Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/20/2021 in all areas

  1. Cześć! Tak jak obiecaliśmy - kolejne ogłoszenie dotyczące obszaru rozgrywki jakim są narkotyki. Poświęciliśmy dosyć sporo czasu, żeby opracować innowacyjny system, przede wszystkim biorąc pod uwagę immersję oraz realizm (pozwalając sobie jednak na małe smaczki, które dodają pikanterii naszemu uniwersum). Poniżej przedstawiamy Wam listę narkotyków dostępnych na vGaming. Każdy z nich różni się efektami czy benefitami. Każdy z nich ma różne czasowe benefity, które przydają się nie tylko czarnym charakterom. W tym ogłoszeniu nie zdradzimy Wam konkretów, po starcie będziecie mogli przetestować je sami. Dodatkowo na serwerze będą dostępne fikcyjne narkotyki znane z uniwersum GTA:HD (lista poniżej). Będą one dostępne dla organizacji przestępczych w takiej samej formie jak te znane z realnego świata. Wprowadzamy trochę smaczków do uniwersum - w końcu gramy RolePlay Zmiany nastąpią również w obszarze pozyskiwania narkotyków. Jak dowiedzieliście się z poprzednich newsów, będzie dostępny system laboratoriów, w których będą pozyskiwane różne substancje. Jednak nie każdy narkotyk jest możliwy do wytworzenia na miejscu w Los Santos, stąd narkotyki takie jak kokaina lub heroina będą dostępne jedynie do zakupu u bota (import kokainy z Kolumbii czy krajów afrykańskich, heroiny przykładowo z Chin). Na miejscu w laboratorium będzie można przetworzyć określone narkotyki w inne (przykładowo z kokainy będzie można zrobić crack - bardziej opłacalny w realiach USA) czy wytworzyć niektóre od zera. Od zawsze na serwerach Roleplay, przyjmowane dawki narkotyków nie miały nic wspólnego z realiami. Chcieliśmy to naprawić, w związku z czym wprowadziliśmy proste porcjowanie narkotyków. Każdy z narkotyków ma swój sposób przyjmowania oraz zdefiniowaną jedną porcje. My przyjmując narkotyki możemy wybrać, ile porcji na raz przyjmujemy, bo wiadomo - im bardziej nasza postać jest uzależniona, tym więcej narkotyków musi przyjmować żeby uzyskiwać ich benefity. Na przykład: posiadając przedmiot gram kokainy, której realna jednorazowa dawka wynosi ok. 50-100mg będzie można go podzielić na dziesięć porcji po 100mg (mniej więcej jedna “kreska”). Nie dopuści to wtedy do absurdalnych sytuacji, w których nasza postać zażywa jednocześnie dziesięć gram kokainy w ciągu sekundy. Kolejną nowością którą wprowadzamy u nas jest dodanie dodatkowych rodzajów narkotyków nie istniejących w realnym świecie. Inspirowaliśmy się tutaj całym uniwersum GTA, więc na serwerze będą dostępne między innymi takie narkotyki jak SPANK znany z GTA 3 czy ZAP z GTA:LCS. Łącznie wprowadziliśmy pięć dodatkowych narkotyków, każdy o innych właściwościach. Nie zdradzamy wszystkiego, będziecie musieli to odkryć sami w grze. Nie bądź po prostu zdziwiony, jeśli Twoja postać otrzyma od swojego dilera propozycję czegoś innego Dodatkowo wprowadzamy u nas kilka leków nadużywanych w USA, jako kolejne typy narkotyków. Będzie dostępne około dziesięć różnych leków, podzielonych na cztery kategorie. Każdy z nich będzie miał różne benefity, dostosowane do danej grupy. Będzie można też nimi handlować na cornerach. Jest to popularne zjawisko w USA, gdzie dilerzy pozyskują leki z nielegalnych źródeł, żeby sprzedawać je później na blistry czy pojedyncze tabletki. Bardzo duża część narkomanów jest uzależniona od leków, więc nie może tego zabraknąć w świecie vGaming. Na pewno jesteście zainteresowani co konkretnie mamy na myśli pisząc benefity. Poza efektami wizualnymi, które będą się wyświetlać na naszym ekranie (GTA 5 oferuje około 150 różnych efektów, więc na pewno będzie ciekawie) na ten moment planujemy wprowadzić między innymi czasowe zwiększenie HP postaci, wyłączenie efektu paralizatora, czasowe zwiększenie obrażeń zadawanych z pięści i broni białej oraz wiele innych. Dodatkowo wprowadzamy system uzależnienia, tym razem premiujący zażywanie narkotyków. Z każdym zażyciem narkotyków poziom uzależnienia Twojej postaci wzrasta, przez co potrzebuje większej dawki do uzyskania efektów, ale im większe uzależnienie, tym benefity wzrastają. (przykładowo poziom zdrowia postaci wzrasta o więcej punktów). Nie wszystko jest jednak kolorowe, im większy poziom uzależnienia tym częściej postać musi sięgnąć po używki, jeśli nie chce przeżywać skutków ubocznych. Poziom uzależnienia będzie można zmniejszyć nie tylko w szpitalu, ale także zażywając niektóre narkotyki. O szczegółach dowiecie się już w grze Na dzisiaj to wszystko, już wkrótce kolejna publikacja!
    23 points
  2. Cześć! Idąc za ciosem wrzucamy kolejną publikacje dotyczącą uniwersum vGaming - tym razem poruszymy temat pojazdów. Tak jak zapowiadaliśmy w pierwszym newsie, w tym obszarze rozgrywki zamykamy się na to, co daje nam GTA. Poniżej znajdziecie tabelę, dzięki której możemy porównać prawdziwe marki z tymi występującymi w uniwersum GTA. Zachęcamy do odwiedzenia GTA wiki, na której znajdziecie więcej szczegółów. W GTA 5 występuje ok. 670 różnych pojazdów - wierzmy, że każda postać znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. W związku z tym marki ze świata realnego nie istnieją w naszym uniwersum, co oznacza, że odgrywanie posiadania takowego będzie traktowane jako zachowanie non-rp. Po to nakreślamy odpowiednie ramy uniwersum, żeby wszystkie obszary rozgrywki były spójne i z góry określone - w końcu jest to serwer role play. Wykorzystując poniższą tabelę, będziecie mogli w łatwy sposób dopasować odpowiedni pojazd do stylu i majątku Waszej postaci. W przeciwieństwie do innych platform RAGE:MP oferuje korzystanie z wszystkich dobrodziejstw GTA - łącznie z pojazdami dodawanymi przez twórców w kolejnych DLC. Albany USA Cadillac Annis Japonia Nissan/Mazda Asstone UK Aston Martin Benefactor Niemcy Mercedes-Benz Bürgerfahrzeug Niemcy Volkswagen Bollokan Korea Południowa Hyundai Bravado USA Dodge Brute USA GMC Buckingham UK Learjet/Bombardier Canis USA Jeep Chariot USA Lincoln Cheval Australia Holden Classique USA Oldsmobile Coil USA Tesla Motors Declasse USA Chevrolet Dewbauchee UK Aston Martin Dinka Japonia Honda / Acura Dundreary USA Mercury Emperor Japonia Lexus Enus UK Bentley/Maybach/Rolls-Royce Fathom Japonia Infiniti Gallivanter UK Land Rover Grotti Włochy Ferrari/Fiat HVY USA Clark/Daimler/Kenworth Hijak USA Fisker/VUHL Imponte USA Pontiac Invetero USA Corvette Jack Sheepe USA John Deere Jobuilt USA Peterbilt Karin Japonia Toyota/Subaru Kraken Submersibles USA Triton Submarines Lampadati Włochy Maserati/Alfa Romeo/Lancia/De Tomaso Liberty Chop Shop USA Orange County Choppers Liberty City Cycles USA West Coast Choppers Maibatsu Corporation Japonia Mitsubishi Mammoth USA Hummer Maxwell UK Vauxhall/Opel/Ariel MTL USA Mack Nagasaki Japonia