Jump to content

M1K1

Project Leader
  • Posts

    80
  • Joined

  • Days Won

    39

M1K1 last won the day on July 21

M1K1 had the most liked content!

Discord

  • Discord
    M1K1#2291

Recent Profile Visitors

1,549 profile views

M1K1's Achievements

Biegły

Biegły (10/14)

211

Reputation

  1. Nie planujemy dania możliwości zakupu zwierząt na samym początku serwera, chcemy aby gracze najpierw oswoili się ze skryptem, otoczeniem, społecznością i tak dalej, a dopiero w przyszłych aktualizacji dodamy prywatne zwierzaki. Co do kwestii płatności - zwierzaka będzie można zakupić w sklepie premium, oraz raz na jakiś czas będziemy nagradzać kreatywnych graczy za eventy oraz ciekawe akcje. Niestety danie możliwości kupna zwierzaka za gotówkę IC nie ma za bardzo sensu, każdy z graczy chciałby sobie go kupić i w mieście każda postać chodziła by z psem na smyczy. Bez obawy, mamy również w planach coś dla graczy którzy nie chcą wydawać pieniędzy, a chcą posiadać własnego zwierzaka - dajcie nam trochę czasu po starcie i ogłosimy co i jak. Jeśli masz zajawkę na prowadzenie hodowli zwierząt lub sklepu zoologicznego to napisz do nas i na pewno się dogadamy, jesteśmy otwarci na kreatywnych graczy którzy chcą zagrać coś nowego.
  2. M1K1

    Kubus

    polecam tego pana
  3. Wstępnie wybraliśmy przyszłych śmiałków na beta testy 😇
    (dalej można wysyłać podania, być może będziemy potrzebować osób z listy rezerwowej)

