnymi metodami tuningowania wprost z serca kraju kwitnącej wiśnii, auto zostanie poddane tuningiem na najlepszych częściach na rynku - doświadczona kadra zaopiekuje się Twoim JDM'em, właśnie to buduje markę Takahashi Street Factory. Każde zamówienie zostanie podjęte książkową historią. Odwiedź nas już dziś. Studio Tuningowe Takahashiego poszukuje również miłośników Japońskiej motoryzacji którzy chcieli by się podjąć pracy w Studiu Tuningowym, zadzwoń już dziś! Właściciel - Yoshinori Takahashi | XXX-XXX | [email protected] Współwłaściciel - Raija Kankaanperä | XXX-XXX | raija.kankaanperä@vmail.com Takahashi Street Factory potrafi doradzić klientom jakie części zamontować w wozie klienta, Studio posiada szeroką gamę usług. Studio Tuningowe Takahashiego jest gotowe zaoferować swoim klientom modyfikacje mechaniczne jak również wizualne, doświadczona kadra podejmie się wszystkiego co klient chce zmodyfikować w swoim Japońskim wozie. Alufelgi (każdy rodzaj) - XXXX$ Światła Ksenonowe - XXXX$ Wgranie softu i montaż Turbo - XXXX$ Zmiana układu wydechowego - XXXX$ Zmiana układu hamulcowego - XXXX$ Modyfikacja układu zawieszenia - XXXX$ Modyfikacja całego silnika wraz z zakuciem - XXXX$ Kwestia wizualna (Zderzaki, Progi, Spoiler etc.) - XXXX$ (Wszystko zostanie uzupełnione gdy vGaming wystartuje, na ten moment zostawiamy tak jak jest)
    2 points
  33. Witajcie, chciałem zaprosić Was do udziału w naszym projekcie. Szukamy ludzi kreatywnych, z wizją na grę. Wykapanych dziennikarzy z poczuciem humoru, oraz nieustępliwych hien które gdy zostaną wykopane drzwiami, wejdą oknem. Jeżeli jesteś zainteresowany odgrywaniem dziennikarza, a nie kukiełki stojącej za ladą która nadaje reklamy zapoznaj się z poniższym a potem aplikuj za pomocą odnośnika. Do zobaczenia w grze. Jeżeli podane warunki Ci odpowiadają, nie czekaj, aplikuj! APLIKUJ
    2 points
  34. Ten laptop nie jeden już serwer uciągnął, także i nasz da rade Widzimy się na starcie!
    2 points
  35. nie przejmuj sie, serwer jest w tym momencie uruchamiany na przygotowanej do tego maszynie, babcia mikiego uzyczyla nam laptop i jezeli wszystko pojdzie ok to bedzie mozna juz dolaczac za m/w pol roku bez obsuwy
    2 points
  36. Myślenie typowego grajka z ls stories. No pewnie dajmy wszystkim wolną rękę, niech każdy najlepiej nijaczy swoją postać - a niech gra sobie mechanika, kucharza i fryzjera, a do tego jeszcze gangstera, który handluje narkotykami, robi napady rabunkowe i strzela do ludzi jeśli mu ktoś podpadnie, bo przecież takie coś sprawia mu przyjemność xD. Bardzo źle, że są ludzie, którzy mają gdzieś kreowanie postaci - jest to bardzo duży błąd, którego należy się pozbyć. Roleplay polega na odpowiednim kreowaniu postaci, na interakcjach między postaciami, a do tego trzeba kierować się dobrym smakiem. Dobry smak to między innymi to, że jeśli grasz cywila, który np. mieszka w średniej klasie społecznej i ma pracę, to raczej nie powinien wchodzić na ścieżkę przestępcy, bo jego praca wystarczy aby utrzymać się i godnie żyć. Niech lepiej komuś takiemu zacznie sprawiać przyjemność sama gra roleplay w poprawny sposób, a nie samo grindowanie forsy mając wyjebane na kreację postaci i interakcję z innymi. Natomiast nie mam nic przeciwko osobom, które pracują w biznesie, ale fajnie grają roleplay. Mentalność graczy w PL od dawna jest do zmiany - nie wszystkich, bo na szczęście istnieją tacy co zajebiście grają i takich można nawet spotkać w sektorze cywilnym, ale chodzi mi o tych, co nie rozumieją co to jest roleplay i grają tak tragicznie, że aż się rzygać chce.