Yamaha/Kawasaki Obey Niemcy Audi Ocelot UK Jaguar/Lotus Överflöd Szwecja Koenigsegg/Apollo Automobil Pegassi Włochy Lamborghini/Ducati/Pagani Pfister Niemcy Porsche Principe Włochy Ducati/Piaggio Progen UK McLaren ProLaps UK Reebook/Addidas RUNE Rosja Lada/Sherp Schyster USA Chrysler Shitzu Japonia Suzuki Speedophile Kanada Bombardier Stanley USA John Deere/Fordson Steel Horse USA American IronHorse Truffade Francja Bugatti Übermacht Niemcy BMW Vapid USA Ford Vulcar Szwecja Volvo Vysser Niderlandy Spyker Weeny UK Mini Western Company USA Boeing/Sikorsky Western Motorcycle Company USA Harley-Davidson Willard USA Buick Zirconium USA Chrysler/Honda Bardzo ważna informacja, na którą wielu pewnie czekało - nie przewidujemy wprowadzenia pojazdów startowych na serwer. Po długich dyskusjach i doświadczeniach z innych projektów całkowicie zrezygnowaliśmy z rozdawnictwa - uważamy, że nasza gospodarka jest na tyle przemyślana, że pozwoli każdemu graczowi na zakup pojazdu już w pierwszych godzinach gry, nie psując przy tym gospodarki i wprowadzając popyt na wiele usług. Dodatkowo planujemy wprowadzenie wypożyczalni pojazdów, która umożliwi graczom korzystanie z dobrodziejstw mapy nawet w godzinach porannych czy nocnych - nie ograniczając rozgrywki o żadnej porze dnia. Ponadto, planujemy wgranie na serwer dodatkowych pojazdów frakcyjnych - każda frakcja będzie mogła zaproponować konkretne modyfikacje, które będą wgrane na serwer i bez żadnych komplikacji będą mogły być wykorzystywane przez każdego gracza, który dołączy do rozgrywki. (Zapraszamy obecnych liderów do kontaktu, jeśli ta kwestia nie została jeszcze ustalona). Przewidujemy także możliwość "importu pojazdów egzotycznych" - termin ten jest często wykorzystywany na innych projektach. U nas ma to wyglądać troszeczkę inaczej, nie chodzi o nam o kiczowate modyfikacje pojazdów super-sportowych. Planujemy co jakiś czas umożliwiać graczom zakup pojazdu indywidualnego (oczywiście trzymamy się swoich założeń, obracamy się tylko i wyłącznie w uniwersum GTA) w ramach eventów organizowanych przez opiekunów projektów InCharacter. Więcej informacji na ten temat wkrótce - polecamy przejrzeć dział projektów IC, znajdziecie tam kilka ciekawych informacji. Na dzisiaj to wszystko, jeszcze w ten weekend szykuje się kolejne ogłoszenie związane z fabułą rozgrywki.
    22 points
  3. Nie masz gdzie się podziać a wszystkie miejsca namiotowe pod mostem są zajęte? Znów otrzymałeś wypłatę, ale zajęcie komornicze było szybsze od Twojej byłej żony dzwoniącej do kochanka po Twoim wyjściu do pracy? Gdy Twój "tymczasowy" pobyt na kanapie u najlepszego kumpla zbliża się do granicy Waszej przyjaźni to czas najwyższy by spojrzeć na naszą ofertę mieszkań w jednej z najlepszych lokalizacji południowego Los Santos! Nasze mieszkania są tanie i komfortowe, okolica charakteryzuje się dużą ilością zieleni, a nasz basen być może niedługo zostanie napełniony wodą! Dostępne apartamenty w ofercie Kontakt do zarządcy osiedla: Gordie Dillon [email protected] +(1) 387-324 (( moje PW/discord i umówimy się na spotkanie In-Game )) OOC: Hej, przygotowałem mały projekt mieszkaniowy dla części osób, które chcą umieścić swój wirtualny avatar w innym miejscu niż hotel, a nie stać ich na normalne mieszkanko. Jak widzicie projekt mieszkaniowy znajduje się przy ulicy Strawberry Avenue w dzielnicy Chamberlain Hills, czyli dzielnicy graniczącej Davis. W pierwszym rzucie wykorzystałem dwa budynki o łącznej ilości mieszkań 19, co daje nam 129 38 mieszkań. Czy w przyszłości pojawi się ich więcej? Raczej nie z mojej strony, nie w takiej formie. Ceny mieszkań mogą ulec zmianie do czasu startu serwera! FAQ Jaki jest cel tego osiedla? Chciałbym stworzyć małą społeczność w tym miejscu, sąsiadów, którzy mogą do siebie otworzyć mordę, zagrać coś wspólnie i przekuć to w większą satysfakcję z kreowania swojego wirtualnego charakteru. Czy to się uda? Wszystko zależy od graczy biorących kolejne mieszkania w okazyjnych cenach. Czy mieszkańcy tego miejsca są chronieni od rabunków/napaści ze strony urzędujących w tych okolicach gangów? Nie, w żadnym stopniu. Dzielnica charakteryzuje się wysokim wskaźnikiem przestępstw stąd między innymi niska cena drzwi jak i również niski standard wyposażenia. Liczę na to, że obcujące tam organizacje będą świadome istnienia innych mieszkańców w ich najbliższej okolicy i potraktują to raczej jako urozmaicenie swojego otoczenia a nie łatwy łup. Nie mam teraz kasy a chciałbym skorzystać z promocji na mieszkanie, co mam zrobić Pawle? Napisz do mnie na priv, dogadamy się do spłaty w dogodnym terminie, w innym wypadku w nocy pojawi się landlord ze swoimi oprychami i wymienią zamki w Twoim mieszkaniu. Czy mogę odsprzedać zakupione w projekcie mieszkanie? Tak, natomiast wiąże się to z poinformowaniem bezpośrednio mnie (bądź w przyszłości innej osoby odpowiedzialnej za projekt), ponieważ prowadzimy rejestr mieszkańców. Co z nieaktywnymi mieszkańcami? Jeśli ktoś kisi drzwi, jego postać zginęła, została zablokowana to zastrzegamy sobie prawo do wymiany zamków w środku nocy i eksmisji takiego lokatora. Temat tego projektu możecie również traktować jako temat do wrzucania screenów z gry na osiedlu jeśli macie taką potrzebę.
    6 points
  4. tytek#0300 Płatność gotówką IC, albo PP/PSC/BLIK Grafika Avatary FREE TO USE grand theft auto samochody reszta najlepszych avatarów na serwerze
    6 points
  5. Po twoim wpisie odnośnie majątków masz najmniej do powiedzenia a poza tym polecam cofnąć się do podstawówki (chyba że jeszcze w niej jesteś) bo ewidentnie nie potrafisz czytać z zrozumieniem. "Nie będzie to typowa bojówka, która będzie napierdalać wszystko co się rusza." Chłopaki chcą grać byłych wojskowych i sprzedawać broń której nie dostaniesz posiadając Amerykańską licencje na broń - pewnie jakieś grawerowane pistolety czy tego typu podobne perełki. Chociaż po co ja się tutaj pocę jak żeście przyszli z serwerów gdzie się biega w adidasie i jeździ się nowymi mercedesami - czy to już od następnego update'u Grają coś innego niż Spot Miami w centrum od 2k17 i od razu mają lecieć do archiwum? Widać że lider lubi tego typu tematykę i chcę to prężnie prowadzić - na jak dobrze to zobaczymy w swoim czasie. Osobiście wspieram za dobrą inicjatywę i braku typowego stereotypu. PS: Kolejny co ledwo potwierdził e-maila bo czekał na rodziców aby przepuścili przez kontrolę rodzicielską najwięcej ma do powiedzenia - forsuj upośledzony propozycje na innym serwisie.
    6 points
  6. W tym akapicie właśnie chodziło o wgrywanie modów z pojazdami - ale obracamy się tylko w uniwersum GTA. Nie wgramy Pontiaca Bonneville z wszystkimi detalami, ale odświeżony model Sunrise z GTA:SA jak najbardziej wpasowuje się w nasze założenia.