    1. simpuL

      simpuL

      Gratulacje wybranym. <3

  4. Witamy! W momencie pisania tego newsa weszliśmy już w ostatni etap przed startem serwera. Tym etapem są oczywiście beta testy. Przygotowujemy skrypt i opracowujemy ważne kwestie, abyście mogli czerpać jak największą przyjemność z rozgrywki na naszym serwerze. Nie chcemy wypuszczać niegotowego produktu, dlatego stale eliminujemy napotkane błędy i wdrażamy poprawki. Poniżej przedstawiamy wykres z ostatnich 6 miesięcy na gitlabie. Wykres ten posiada uwzględnioną średnią ilość wykonanych commitów w miesiącu i tygodniu. Efekty pracy przedstawiają sam skrypt vGaming, nie wliczają się prace nad interfejsem, ucp oraz inne rzeczy, jakie wykonywał @Tampa. Warto również wspomnieć o innych osobach, które pracują nad naszym serwerem: @zaxiorw ostatnim czasie wykonał styl forum wraz z dużą ilością grafik. Oprócz tego od niedawna @quartze wspiera serwer od strony front-end, jak i back-end, efekty jego pracy będziecie mogli zobaczyć już za niedługo. Nie zapominajmy również o członkach ekipy oraz pozostałych osobach, które dają nam wskazówki i propozycje, za co bardzo dziękujemy! BETA TESTY Na początku kwestii dotyczącej beta testów postaramy się dokładniej przybliżyć Wam, jak zorganizowaliśmy je na naszym projekcie: Przygotowaliśmy listę zadań, przez którą musi przejść zespół naszych wewnętrznych testerów. Po sprawdzeniu danego systemu, osoba testująca skrypt zaznacza, że wszystko jest w porządku i idzie dalej testować, natomiast w przypadku napotkania błędu zgłasza go, a @Tampa naprawia problem. I ETAP: Administracja W pierwszym etapie skrypt testuje małe grono osób z administracji. Jeśli wszystkie błędy/bugi zostaną zgłoszone i naprawione, jak i lista rzeczy do sprawdzenia zostanie zrealizowana, to przejdziemy do etapu drugiego: II ETAP: Ekipa (aktualny) Ekipa ma dokładnie takie samo zadanie jak nominowane osoby z etapu pierwszego. Możliwość testowania skryptu w większej ilości osób umożliwia sprawdzenie dogłębniej jak radzi sobie nasz skrypt w czasie rozgrywki, kiedy jest więcej osób połączonych z serwerem. Po pomyślnych przeprowadzonych testach zaczniemy wdrażać etap III. III ETAP: Zamknięte testy (dostęp dla graczy-testerów) Etap przeznaczony jest dla graczy, którzy chcą dołożyć swoją cegiełkę do naszego projektu i pomóc stworzyć rozgrywkę przyjemniejszą bez utrudniających błędów w trakcie startu serwera. Rekrutacja na beta testy daje szansę dostania się na serwer przed rozpoczęciem oficjalnej rozgrywki - po uzupełnieniu odpowiedniego podania. Po sprawdzeniu skryptu przez osoby z zamkniętych beta testów, będziemy chcieli przejść do ostatniego etapu IV. IV ETAP: Otwarte testy (stress test) Ostatni etap to etap w którym ustalimy jeden dzień w tygodniu i udostępnimy publicznie serwer dla każdego. Każdy z graczy będzie miał możliwość wejścia na serwer i zapoznanie się z podstawowymi systemami. Sprawdzimy wytrzymałość naszej maszyny i inne kwestie techniczne. Po tych testach podsumujemy ostatni już etap i ogłosimy co dalej. Chcesz zostać testerem? czekamy na ciebie! Jeśli: dysponujesz wolnym czasem (minimum 1h dziennie) jesteś osobą komunikatywną i zaangażowaną nie ważne czy posiadasz komputer z 2012 roku, czy z 2021 z najnowszym RTX'em, ponieważ szukamy każdej chętnej osoby! chcesz dołożyć cegiełkę do serwera jako tester: wyślij prywatną wiadomość na forum do M1K1 tytułując ją [Beta] Nick z podaniem według poniższego wzoru: Nie jesteśmy w stanie podać liczby osób, które weźmiemy na betę. Na pewno będziemy kierować się różnorodnością sprzętu, czasem który możecie poświęcić, oraz zaangażowaniem. Osobom które nie dostaną się na beta testy możemy tylko powiedzieć, że jeszcze będziecie mieli okazję wejść na serwer i spędzić wspólnie z nami czas! Dla osób zaangażowanych w poszukiwaniu błędów przewidujemy nagrody i wyróżnienia, natomiast będziemy wdzięczni każdej osobie, która weźmie udział w testach. Właściciele biznesów oraz organizacji przestępczych otrzymują od nas tzw. złotą przepustkę, czyli gwarantowane miejsce na testach. Wystarczy zgłosić chęć swojego udziału wysyłając podanie ze wzoru powyżej, oraz umieścić link do tematu swojego projektu. Zachęcamy do tworzenia aplikacji, ponieważ zostało Wam jeszcze trochę czasu. Osoby wybrane na zamknięte beta testy otrzymają informacje po zakończeniu drugiego etapu. POZOSTAŁE WAŻNE INFORMACJE Głównym opiekunem event teamu zostaje @Bukraj. Poprzedni opiekun @Byczol postanowił oddać tę sekcję w jego ręce i skupić się nad półświatkiem. Zachęcamy do dołączenia w szeregi członków Event Teamu, razem możemy tworzyć wielkie rzeczy dla społeczności serwera. Więcej informacji znajdziecie w poniższym temacie:
  5. M1K1