    2 points
  37. 2 points
  38. ale brodacz ten po lewo :DDD
    2 points
  39. Guardians- Firma założona w 2015 roku przez sierżanta Constantin'a Scott'a. Przeniesienie się do sektora cywilnego okazało się na tamten moment strzałem w dziesiątkę. Dziś zarządza nią syn zmarłego właściciela, Connor Scott. Firma jest rzetelną organizacją która zapewnia fachową ochronę w każdym aspekcie. Od montażu kamer i systemów bezpieczeństwa, po transport i konwój. Głównymi cechami firmy jest rzetelność oraz brak kruczków prawnych w umowach. Firma stara się, by każdy klient był zadowolony i czuł się bezpiecznie. Wszak bezpieczeństwo jest na piedestale. Podstawowe usługi: Event Security: Organizujesz więc dużą prywatną imprezę która, zapowiada się na wydarzenie stulecia? Pomyślałeś o wszystkim. Przekąskach, rozrywce, przyjemnym barze z miłym barmanem, ale czy poradziłeś sobie z kwestiami bezpieczeństwa? Czy zastanowiłeś się nad bezpieczeństwem swoich gości, osób pracujących na imprezie a nawet swojej własności lub miejsca w którym odbywa się impreza? Wspaniale jest myśleć, że wszystko pójdzie zgodnie z planem, jednak doskonale wiemy, że tak zazwyczaj się nie dzieje i coś wymyka się z pod kontroli w najmniej oczekiwanym momencie. Nasza firma posiada kompleksowe wyposażenie byś nie musiał się niczym przejmować, Od wykorzystania kamer i nadzoru CATV do monitorowania obszarów w których mogą wystąpić problemy. Po prostu będziemy tam z tobą i zadbamy o wszystko. Bezpieczeństwo może być różnicą miedzy epicką porażką a sukcesem. Executive Security: W zależności od wykonywanego zawodu czy stylu życia, niektóre sytuacje mogą nie być całkowicie wolne od ryzyka. Nie zależnie od tego czy zagrożenie jest oportunistyczne czy planowane. Incydenty które wpływają na bezpieczeństwo osobiste, zarówno pośrednio, jak i bezpośrednio, mogą i zdarzają się każdego dnia. Usługi Guardians mogą być wdrażane jako całe patrole, albo pojedyńcze jednostki. Zadbaj o to byś czuł się bezpiecznie. Personal Bodyguard Protection Services: Nie ważne czy jesteś VIP-em czy po prostu chcesz poczuć się jak gwiazda na czerwonym dywanie. Guardians oferuje Ci wiedzę której możesz zaufać. Jesteśmy wyszkolonymi ekspertami w zakresie ochrony prywatnej, będąc w stanie zapewnić personel do ochrony planu zdjęciowego, prywatnego transportu VIP, ochrony kadry kierowniczej i celebrytów. Podejmujemy się też misji które wymagają dyskretnego przeprowadzenia przez profesjonalistów. Commercial Security: Nasze usługi ochrony twojego biznesu są dostępne 24godziny na dobę, 7dni w tygodniu na terenie całego hrabstwa. Zadzwoń do nas aby porozmawiać z naszym konsultantem do spraw bezpieczeństwa. Doradzimy w sprawie bezpieczeństwa twojej firmy. Od zwykłych patroli i sprawdzania obiektów, przez nowoczesne systemy CCTV oraz zabezpieczenia dla twojego biznesu w sposób fizyczny na Firewall'u oraz VPN'ie kończąc. Oferujemy darmową wycenę. Zadzwoń już dziś! Family Security: Życie w strachu to tortura, jednak różnie bywa z naszym przewrotnym przeznaczeniem. Jeżeli masz sprawę o rozwód, opiekę nad dzieckiem, lub ogólnie obawiasz się o swoją rodzinę, potrzebujesz usług ochrony którym możesz zaufać. Korzystanie z usług naszych uzbrojonych, umundurowanych lub nie umundurowanych ochroniarzy może zapewnić Ci spokój ducha którego tak bardzo pragniesz. Agencja Guardians świadczy usługi ochronne dla twojej rodziny. Są to usługi na które możesz liczyć, od licencjonowanej i ubezpieczonej firmy. OOC: Tak jak rozmawiałem z opiekunem. Chciałem napchać za dużo do jednej aplikacji i wyglądało to co najmniej paskudnie. Postanowiłem jeszcze raz przemyśleć wszystko i wystartować na spokojnie od początku. Tak oto rodzi się Guardnians Group która będzie długo fazowym projektem rozwijanym w grze. Zaczniemy od samego początku na spokojnie by z czasem rozwijać naszą firmę po przez rozgrywkę IC. Zapraszam wszystkich chętnych od wspólnej zabawy w projekcie i do zobaczenia w grze. Siedziba Firmy: Siedziba Guardians Group znajduje się na Rockford Hills. Biuro agencji ochrony znajduje się 9 piętrze. Biurowiec jest główną Siedzibą Guardians Group.