    5 points
  7. Każda postać tworzy swoją historię od A do Z, gracz wybiera jej drogę, sposoby zarobku i to co się wydarzy w przyszłości. Możliwość przerzutu majątku na inny nickname postaci doprowadzi do patologicznych sytuacji, w których gracz wybierze najbardziej opłacalny sposób grindowania e-gotówki, by później uśmiercić postać i z tym samym majątkiem kreować nową w /mniej opłacalnej/ sferze rozgrywki, aby było mu wygodnie. Każdy wybór gracza powinien ciągnąć za sobą pewne konsekwencje, tudzież w tym przypadku sposób zarobku i jego jakość w zamian za xyz (dokończ przykład). Ponadto, tak jak wspomniał ktoś wyżej - wiele osób straci poszanowanie dla życia postaci, bo majątek zostanie, a wątki można stworzyć od początku. To tak nie może wyglądać. Znam wiele osób, które na postaci posiadały spore ilości e gotówki i wciąż grały postacie z niższej warstwy społecznej, bądź nie miały problemu, aby taką postać uśmiercić. Wszystko zależy od podejścia gracza, a tłumaczenie, że nie każdy chce grindować gotówkę to słaby trop, ze względu na to, że po dłuższym czasie taki system kompletnie zaburzy gospodarkę - biznesy stracą pracowników (bo każdy po czasie będzie miał mnóstwo gotówki, więc po co miałby robić duty), a reszta stref serwera pójdzie w podobnym kierunku, gdyż sposoby zarobku utracą na zainteresowaniu. Cały pomysł jest fatalny i pociągnie za sobą jeszcze gorsze skutki. Warto pamiętać, że vGaming jest serwerem RP, a nie RPG. Jeżeli gracz nie potrafi cieszyć się wydaną gotówką na drinka i stworzeniem interakcji tylko ze względu na to, że jego postać jest biedna, to należy dogłębnie przemyśleć, czy gramy dla interakcji, czy jednak tylko dla zielonych na koncie. (to tylko udział w dyskusji, ja tu nie jestem od wydawania werdyktów)
    5 points
  8. Słabe rozwiązanie, nie dla polskiej społeczności. Nikt nie będzie dbał o swoją postać i jej losy, wszyscy będą niezniszczalni, każdy z nich będzie zgrywać ważniaka, który potem dostanie FCK i zmartwychwstanie na innym nickname. Taka rozgrywka będzie prowadziła do zniszczenia i zamętu. Nie ma takiej możliwości. Nie w Polsce.
    5 points
  9. Sześć jestem Kuba, głównie zajmuję się developerką 3D typu : Ciuchy, modele, pedy i edycja mapy. Będziecie mogli na serwerze zobaczyć dużo moich projektów. Peace
    4 points
  10. jak dinka = honda to proponuję stworzyć system wpierdalania oleju i kopcenia na niebiesko
    4 points
  11. Kopiuj-wklej pomysł na którym teraz dyskutują na konkurencyjnym serwisie ale zostawiając to za sobą, mogę tylko wspomnieć iż jest to doskonałe narzędzie aby gracze mogli tworzyć swoje nowe charaktery bez patalogicznych sytuacji. Jedynym krytycznym minusem czy też błędem jest to, że Polacy to narzędzie wykorzystają po swojemu aby 'wygrać' w role-playowej gierce.
    4 points
  12. EKIPA Aktualnie w ekipie jest 23 osób. Project Leader [3] Ranga Project Leader przysługuje głównym administratorom, założycielom serwera: @Tampa- rozwijanie skryptu, wdrażanie aktualizacji oraz poprawek, rozpatrywanie problemów technicznych które nie sięgają możliwością innych, odpowiadanie na tickety (zgłoszenia) graczy w temacie błędów, problemów, usług premium. @M1K1 - opiekun ekipy, pilnowanie porządku, wsparcie serwera @Lunoro- wsparcie serwera, pilnowanie porządku Administrator [3] Posiadają zwiększone uprawnienia oraz zadania, są prawą ręką głównych administratorów. Rozwiązują problemy i prośby których niższe rangi nie są w stanie wykonać, pomagają kolegom z ekipy jeśli Ci tego potrzebują. Grono administratorów jest w czynnej dyskusji z głównymi na temat wprowadzania nowych rzeczy. @zaxior- organizacje publiczne, grafika @szpadziu- lore serwera, rozgrywka @jakubegg- pomoc w kwestiach wewnętrznych, rozgrywka Gamemaster [3] Nadzorowanie i nakręcanie rozgrywki, rozpatrywanie ticketów w związku z rozgrywką, branża rozrywkowa, tworzenie i rozgrywanie epizodów, kontrola sektorów publicznych i przestępczych, rozwiązywanie konfliktów IC itp. @Byczol(GM1) - organizacje przestępcze @Errmirand(GM1) - projekty ic, branża rozrywkowa @WaderQ(GM1) - biznesy Moderator techniczny [0] Rozwiązywanie i pomoc w bardziej wymagających problemach i kwestiach natury technicznej, rozpatrywanie ticketów z prośbami o rzeczy skryptowe, pilnowanie porządku na serwerze. Supporter [13] Pomoc graczom, pilnowanie porządku, pomoc techniczna, pomoc innym członkom ekipy w wykonywaniu ich obowiązków. @Bukraj(S2) - opiekun event team @Suzukier(S2) @L0st(S2) - pomoc przy projektach IC, branża rozrywkowa @elo_melo(S1) @Grubbs(S1) @noenix(S1) @simpuL(S1) @walo walovsky(S1) - pomoc przy biznesach @ZerveN(S1) @ogdixie(S1) @Janne__Ahonen(S1) @Jezozwierz(S1) @X3NN(S1) Developer [2] @quartze - front-end developer @Kubus- 3d developer
    4 points
  13. Wytwórnia założona w 1955 roku przez trzech braci Kenworth: Piotra, Bartosza oraz Pawła, dawnych obywateli Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej. Bracia uciekli w 1946 roku przed obawą utraty majątku zostawionego przez bogatego zmarłego ojca, byłego właściciela dobrze prosperującej fabryki w Łodzi. W Stanach Zjednoczonych przyjęli nowe imię oraz nazwisko, aby uchronić się przed sowieckimi szpiegami. Od tamtej pory zwracano się do nich: Alden zamiast Piotr, Ethan zamiast Bartosz oraz Alexander zamiast Paweł Kenworthowie. Bracia zakładając studio filmowe, postawili wszystko na jedną kartę. Cały majątek przepadł w lada kilka miesięcy. Sądzili, że debiutancki film od Lion Cinema pozwoli pomnożyć dawniej włożoną gotówkę. Ich plan po części się udał ponieważ wyszli na dosłowne "0". Nie zrażając się tak mało zarobioną kwotą, postanowili rozwinąć wytwórnie, zatrudniając co raz to większy personel. W 1963 roku Alexander Kenworth zmarł na malarie podczas pobytu na planie filmowym w państwie trzeciego świata. W 1993 roku zmarł Ethan, a w 2002 roku zmarł Alexander. Wytwórnie filmową przejęli dwaj synowie Ethana, James oraz Jack Kenworthowie. Na ten moment Lion Cinema stanowi jako największe studio filmowe w Los Santos, oraz czwarte największe w USA. Z roku na rok kapitał studia powiększa się o co raz to większą sumę pieniędzy. Lokalizacja OOC Siema, postanowiłem napisać apelacje o założenie projektu IC ponieważ widzę potencjał w tym serwerze jak i w RAGE:MP. Przez kilkanaście miesięcy działałem jako lider San News na topowych serwerach MTA. Mam duże doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz w zarządzaniu branżą kinematograficzną w GTA. GTA 5 umożliwia na wiele więcej przez Rockstar Editor, która jest wspaniałą rzeczą dla każdego twórcy. Poniżej przesyłam link do kanału jako portfolio: https://www.youtube.com/channel/UCaskNM4mIABd0IRLI0j-mWw Liczę na pozytywne rozpatrzenie apelacji, miłego dnia/wieczoru :D
    3 points
  14. Rocky Boxing Gym jest to klub sportowy mieszczący się na dzielnicy Rancho, który zrzesza ludzi z okolicy pragnących zwiększyć swoją fizyczność, nauczyć się bokserskiego fachu lub zaznać trochę adrenaliny. Siłownia funkcjonuje już od kilkanastu lat, więc wyrobiła sobie renomę wśród okolicznych mieszkańców. Głównym trenerem jest emerytowany pięściarz Antonio Marchegiano, syn Rocky'iego Marchegiano bardziej zwanego jako Rocky Marciano. Podczas jednej z walk Antonio został ciężko znokautowany, przez co doznał uszkodzeń nerwów, a w efekcie zakończył kariere. Ludzie wgłębieni w środowisko poznają go przez charakterystyczne kulenie. Klub rozpoczął funkcjonowanie w roku 2004 jako drużyna sportowa jednej ze szkół w mieście Los Santos. Po dofinansowaniu przez władze ówczesny właściciel zakupił garaż, w którym zorganizował skromny sprzęt do ćwiczeń pozwalający na rozwijanie się młodych zawodników. Przez wiele lat siłownia nie wyróżniała się niczym względem innych klubów. Punktem kulminacyjnym był rok 2010, w którym klub został zakupiony przez Antoniego Marchegiano, który stopniowo rozpoczął jego rozwijanie oraz zmienił nazwe na Rocky Boxing Gym. Ostatecznie siłownia osiadła w budynku po lokalu gastronomicznym zakupionym przez Antoniego. OOC: Założenia: Jest to mój pierwszy biznes, więc próg wejścia postawiłem wysoko. Chciałbym grać cykliczne treningi bokserskie, które prowadziłbym osobiście. Po jakimś czasie, gdy wykształciłbym paru zawodników myślałbym nad zorganizowaniem mini turnieju, albo sesji sparingowej ze sportową konkurencją jaką byłaby Serbian Gym (wszystko do dogadania IC). Celem mojej gyr byłoby zorganizowanie gali bokserskiej W Los Santos przy współpracy z Serbian Gym (oczywiście wszystko IC). OOC jestem zawodnikiem boksu olimpijskiego od trzech lat, więc myśle, że treningi oraz wczucie sie w role trenera będą na wysokim poziomie.
    3 points
  15. Umysłowo cofnięty gracz pewnego serwera, nie ma co się przejmować. Konto założone 3 godziny temu, pewnie mogłoby być i już nawet 5 godzin ale googlowa weryfikacja captcha jest zbyt wymagająca. PS: Wspieram inicjatywę i czekam na jakąś wspólną gierkę.
    3 points
  16. siemanko, pewnie sporo osób będzie mnie kojarzyć z samp'a, mta oraz altv - dla tych co nie znają - mam na imię Mateusz, w tym roku wybiją mi 22 lata na karku, lubię zapierdalać autkiem i jeść dobrą szamkę :]
    3 points
  17. Najnowsza aktualizacja GTA V pokazała, że nie można w pełni wykorzystywać zasobów części ze strony R* i nie będziemy udostępniać wszystkich komponentów do pojazdów, tylko te w granicy dobrego smaku i realiów USA.
    3 points
  18. @ogdixieoraz @Jezozwierz w dniu 26.07.2021 dołączają do ekipy, jednocześnie uzupełniając luki w półświatku. @Jezozwierzbędzie zajmować się projektami zarobkowymi @ogdixiezaś będzie nadzorował darknet oraz przestępstwa, również jego zadaniem będzie pomoc z wycenami w zarobkowych.
    2 points
  19. 2 points
  20. GANG NAME: Mara Salvatrucha Years active: 1980s - present ETHNICITY: Latin TERRITORY: Rancho CRIMINAL ACTIVITIES: Drug Trafficking, Robbery, Murders, Illegal Imigration RIVALS: Crips Sets, Blood Sets, 18th Street Gang ALLIES: Mexican Mafia, X3 Sets Mara Salvatrucha, powszechnie znana jako MS-13, to międzynarodowy gang przestępczy, który powstał w Los Angeles w Kalifornii w latach 70. i 80. XX wieku. Pierwotnie gang został założony w celu ochrony imigrantów z Salwadoru przed innymi gangami w rejonie Los Angeles. Z biegiem czasu gang rozrósł się w bardziej tradycyjną organizację przestępczą. MS-13 charakteryzuje się okrucieństwem i rywalizacją z gangiem z 18th Street. Wielu członków MS-13 zostało deportowanych do Salwadoru po zakończeniu wojny domowej w Salwadorze w 1992 roku lub po aresztowaniu, ułatwiając rozprzestrzenienie się gangu na Amerykę Środkową. Gang jest obecnie aktywny w wielu częściach kontynentalnych Stanów Zjednoczonych, Kanadzie, Meksyku i Ameryce Środkowej. Większość członków to Ameryka Środkowa, w szczególności Salwadorczycy. Jako międzynarodowy gang, jego historia jest ściśle związana ze stosunkami między Stanami Zjednoczonymi a Salwadorem. W 2018 r. członkostwo gangu w USA do 10 000 stanowiło mniej niż 1% z 1,4 miliona członków gangu w Stanach Zjednoczonych i podobny udział w morderstwach gangów. Partia Republikańska Stanów Zjednoczonych często odwołuje się do gangu, który opowiada się za bardziej rygorystyczną polityką imigracyjną. Uzyskane dochody gang inwestuje w broń, narkotyki oraz utrzymanie struktur. Kto nie przestrzega zasad, jest zabijany. Tak samo jak ten, kto próbuje opuścić MS. wytatuowane na dużych powierzchniach ciała symbole świadczą o przynależności do MS - każdemu popełnionemu morderstwu odpowiada jedna wytatuowana łza, umieszczona w widocznym miejscu. Skomplikowany system kropek i linii między palcem wskazującym a kciukiem odzwierciedla różne inne przestępstwa i określa dokładnie pozycję w hierarchii gangu. San Andreas, Los Santos Na terenach Los Santos, członkowie MS-13 zaczęli ponownie działać około roku 2020 po kolejnej fali imigrantów którzy zaczęli zamieszkiwać Wschodnie Los Santos. Na dzielnicy tej członkowie gangu, rekrutowali nowych, pomagali przeżyć, pokazali im jak żyć w tej ciężkiej okolicy. Działania te skutkowały późniejszym utworzeniem małego, budującego się oddziału MS-13 na terenach Los Santos. Głównymi ojcami projektów, którzy ogarniali syf na dzielnicy są Dashawn, Liam oraz Noah. To oni w głównej mierze przyczynili się do wzrostu przestępczości w tych rejonach różnymi kradzieżami, morderstwami i rozprzestrzenianiem narkotyków. Wszystkie przestępstwa wykonywali w brutalny sposób, w przyszłych członkach gangu również zaczepiali brutalność i brak czułości do ofiary - Zabijać, gwałcić, kontrolować. - You live for god - You love for mother - You die for gang Członkowie MS traktują te słowa bardzo dosłownie. Kto chce wstąpić do gangu, musi poddać się trwającemu trzynaście sekund brutalnemu biciu. Podczas inicjacji obowiązuje tylko jedna zasada, w przypadku jakiejkolwiek próby obrony ze strony kandydata tortury zaczynają się od nowa. Dziewczyny, które wbrew pozorom stanowią niemałą część MS, mogą wybierać między pobiciem a zbiorowym gwałtem dokonywanym przez co najmniej trzech member'ów. Zdarza się, że kandydaci umierają w wyniku obrażeń odniesionych w trakcie rytuału. Ich ciała odnajdywane są często dopiero wiele miesięcy później, poćwiartowane, okaleczone. Rancho Rancho to dzielnica w południowym Los Santos, San Andreas. Graniczy z Strawberry na północy, Cypress Flats na południowym wschodzie, La Mesa na północnym wschodzie i Davis na zachodzie. Rancho jest biedną dzielnicą co przekłada się na ogromną obecność gangów, uzupełnioną wysoką przestępczością. Pojawia się wiele pomysłów na zarobek które nie zawsze są wykorzystywane w legalny sposób. W okolicy znajdują się małe firmy, małe domy jednorodzinne oraz duży kompleks mieszkaniowy na południu. W okolicy mieszka znaczna społeczność latynoska. Od 2020 projekty mają dużą obecność członków gangu MS-13, handlujących i kręcących się po okolicy. La Mara są widziani w grupach 3-5, z aż 20 członkami gangu w okolicy. Na biednej dzielnicy znajdują się zaparkowane pojazdy członków organizacji. W okolicy widocznych jest również kilka tagów graffiti. Kilka dużych murali graffiti w okolicy mówi „In Memory of Alphonse” lub „In Memory of Jose”, najprawdopodobniej upamiętniające śmierć wysokich rangą członków MS-13, którzy reprezentowali ten obszar. Notka OOC Siema, wraz z grupą osób z którymi gram postanowiliśmy napisać apke. Doświadczenie w organizacjach ma każdy, na takich serwerach jak ls-rp.net, devgaming, mrucznik czy vibe. Mamy z ekipą parę ciekawych pomysłów na grę które będą prezentowane w późniejszych etapach gry, chcielibyśmy m.in. założyć spot organizacji, do gry dla nas i graczy oraz dla rozwoju serwera w strefie biznesów. Dla nowych graczy bez doświadczenia wraz z resztą ekipy spróbujemy jak najbardziej rozjaśnić grę, dawać wskazówki i ogólnie pomagać tak aby nikt niezależnie od doświadczenia nie prezentował słabego poziomu. Z ekipą podaną pod spodem chcemy odgrywać nieco starszych Latynosów, w przedziale wiekowym od 20 do 30 lat, reszta przyłączająca się (wannabe) najlepiej aby odgrywali postaci młodsze, od najmłodszych lat do około 20. Slangu typu "Hola Amigo" odgrywać nie będziemy, gramy czasy współczesne - stawiamy na luźną grę. Jeśli chcesz do nas dołączyć możesz napisać HP lub podbić do nas do gierki. Ekipa: @adust - lider @noenix - vlider @trawozer @Krzywy @Nieznajomy @OGMnichu @loxi