    2 points
  40. w usa to oni tylko na mapach google byli
    2 points
  41. !!OFICJALNIE!! @ngsWizzy zostaje vice liderem organizacji, od dzisiaj razem ze mną prowadzi lejce tej organizacji
    2 points
  42. GMIAM, czyli skrót od Gettin Money Is A Must, nowa zasada wprowadzona przez aktualnego lidera kliki No Way Out oznaczająca po prostu obowiązek ganiania za hajsem, w aktualnej kulturze gangu nie ma nic ważniejszego niż pieniądze i to właśnie na tym skupiają się bangerzy NWO. NWO, skrót od nazwy gangu licznego No Way Out, który jest wrzucany na ściany terytorium tej siatki młodych zbirów, skrót służy do zużywania mniejszej ilości farby podczas tworzenia wrzut na ścianach, oraz wygodniejszego reprezentowania swojego gangu licznego, czy to na mediach, czy w jakiejkolwiek innej formie. D-Point, to potoczna nazwa na rdzenne miejsce trapowania młodzików z No Way Out, czyli na jeden z kompleksów mieszkaniowych w dzielnicy Chamberlain Hills na Davis. Nowa nazwa dzielnicy ma na celu utożsamienia całej okolicy z tym konkretnym gangiem, po to żeby wywyższyć się nad innymi gangami działającymi w pobliżu. 762, to nie tylko zwykła cyfra a numer ulicy, na której jest postawiony kompleks mieszkaniowy, na którym działają dzieciaki złapani w sidła przestępczości, ten numer jest wplatany w wrzuty połączony razem z napisem D-Point po to żeby pokazać ludziom gdzie takowy D-Point się znajduje, jeśli obok napisu D-Point znajduje się inna cyfra, oznacza to że takowa wrzuta została zrobiona przez bangera z NWO, który nie prosperuje na South Central tylko prowadzi handel narkotykami w swojej szkole i ma koneksje z jakimś członkiem No Way Out.
    2 points
  43. No i kolejny poradnik autorstwa Dawida. W tym poradniku opisze Wam wszystkie pojęcia z jakimi mamy styczność w Role Play, pojęcia te w zależności od nazwy mogą dotyczyć czynności zabronionych, określać typ rozgrywki i tym podobne. A więc od początku... Czym jest Role Play (RP)? Role Play jest to rozgrywka, w której wcielamy się w rolę stworzonej przez siebie postaci - to zależy od Ciebie czy chcesz grać czarnoskórego mężczyznę z ciemnych uliczek Los Santos rozprowadzającego narkotyki po mieście czy może chcesz grać jako strażak-ratownik lub funkcjonariusz PD w miejscowym departamencie. A może chcesz po prostu prowadzić spokojne życie pracownika restauracji lub biznesmena? Nie ma problemu tutaj możesz wcielić się w co tylko chcesz - nawet polityka! A więc stworzyłeś już postać? Co dalej... to zależy już od Ciebie jaką obrałeś ścieżkę, pamiętaj aby z niej nie zbaczać i grać jak najbardziej realistycznie - ponieważ na tym w głównej mierze opiera się Role Play - na realistycznym odgrywaniu życia osadzonego w uniwersum San Andreas (California). Pamiętasz jak za dzieciaka bawiłeś się w gangi lub udawałeś, policjanta niczym z LAPD? Tutaj działa to na podobnej zasadzie. A więc przechodzimy do pojęć zawartych w uniwersum Role Play'u. In Character (IC)- jest to część rozgrywki, która oparta jest na rozgrywce w świecie gry. In character to cały świat otaczający naszą postać, to wszystko co się dzieje w grze - zamieszki, strzelaniny, wyścigi czy utrzymanie korporacji pociągającej za sznurki w grze to właśnie dzieje się w świecie gry. Istnieje również coś takiego jak czat In Character, to tam rozmawiamy z innymi, wchodzimy w interakcje lub wykonujemy akcje z użyciem /me i /do Jak używać /me i /do? Kliknij tutaj <- Również wszystkie odczucia jakie doznaje nasza postać są efektem wydarzeń In Character, czyli w skrócie - wydarzenia mające miejsce w świecie gry. Out Of Character (OOC)- Coś całkiem odwrotnego do IC (In Character). Jest to część, w której możemy rozmawiać o czymkolwiek (grach, rozgrywce i innych bzdurach) a także służy to do kontaktu z ekipą w przypadku interwencji lub zwyczajnej pomocy ze strony ekipy. Pamiętajmy, że łączenie IC z OOC jest karalne i niedozwolone. Od tego jest specjalny czat OOC, pamiętajmy aby używać go wyłącznie do celów OOC a zamieszczanie wszelkich spraw IC na nim jest uważane za MG (MetaGaming, opisane