    2 points
  21. Ładny r33 na logo :* chyba że się pomyliłam
    2 points
  22. ekwipunek (przedmioty) Informacje System przedmiotów to nieodłączna część każdego projektu roleplay. Napisaliśmy nasz własny unikalny interfejs przedmiotów tak, aby każdy mógł intuicyjnie bez problemu się po nim poruszać. Poza podstawowymi funkcjami znajdziecie w nim między innymi takie udogodnienia jak: sortowanie przedmiotów zależnie od rodzaju, zarządzanie outfitami, stackowanie przedmiotów, zarządzanie torbami. Kiedy znajdziecie się w mieszkaniu wyposażonego w specjalną szafę, będziecie mieć możliwość włożenia do niej dowolnego przedmiotu. Funkcje - Odkładanie przedmiotu na ziemię - Odkładanie przedmiotu do pojazdu - Wkładanie przedmiotu do szafy (w budynku) - Wkładanie przedmiotu do torby - Przekazywanie przedmiotu za darmo innemu graczowi - Oferta sprzedaży przedmiotu innemu graczowi za określoną kwotę - Stackowanie przedmiotów - Filtrowanie przedmiotów za pomocą kategorii - Zarządzanie outfitami - Zarządzanie torbami Komendy - /p (wyświetlenie interfejsu z listą przedmiotów) - /p podnies (wyświetla interfejs z przedmiotami wokół Twojej postaci) - /p hamburger lub /p ham (szybkie użycie przedmiotu) - /p hamburger sprzedaj/sell [Gracz] [Cena] (oferujesz sprzedaż przedmiotu dla innego gracza) - /p hamburger daj/give [Gracz] (oferujesz oddanie za darmo przedmiotu dla innego gracza) - /p hamburger odloz/drop (odkładasz przedmiot na ziemię, lub do pojazdu) - /p hamburger szafa/wardrobe (odkładasz przedmiot do szafy w mieszkaniu) - /pokaz przedmioty [Gracz] (pokazujesz swoje wszystkie przedmioty dla innego gracza) Klawiszologia - P służy do wyświetlania i ukrywania interfejsu przedmiotów - F5 służy do szybkiego założenia/ściągnięcia kaptura z głowy postaci (jeżeli mamy odpowiednie ubranie) - LALT + najechanie kursorem na leżący na ziemi przedmiot, aby go szybko podnieść naciśnij LPM Prezentacja
    2 points
  23. bardzo super na prawdę, ten biznes powinien zostać przykładem dla innych pozdrawiam
    2 points
  24. "tym razem poruszymy temat pojazdów. Tak jak zapowiadaliśmy w pierwszym newsie, w tym obszarze rozgrywki zamykamy się na to, co daje nam GTA. "
    2 points
  25. Więcej informacji o imporcie pojazdów wkrótce znajdziecie w dziale projektów IC, wyczekujcie.
    2 points
  26. widzimy sie kurwa na orliku, tylko korki bez metalowych wkrętów
    2 points
  27. Dobra panowie, cieszę się z dyskusji ale nie o to chodzi. Sama organizacja ma założenia bardzo kontrowersyjne. Fakt, ale ona w żadnym stopniu nie służy do robienia dymów. Nie będziemy wpierdzielać się wszędzie gdzie tylko się da. Chodzi o przyjemną grę, jeżeli chodzi o zakres usług to nie jesteśmy killerami na posyłki i to dość ułomnymi. Raczej będziemy strać się planować każdą akcję i wykonywać ją jak najlepiej. Ceny są u nas zaporowe by nie było na starcie serwera jakichś dziwnych akcji typu, że przychodzi byle gangus z Rancho i chce nas wynająć. Chcemy odgrywać coś bardziej złożonego. Nie chodzi nam o dymy ale próbę wiernego odwzorowania PMC. Musi to być niestety w dziale Crime ponieważ, za mało nas na pełnowartościową frakcję ponad to, każda osoba z LSPD nawet jeżeli było by to legalne traktowała by nas jako bandytów bo mamy broń. Wile osób myśli jak polacy i się nie dziwię a tego typu twory widzieli tylko w filmach a i tak były owiane złą sławą. W prawdziwym życiu a zwłaszcza w ameryce kontraktorzy to norma. Tak samo jak łowy głów, jednak nie widziałem, żeby ktoś kiedykolwiek dobrze to rozegrał, albo nawet wpadł na pomysł prowadzenia takiej agencji ponieważ gracze będą to zawsze utrudniać. Ponad to nasza lokalizacja jest taka a nie inna by trzymać się z dala od utarczek i interweniować tylko kiedy będzie potrzeba. Chcemy skupić się na naszej grze i na grze z osobami które będą tego chciały. Nie widzę powodu by robić burzę pod tematem, ponad to zapoznałem się z uwagami i wziąłem je do siebie. W razie wątpliwości zapraszam na priv :D
    2 points
  28. A będzie latający rydwan miłości oralnej? Zawsze marzyłem latać na serwerze RolePlay.
    2 points
  29. Gościu. Jeśli chciałeś nam pokazać, jak bardzo jesteś ograniczony, to ci się udało. Zdejmij klapki z oczu, to może wtedy zobaczysz, że tego typu organizacja jest 10, jeśli nie 100 razy lepsza od tego, do czego jesteś przyzwyczajony i czego się kurczowo trzymasz, bo nie potrafisz grać nic innego. PS: Ty też szukasz interakcji z graczami o 5 rano, jak twoi koledzy?
    2 points
  30. Zdaje sobie sprawę, że raczej nikt tego dobrze nie odgrywał i jestem o tym przekonany. W Polsce nie ma ani jednej prywatnej firmy kontraktorskiej poza jest E.S.A, jednak to jest europejska z placówką w poznaniu. Mało osób wie jak wygląda, życie kontraktora i każdy od razu widzi terminatora nastawionego na DM, my mamy w planach raczej spokojną gierkę ale rozumiem obawy. Sam zastanawiam się, czy polskie RP jest w stanie to wziąć na barki, ponieważ na zagranicznych Crime, ludzie wolą zagrać coś takiego od bojówki, pomyślałem, że może się to spodobać i wprowadzić powiew świeżości a nie tylko Crips vs Bloods. Jestem ciekawy jak to wypali i jest to dla mnie swoisty eksperyment społeczny, dlatego wybrałem sobie zgraną ekipę znajomych na start, teraz dołożyłem opcję pojawienia się trzeciego Strike Squadu, dla ludzi którzy chcą spróbować. Ponad to, chcę by ta rozgrywka była wolna, więcej czasu będziemy spędzać na tworzeniu broni i grze między sobą niż na zadymach na ulicy. Zobaczymy jak półświatek przestępczy zareaguje na coś takiego.
    2 points
  31. Jak ten serwer wystartuje to jako jedni z pierwszy wylecicie do archiwum, frakcje sobie załóżcie jakieś wojsko, marines, GROM czy coś takiego. Nie wiem jaką ilościom śmieciowych informacji zasłoniliście pole widzenia opiekunowi, ale ja nie widzę tego typu grup w półświatku przestępczym na serwerach RP w naszym kraju. Róbcie screeny bo wspomnicie moje słowa.
    2 points
  32. Ten temat nie powinien mieć prawa bytu. Co to za rozgrywka jak na start jesteś milionerem? jeżeli jesteś zacofany i nie potrafisz napisać ciekawego projektu zarobkowego no to cóż, na prawdę ekonomia jest strasznie prosta co nie zmienia faktu że trzyma się tego dobrego smaku, E-dolar jest cokolwiek warty, aby mieć dobrą furkę trzeba trochę pograć - przenoszenie majątków to jest automatyczne niszczenie gospodarki i sensu jakiegokolwiek grania.
    2 points
  33. Nie mamy w planach zamkniętego obiegu pieniądza, więc narzędzia dla osób chętnych grać tylko i wyłącznie fabularnie, epizodycznie zawsze się znajdą. Natomiast co do przenoszenia majątku z postaci na postać może po kilku miesiącach doprowadzić do upadku wartości naszego e-dolara. Gdybyśmy skupiali się jako serwer tylko i wyłącznie na prowadzeniu rozgrywki opisowej, bez żadnych założeń co do pieniędzy, cen, sposobów pozyskiwania pieniądza, możliwości wydawania pieniędzy to moglibyśmy pójść w taką stronę.
    2 points
  34. Intro dla vGaming
    2 points
  35. ** Przejeżdżasz przez centrum miasta w leniwy, sobotni wieczór, widzisz grupkę młodych osób stojących przy swoich Japońskich samochodach, słyszysz głośne ryki mocnych silników pomieszaną z głośną muzyką gatunku Phonk. Młodzież rozmawia między sobą, można po nich zobaczyć że wyśmienicie się bawią, miłośnicy Japońskiej motoryzacji są gotowi ścigać się na najtrudniejszych trasach. ** Naitoraidā - Grupa społeczna młodych ludzi, bliscy znajomi, których kręci Japońska motoryzacja, głośne rzędowe silniki oraz silniki w układzie V. To jest właśnie Japońska motoryzacja, młodzi fani Japońskiej motoryzacji są podzieleni na różne grupy, jeden woli przyczepność na zakrętach w swoim czteronapędowcu, drugi woli Drift w swoim tylnym napędzie, a trzeci woli swój skromny przedni napęd w swojej. Nie interesuje ich, czym jeździsz, ważne jak to robisz i czy cenisz w sobie różnorodność. Każdy zarobiony pieniądz wkładają w swój Japoński wehikuł, grupka młodziaków pracuje w nowo powstałym Studiu Tuningowym Takahashiego. Od małego łebka ich interesuje motoryzacja, w nocy to wojownicy szos i ostrych zakrętów. Za dnia normalni ludzie nieodróżniających się od zwykłych szarych ludzi w Los Santos, którzy uczciwie pracują w Studiu Tuningowym. Chcesz się przekonać, co potrafią Ci młodzi ludzie? Wyobraź sobie, że ścigasz się z rywalem, a w lewym lusterku widzisz właśnie, jak dojeżdża do Ciebie rywal, czujesz niepowtarzającą adrenalinę, widać ich wszędzie po drogach krajowych, jak i również po autostradach w San Andreas. Grupa młodziaków w rodzinie Naitoraidā przyjmie każdy pojedynek na szosach San Andreas.
    2 points
  36. Zanim zaczniemy temat, prosiłbym wszystkich tworzących konta, o ustanowienie silnego i jak najbardziej unikatowego hasła wyłącznie pod nasz projekt, ewentualnie dla dodatkowego bezpieczeństwa włączcie Google Authenticator w ustawieniach "Bezpieczeństwo konta". Udało się! Dajemy Wam do użytku forum, które posłuży nam wszystkim jako miejsce pomocy, dyskusji, informacji oraz różnego typu zgłoszeń. Aktualnie korzystamy z domyślnego stylu IPS. Jak każdy wie, jest bardzo przejrzysty - czyli to na czym każdemu najbardziej zależy. Oczywiście nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa w tej sprawie, dążymy do stworzenia własnego, unikalnego stylu forum, aby wyróżnić się na tle innych projektów, ale o tym później . Póki co wolimy skupić się na rozwoju skryptu i naprawianiu błędów, aby okres wyczekiwania się nie potrzebnie nie wydłużał. Ps. Jeśli jesteś osobą tworzącą style forum, lub po prostu masz ciekawy, unikatowy pomysł - zgłoś to do dowolnego członka ekipy, a zostaniesz sowicie wynagrodzony Forum obecnie działa w dwóch stylach, standardowy - biały, a dla osób "którzy kochają swoją piwnice" posiadamy ciemny motyw, który można włączyć/wyłączyć w każdym momencie na samym dole forum. Pamiętajcie, nie rzucajmy sobie kłód pod nogi, jeśli znajdziecie jakiegoś "buga" lub "exploita", prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego administratorowi. Rekrutacje na stanowiska znajdziecie pod Tym linkiem, każdy ma szanse, spróbujcie swoich sił! Cytując: "Szukamy przede wszystkim osób z zapałem, czasem oraz chęcią do pomocy przy realnym rozwoju serwera. Najchętniej przyjmiemy osoby z doświadczeniem, które na swojej ścieżce miały styczność z danym stanowiskiem, lecz nie wykluczamy też osób które chcą spróbować swoich sił po raz pierwszy. Chcemy zbudować silną, dobrze prezentującą się ekipę - dlatego jeśli uważasz, że jesteś odpowiednią osobą, przeczytaj dokładnie ten temat i wyślij podanie!" Samo poruszenie tematu gospodarki serwera jest stosunkowo trudne, ciężko jest dopracować założenia bez długotrwałego obserwowania tego na czym gracze skupią się akurat na tym serwerze. Pomimo tego, z dumą mogę przedstawić wam pierwsze wyliczenia, oraz założenia ekipy vGaming. Na samym początku powinniśmy podjąć pierwszą, najważniejszą rzecz. A mianowicie wysokość tzw. "Zasiłku", który wpływa do naszych kieszeni lub kont bankowych po przegraniu jednej godziny. Przebywanie na serwerze w godzinach 16-24, czyli w momencie wzmożonego ruchu, gracz wynagradzany będzie kwotą 200$ co godzinę. W momencie, w którym godziny wzmożonej aktywności miną, na myśli mam tu godziny 00-16 zasiłek wynosić będzie 150$ Początkowo chcieliśmy wprowadzić delikatne zmiany do systemu ekonomii naszego serwera, niestety próba kombinowania zawsze przeciągała szale przewagi organizacji przestępczych nad organizacjami porządkowymi. Chcieliśmy wyeliminować tę przewagę nie zapominając o zwykłych cywilach, którzy zawsze będą brnąć do przodu w stawianiu kolejnych biznesów, czy próbowania kolaboracji z innymi przedsiębiorstwami. Dlatego, na serwerze vGaming królować będzie zasada podstawowy czas pracy - trzydzieści minut plus sto dwadzieścia minut nadgodzin płatnych co piętnaście minut. Wynagradzane będzie zależne od godzin przesiadywania na serwerze. W czasie wzmożonej aktywności 16-24 będzie ona większa. Doszliśmy do wniosku, że organizacje porządkowe będą miały wydłużony czas pracy, z standardowych trzydziestu minut plus sto dwadzieścia minut nadgodzin do trzydziestu minut plus sto osiemdziesiąt minut nadgodzin. Pomyślicie, to nie fair! Przecież organizacja porządkowa zajmowała wcześniej dodatkowy slot pod /g. Odpowiedź nasza na to jest prosta, na naszym serwerze organizacja publiczna zajmować będzie slot biznesowy, a policjanci będą mieli możliwość pracy dodatkowo tylko w jednym biznesie, a na podstawie tego wyliczyliśmy dzienne zarobki graczy z zasiłkiem lub bez zasiłku aby pokazać graczom jak ważny ten zasiłek jest i jak bardzo zmieniłyby się kwoty w przypadku jego zwiększenia. Poniższy wykres pokazuje czyste zarobki, bez zasiłku poza godzinami wzmożonego ruchu tzn. w godzinach 24-16. Analogicznie przedstawiam Wam kolejny wykres, który przedstawia zarobki bez zasiłku w godzinach wzmożonej aktywności tzn. 