niżej), natomiast MG jest karalne. MetaGaming - jest to łączenie świata OOC z IC, przykładem jest zdobycie informacji o postaci IC drogą OOC i wykorzystywanie tego za pomocą gry IC. Takim przypadkiem może być też wykorzystywanie tego, że nad głową gracza widnieje jego imie i nazwisko postaci, nie możemy zwrócić się nim do niego, ponieważ nie znamy go IC, dopiero gry poznamy gracza drogą IC możemy używać jego imienia, pamiętaj, że to co wiemy MY nie koniecznie musi wiedzieć nasza postać. Częstym MG jest proszenie na czacie prywatnym OOC o przyjazd pod np. urząd lub podwózkę. Od tego są telefony IC. PowerGaming - Jest to wymuszenie rozgrywki lub narzucenie komuś swojej akcji z zamierzonym celem. Jest to zabronione, przykład takiej akcji: **George Casey wyprowadza cios w stronę Hermanna, cios łamie mu nos.** To jest przykład PG (PowerGamingu), nie wolno narzucić komuś danej czynności, to drugi gracz następnie musi opisać co z jego postacią stało się po uderzeniu. Akcja postaci George Casey powinna się ograniczyć tylko do "Wyprowadza cios w stronę Hermanna próbując go uderzyć w nos", natomiast drugi gracz musi rozegrać już to wedle uznania. Pamiętajmy, że terminatorstwo czyli np. brak strachu przed bronią czy nierealne uniki są karane. CharacterKill (CK) - jest to uśmiercenie naszej postaci na skutek wydarzeń mających miejsce w świecie In Character. Pamiętajmy, że wymuszenie CK jest karalne bez zaakceptowanego wniosku na FCK (Force Character Kill, opisze poniżej). Może to być np. samobójstwo, zabójstwo naszej postaci lub śmierć po groźnym wypadku CarKill - Zabicie postaci przy pomocy użycia pojazdu lub innego pojazdu/środku transportu. Deatch Match (DM) - jest to atakowanie gracza przy pomocy broni lub pięści bez wyraźnego powodu oraz odegrania poprawnej akcji In Character. Jest to zachowanie surowo karalne. Forced Character Kill (FCK) - Jest to usiłowanie zabójstwa postaci, które skończyło się zamierzanym skutkiem dla potencjalnego zabójcy, jednak zanim do tego przystąpimy musimy napisać odpowiedni wniosek, oczywiście nie dotyczy to dynamicznych akcji. BunnyHopping (BH) - jest to wykorzystywanie skoku w celu szybszego przemieszczenia się aby uniknąć normalnego chodu postaci. Czynność ta jest zabroniona, ponieważ normalnie na mieście nie spotykamy biegnącej i skaczącej osoby, który chce gdzieś szybciej dotrzeć. Multikonto (MK) - Jest to tworzenie więcej niż jednego konta. Na jednego użytkownika przypada tylko i wyłącznie jedno konto forumowe. Jest to karalne pod groźbą zbanowania wszystkich kont. Brutal Wounded (BW ) - jest to utracenie przytomności postaci na wskutek wydarzeń In Character takich jak np. pobicie, upadek z wysokości lub niechciany wypadek. Postać wtedy jest nieprzytomna i nie może mówić lub się poruszać, jest wtedy gracz zobowiązany do grania interakcji takich jak opisywanie stanu postaci lub gra akcji RP z innymi osobami chcących pomóc (ratownicy/oficerowie itp). DriveBy (DB) - jest to wychylenie się z pojazdu z bronią w ręku w celu ostrzelania lub strzelania do innych postaci/pojazdów. Nie jest to karalne. Celebrity Name (CN) - jest to użycie danych personalnych sławnej osoby na swojej postaci. Czynność ta jest zabroniona, natomiast nie dotyczy to Event Teamu kiedy organizują jakiś event związany np. z przyjazdem Prezydenta USA do LS. W tym przypadku członek Event Teamu wciela się w postać o nazwie Donald Trump i gra jako prezydent. Używanie CN przez graczy jest karalne. Wyjście z gry podczas rozgrywki IC - Wyjście z gry podczas interakcji In Character celem niechęci do gry lub uniknięcia kary IC jest karalne i zazwyczaj kończy się blokadą postaci na zawsze. Wykorzystywanie bugów - wykorzystywanie bugów w celu korzyści dla siebie jest karalne. Każdy gracz po wykryciu błędu skryptu jest zobowiązany poinformować o tym administracje za pomocą komendy /report lub na kanale discord. Autor: DawidZSW (DawidZSW#8723) Temat będzie aktualizowany, zezwalam na kopiowanie na inne fora ale proszę pozostawić w opisie wykonawce jak i kontakt do mnie przez discord.
    2 points
  44. Z przyjemnością informujemy, że oto otwieramy swe podwoje dla osób spragnionych satysfakcjonującej, złożonej i wymagającej rozgrywki w jednej z bardziej specyficznych frakcji na naszym role-playowym poletku. Z uwagi na fakt, że serwer nie odnotował jeszcze właściwego startu, cały proces rekrutacji odbywa się na kanale OOC. Rezygnujemy ze wzoru, nie narzucamy ponadto żadnego rdzenia aplikacji (wyjąwszy banalne pytanie kontrolne), niemniej dla ułatwienia wskażemy poniżej preferowane przez nas informacje. Zanim jednak przejdziemy do meritum, pozwólcie, że nakreślimy pokrótce pożądaną sylwetkę kandydata. Zależy nam przede wszystkim na osobach samodzielnych i mogących udokumentować swoje doświadczenie, oprócz tego wskazana jest wysoka kultura osobista, stoicki spokój i bezkonfliktowość, a także dyskrecja i lojalność. Poważnie oraz uczciwie traktujemy swych towarzyszy w rozgrywce, a więc wszystkie te przymioty z całą rzetelnością swych imion obiecujemy podtrzymywać własnym zachowaniem. W podaniu obligatoryjnie należy zawrzeć jednozdaniową odpowiedź na poniższe pytanie: Jaka cecha decyduje o zasadności nazwania kogoś agentem federalnym? (oprócz oczywistej konstatacji, że z powodu pracy w agencji federalnej oraz jurysdykcji terytorialnej)? (Uwaga! Pytanie jest proste, ale proszę je u w a ż n i e przeczytać i przemyśleć swą odpowiedź). Poza tym mile widziane jest skrócone résumé dokumentujące przebieg kariery na serwerach RP, ewentualne referencje, przykładowa sylwetka odgrywanej postaci, przykładowe materiały autorstwa kandydata związane z rozgrywką we frakcjach federalnych etc. Warto również wspomnieć o swoim pomyśle na prowadzenie rozgrywki (niczego nie sugerujemy, lecz nie trzeba ograniczać się do gry agenta). I prosimy nie zapominać o określeniu swoich oczekiwań względem frakcji. Oto procedura postępowania rekrutacyjnego: Zapoznanie się z aplikacją przez komisję rekrutacyjną i wydanie wstępnego werdyktu. Wewnętrzna lustracja kandydata, którego aplikacja została wstępnie przyjęta (członkowie grupy w zasadnych sytuacjach mogą zaprotestować przed przyjęciem kandydata albo zaaprobować jego kandydaturę). Weryfikacja wybranych kandydatów podczas rozmowy głosowej. Ustalenie dokładnego planu rozgrywki i wdrożenie adepta do frakcji. Podania (niekoniecznie długie, cenimy sobie lapidarność, a nadto również poprawność formalną przesyłanych tekstów, dlatego prosimy o zwrócenie uwagi na ich warstwę typograficzną) prosimy przesyłać w formie prywatnej wiadomości na forum zaadresowanej do @PanCapone oraz @Sin. Przed przystąpieniem do procesu rekrutacyjnego warto zapoznać się z naszym wstępnym tematem informacyjnym.
    2 points
  45. Cieszę się że została zaakceptowana, jeśli są chętni osoby do gierki z nami W studiu tuningowym to zapraszamy.
    2 points
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.