16-24 No i teraz przechodzimy do wynagrodzenia graczy, już posiadających w sobie zasiłek, mówimy tutaj o dwóch i pół godziny, poza godzinami 16-24 I na samym końcu praca w godzinach 16-24 z zasiłkiem. Podsumowanie tego wszystkiego, jest w tym wykresie, nie jest on zbyt czytelny* pod kątem liczb, ale pokazuje mniej więcej jak wyglądają zarobki graczy od razu wliczając w to zasiłek. * Kolory, kolejno od lewej wskazują : Bez zasiłku(00-16); Z Zasiłkiem(00-16); Bez zasiłku(16-24); Z zasiłkiem(16-24). Dotarliśmy do podsumowania, zarobków z 7 i 30 dni, aby ułatwić i nie zarzucać Was niepotrzebnie kolejnymi wykresami przedstawiamy jedynie dwa. Poniżej widzicie ten poza godzinami 16-24. Drugi wykres pokazuje jak wygląda podsumowanie zarobków z 7 i 30 dni z zasiłkiem w godzinach 16-24 Temat projektów IC musi zostać tutaj poruszony. Nie ukrywajmy, jest on zapomniany. Ale nie u nas! Ekipa vGaming dołożyła wszelkich starań do dopieszczenia każdego elementu gospodarki i tego nie pominiemy! Problem projektów IC jest dosyć skomplikowany, nie dostają oni żadnych pieniędzy za przebywanie na "/duty", bo byłby to łatwy zarobek, zazwyczaj projekty IC nie posiadają własnego budynku, czy miejsca sprzedawania ofert. I tutaj wychodzimy z własnym, mam nadzieje unikatowym pomysłem na rozwiązanie tego. Odpowiednie odgrywanie projektu, niezależnie od tego, czy robimy to przez jeden dzień w tygodniu czy siedem, zostaje na sam koniec tygodnia podsumowany przez osobę z ekipy do tego wyznaczoną. Każdy jeden dzień, może zostać wynagrodzony maksymalną kwotą 4.000$ . Można powiedzieć, że jest to "Projekt Zarobkowy" dostępny dla cywili i osób z organizacji publicznych. Oczywiście wynagrodzenie zależeć będzie od tylko i wyłącznie od poziomu odgrywania akcji oraz zaangażowania ludzi w nich uczestniczących. *- Dodatkowo ekipa vGaming zastrzega sobie prawo do przekroczenia limitów, w razie gdy akcja "rozsadzi mózg" osobie wyceniającej. Bądźmy szczerzy, zbalansowanie przestępczej części gospodarki nie należy do najprostszych, wraz z ekipą vGaming jesteśmy śmiało w stanie stwierdzić, że dotarliśmy do "opus magnum". Jak wiadomo narkotyki zawsze zarabiają, ludzie w całym mieście chcą to kupić i to właśnie one wraz z zapotrzebowaniem na broń będą podstawą do stworzenia "gospodarki przestępczej" serwera. Biznes narkotykowy oraz rusznikarski zaczyna się od małej inwestycji , potem przechodzimy stricte do tworzenia, a na końcu trafia to do klienta. Poniżej przedstawiam mały wykres, który przedstawia możliwości zysków z handlu narkotykami pomijając cenę produkcji W przypadku broni nie jestem w stanie określić zarobku, a jedynie cenę produkcji, a to już inny temat. Wycena projektów zarobkowych - tutaj zatrzymamy się na chwilę. Opieramy wycenę o wzór, chcemy ograniczyć element "kolesiostwa" do minimum, bo nikt nie jest w stanie całkowicie to wyeliminować. Wzór o którym mówię brzmi mniej więcej tak: Wynagrodzenie = (Ilość dni x pieniądze za dzień) + (% od oprawy wizualnej/poziomu odgrywania akcji +% za wciągnięcie za to ET/Freelancerów + Pokrycie części kosztów)* *Postaram się teraz rozbić to na części pierwsze: Ilość dni - Wiadome jest to, że odgrywanie akcji powinno być rozwinięte i wydłużone do maksimum, w tym przypadku ilość dni będzie brana pod uwagę. Pieniądze za dzień - Według nas maksymalny dzienny zarobek powinien wynosić maksymalnie 8.000$, osoba wyceniająca powinna mieć to na wgląd, oczywiście ta kwota ma w sobie jeszcze dodatkowo dwa elementy: Poziom zagrożenia; Poziom szkodliwości społecznej. Ocena oprawy wizualnej oraz poziomu odgrywania akcji (oceniany procentowo) - maksymalnie pięć procent od kwoty z wyliczonej pierwszej części równania - Tutaj pozostawiamy opiekunowi projektów zarobkowych oprawy wizualnej i poziomu odgrywania akcji. Ocena zaangażowania innych oddziałów pokroju (ET, Freelancerów) - maksymalnie pięć procent od kwoty z wyliczonej pierwszej części równania. Tak samo jak wyżej, to zostawiamy do oceny opiekunowi, on sam oceni czy zaangażowanie innych działów zostało wykonane i czy miało to duży wpływ na przebieg całej akcji. Pokrycie części kosztów - Sami wyszliśmy z inicjatywą pociągnięci chęcią napędzania przez siebie rozgrywki przez przeróżne działy (pokroju Freelancerów) i jesteśmy w stanie, jako administracja zwrócić część kosztów za wykonanie akcji (Opłacanie Freelancerów, czy ludzi z ET), ale nie więcej niż pięćdziesiąt procent. Wynagrodzenie w łupach jako możliwość odebrania swojego zarobku. Nie chcemy naciskać na to, aczkolwiek naszym zdaniem jest to świetna okazja do spotęgowania uczucia wciągnięcia się w świat, który kreujemy wszyscy. Bądźmy szczerzy: przedmioty które istnieją > pieniądze pojawiające się znikąd na koncie grupy. Aczkolwiek odbieranie łupów w narkotykach lub broni musi zostać niestety ograniczone: Narkotyki - w przypadku wyceny zdobytych narkotyków, wyliczamy całkowitą kwotę wyceny z wzoru powyżej, narkotyk - o który stara się dana grupa, dzielimy jego zarobek na pół i to jest wyjściowa cena za 100 gramów narkotyku przy wycenie. wzór = Całkowita kwota po wyliczeniu / połowa ceny z zarobku za 100 gram narkotyków Przykład = 40.000 / (8100/2) - W przypadku LSD = 987gram w towarze za całą wycenę. Broń - Tutaj sprawa się komplikuje, raczej będziemy opierać się o rodzaj broni, którą chcecie dostać. W przypadku broni krótkiej jesteśmy w stanie dać za tygodniową akcje maksymalnie 10 sztuk broni, a przy automatach ilość ta spada do 2-3 sztuk. * - Dodatkowo ekipa vGaming zastrzega sobie prawo do przekroczenia limitów, w razie gdy akcja "rozsadzi mózg" osobie wyceniającej. Nie mogło tutaj zabraknąć tematu Freelancerów, ostatnimi czasy mam wrażenie najbardziej pomijanej i zapomnianej grupy na serwerach Role Play. Na platformie vGaming mam nadzieje, że powrócą do żywych, ponieważ mają oni swój własny, mamy nadzieje, że sprawiedliwy sposób zarobku. Zaczynamy od początku, skupimy się na wynagrodzeniu za pomoc przy odgrywaniu projektów zarobkowych. Organizacje przestępcze, biorąc do pomocy osoby nazywane Freelancerami, mają obowiązek zapłacić Wam za współudział - częścią w łupie, lub gotówką z góry. W przypadku gotówki z góry, administracja zwraca część tych kosztów osobie organizującej tą akcje w zależności od skuteczności osoby oraz jego wpływu na przebieg akcji. Bonus ten maksymalnie może wynosić 6 tysięcy za jeden dzień pomocy przy owej akcji. W przypadku dzielenia się łupami, wartość łupów wynosić może nie więcej niż 8 tysięcy. Oczywiście freelancerzy mają prawo do swojej własnej akcji zarobkowej, aczkolwiek ze względu na to iż jest on sam, jest w stanie zarobić połowę kwoty dostępnej dla akcji zarobkowej, którą prowadzi organizacja przestępcza. W całym dziale poświęconym gospodarce nie może zabraknąć krótkiej informacji na temat pojazdów oraz przedmiotów dostępnych na serwerze. Sprawa wygląda dosyć prosto. Staraliśmy się wycenić możliwie jak najwięcej pojazdów, gdyż domeną GTA V jest różnorodność i możliwość stworzenia możliwie jak najbardziej unikatowej postaci, która posiada cechy ludzkie, a szeroki wybór pojazdów w tym pomaga. Nie chcemy też rozpisywać całego cennika pojazdów, dlatego poniżej w spoilerze znaleźć możecie obraz, który pokazuje po jednym wycenionym samochodzie z każdej klasy. Rozumiecie, musimy budować napięcie, nie możemy wysłać całej listy od razu. Tu miały być ceny samochodów, ale ostatecznie stwierdziliśmy że je zmienimy, na czasie dodamy je ponownie. (Ceny pojazdów do startu serwera mogą ulec zmianie) Tak samo z ubraniami Ekipa vGaming dokłada wszelkich starań, żeby dostępne były wszystkie przedmioty z kategorii ubioru. Rozpiska nie jest zbyt długa, więc pozwolimy sobie wytłumaczyć to w podpunktach, bez zbędnego wrzucania kolejnych wykresów. Części ubioru główne - Główne części ubioru, nie mówimy tutaj o ekskluzywnych marynarkach czy spodniach, mieścić będą się w granicach od 100-700 dolarów. Nakrycia głowy - Ich cena zaczyna się już od 5 dolarów, w przypadku ekskluzywnych częściach garderoby póki co wynosi około 400 dolarów. Okulary - Będą one oscylować w granicach 5 - 200. Dodatkowe elementy ubioru - Kolczyki, zegarki, branzolety, naszyjniki. Ich cena zacznie się już od 200 dolarów, zapewne kończąc na kilku cyfrowych kwotach. Dotarliśmy do końca! OOF! Długie nieprawdaż? Najważniejsze linki zostawiam pod spodem, ważne żebyście zapoznali się z regulaminem Forum, dział poradniki zostawcie sobie na później, do startu jeszcze trochę czasu. - Regulamin Serwera i Forum - Rekrutacja do ekipy - Poradniki - Informacje na temat tworzenia grup przestępczych - Jak założyć biznes? Chciałbym w imieniu całej ekipy życzyć Wam przyjemnego korzystania z forum oraz pozostania z nami jak najdłużej, mam nadzieje, że z wszystkimi, którzy założyli konto zobaczymy się w grze! @Bukraj Wykresy @M1K1 Poprawianie mnie @Humek Piszarz
    2 points
  37. witam jestem nikim
    1 point
  38. Nie planujemy dania możliwości zakupu zwierząt na samym początku serwera, chcemy aby gracze najpierw oswoili się ze skryptem, otoczeniem, społecznością i tak dalej, a dopiero w przyszłych aktualizacji dodamy prywatne zwierzaki. Co do kwestii płatności - zwierzaka będzie można zakupić w sklepie premium, oraz raz na jakiś czas będziemy nagradzać kreatywnych graczy za eventy oraz ciekawe akcje. Niestety danie możliwości kupna zwierzaka za gotówkę IC nie ma za bardzo sensu, każdy z graczy chciałby sobie go kupić i w mieście każda postać chodziła by z psem na smyczy. Bez obawy, mamy również w planach coś dla graczy którzy nie chcą wydawać pieniędzy, a chcą posiadać własnego zwierzaka - dajcie nam trochę czasu po starcie i ogłosimy co i jak. Jeśli masz zajawkę na prowadzenie hodowli zwierząt lub sklepu zoologicznego to napisz do nas i na pewno się dogadamy, jesteśmy otwarci na kreatywnych graczy którzy chcą zagrać coś nowego.
    1 point
  39. polecam tego pana
    1 point
  40. Wstępnie akceptuje, tylko zaznaczam że jeśli pojawi się kolejna apka na studio filmowe to będziecie musieli podzielić się tym obszarem. Z niecierpliwością będę wyczekiwał na pierwszy film. Powodzonka.
    1 point
  41. Siema Moim celem jest odgrywanie postaci włoskiego pochodzenia, członka włoskiej mafi. Jako że nie powstała jeszcze taka organizacja ani projekt, to poza tym, że szukam takowej grupy, to też chcę wyjść z inicjatywą jej stworzenia. Taki jest więc też cel tematu, by zebrać grupę osób interesujacych się tą tematyką, oraz chcących odgrywać postacie należące do cosa nostry i by stworzyć mafię, bądź znaleźć i wesprzeć powstający już projekt. Pozdro :D
    1 point
  42. Ech... następny. Dobrze tak więc jeszcze raz. Tak, PMC nie jest nielegalne, fakt zrzesza, nie specjalsów a w dużej mierze weteranów misji. Zgadzam się, że firmy takie jak Academi czy nasza rodzima ESA, które ponad to zajmują się szkoleniami dla armii bądź policji lub wyspecjalizowanych agentów ochrony. Ale nie da się odegrać na typowym serwerze RP normalnego PMC i trzeba to traktować nie jako "private military company" a bardziej "private mercenary contraktor". Na GTA World nie ma problemu z odegraniem tego legalnie jednak znając wielu graczy którzy mają po 12-16 lat i grają w LSPD(nie chcę nikogo obrażać bo i tam można trafić na prawdziwy diament) Nie ma opcji odegrania tego bo dla nich zawsze będziemy postrzegani jako złoczyńca, gdyż mamy broń(nawet legalną). Grałem już prywatne Agencje Ochrony i wiem, że LSPD tylko czeka na najmniejszy błąd, gubi się w swoich zeznaniach i chce udupić każdego. Nie chcąc się męczyć zmodyfikowałem klasyczną formułę PMC pod Crime. Tak więc naprawdę nie trzeba mi zarzucać braku w wiedzy na temat PMC gdyż zdaję sobie sprawę (pewnie lepiej niż myślisz, KMTW) jak działa. Nie chcąc się męczyć z dziećmi i większością społeczeństwa RP, które traktuje Los Santos powiedzmy jak Bydgoszcz, przedsięwziąłem odpowiednie kroki, już na starcie. Tak więc, mam nadzieję, że wyczerpałem temat, jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości ja nie widzę problemu, możesz napisać do mnie Priv i na spokojnie rozwieję twoje obawy i może nakreślę kilka możliwych scenariuszy. PS.: Widzę, że fajnie zauważyłeś odnośnie dużej ilości posiadanej kasy, gdyby była możliwość budował bym tą firmę cywilnie od zera do wielkości Academii. Tu już GM lub opiekun porządkowych musi się wypowiedzieć, jeżeli będzie możliwość prowadzenia PMC jako private military company. Wejdę w to ostatni raz i zaryzykuję legalną grę u boku LSPD. Jeżeli nie, cóż... Robota najemnika też zła nie jest :P
    1 point
  43. Siema, szukam ludzi chcących pograć coś innego. Jeżeli nie masz pomysłu na grę napisz do nas. Szukam ludzi do trzeciej grupy uderzeniowej w PMC. Grupy liczą po cztery osoby. Dowódca plus trzech podwładnych. Nasza grupa nie zajmuje się handlem narkotykami. Raczej szpiegujemy, zbieramy informacje handlujemy bronią oraz wykonujemy zadania na zlecenie. Jest to ciekawa mieszanka Gry gangu oraz ZGP czerpiąca z nich to co najlepsze. Jako, że serwer dopiero staruje nie wydaje mi się, by początek był jakoś bardzo porywający. Nie chcemy Ci narzucać jak masz grać, fajnie gdybyś miał jakieś pojęcie o wojskowości i broni lecz nie jest to wymagane. Od razu zaznaczam, że nie gramy terminatorów oraz różnego rodzaju dziwnych rzeczy. Skupiamy się na handlu bronią, szkoleniach i usługach najemnych. Jeżeli lubisz pisać ładne akcje na temat wytwarzania zostaniesz naszym rusznikarzem, szalonego doktorka już mamy XD. Dla chętnych link do tematu. Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do wspólnej gry na serwerze nie ważne czy jako członek szwadrony czy jako inna osoba z którą się spotkamy, pozdrawiam :D
    1 point
  44. cześć tytek śliczne grafiki!!
    1 point
  45. 1 point
  46. 1 point
  47. Cieszę się że została zaakceptowana, jeśli są chętni osoby do gierki z nami W studiu tuningowym to zapraszamy.
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.