    L0st

    wszystko dobrze, a u Ciebie?
  6. EKIPA Aktualnie w ekipie jest 23 osób. Project Leader [3] Ranga Project Leader przysługuje głównym administratorom, założycielom serwera: @Tampa- rozwijanie skryptu, wdrażanie aktualizacji oraz poprawek, rozpatrywanie problemów technicznych które nie sięgają możliwością innych, odpowiadanie na tickety (zgłoszenia) graczy w temacie błędów, problemów, usług premium. @M1K1 - opiekun ekipy, pilnowanie porządku, wsparcie serwera @Lunoro- wsparcie serwera, pilnowanie porządku Administrator [3] Posiadają zwiększone uprawnienia oraz zadania, są prawą ręką głównych administratorów. Rozwiązują problemy i prośby których niższe rangi nie są w stanie wykonać, pomagają kolegom z ekipy jeśli Ci tego potrzebują. Grono administratorów jest w czynnej dyskusji z głównymi na temat wprowadzania nowych rzeczy. @zaxior- organizacje publiczne, grafika @szpadziu- lore serwera, rozgrywka @jakubegg- pomoc w kwestiach wewnętrznych, rozgrywka Gamemaster [3] Nadzorowanie i nakręcanie rozgrywki, rozpatrywanie ticketów w związku z rozgrywką, branża rozrywkowa, tworzenie i rozgrywanie epizodów, kontrola sektorów publicznych i przestępczych, rozwiązywanie konfliktów IC itp. @Byczol(GM1) - organizacje przestępcze @Errmirand(GM1) - projekty ic, branża rozrywkowa @WaderQ(GM1) - biznesy Moderator techniczny [0] Rozwiązywanie i pomoc w bardziej wymagających problemach i kwestiach natury technicznej, rozpatrywanie ticketów z prośbami o rzeczy skryptowe, pilnowanie porządku na serwerze. Supporter [13] Pomoc graczom, pilnowanie porządku, pomoc techniczna, pomoc innym członkom ekipy w wykonywaniu ich obowiązków. @Bukraj(S2) - opiekun event team @Suzukier(S2) @L0st(S2) - pomoc przy projektach IC, branża rozrywkowa @elo_melo(S1) @Grubbs(S1) @noenix(S1) @simpuL(S1) @walo walovsky(S1) - pomoc przy biznesach @ZerveN(S1) @ogdixie(S1) @Janne__Ahonen(S1) @Jezozwierz(S1) @X3NN(S1) Developer [2] @quartze - front-end developer @Kubus- 3d developer
  7. Witamy już w piątym newsie, w którym omówimy ponad pięć punktów związanych ze strefą przestępczą. Ta strefa jak i każda inna jest dla nas bardzo ważna. Tworząc skrypt dla organizacji, staraliśmy się wprowadzić nowe, odświeżone systemy które z pewnością polepszą jakość rozgrywki i dadzą powiew świeżości. W niektórych miejscach postawiliśmy na klasyczne rozwiązania, aby niektóre osoby mogły poczuć się jak w domu. Zapraszamy do zapoznania się. Cornery System cornerow to standard większości polskich serwerów RolePlay, dlatego nie mogło go zabraknąć u nas. Aby skorzystać z tego systemu, należy zaopatrzyć swoją postać w narkotyki (a o tym jak je zdobyć, już w kolejnych punktach). Następnym krokiem będzie udanie się na strefę przypisaną pod grupę naszej organizacji. Na całej strefie możemy handlować narkotykami. Istnieją ograniczenia, jak chociażby zakaz handlowania na dachu czy też w teksturach - o tym w regulaminie. Kiedy znajdziemy odpowiednie miejsce, należy użyć komendy /corner, a następnie wyczekiwać NPC'tów chętnych kupna naszego towaru. Kiedy zjawi się chętny klient, możemy wybrać cenę za którą chcemy mu sprzedać narkotyk. Im większą cenę wybierzemy, tym potencjalny klient może zrezygnować, bo po prostu cena nie będzie mu odpowiadać. Podobnie jest przy wyborze niskiej ceny - NPC będzie chętniejszy do kupna. Laboratorium Laboratorium to miejsce w którym możecie wcielić się w Waltera Whita i produkować własne narkotyki. Aby otrzymać takie laboratorium, wystarczy zakupić budynek (o tym jak to zrobić pokazaliśmy w poprzednim newsie). Następnie składamy ticket do administracji, a ta zmienia nam typ budynku na laboratorium. Oczywiście lider danej grupy powinien się zastanowić, czy chce produkować narkotyki, czy handlować bronią. Na jedną organizację przypadają maksymalnie dwa laboratoria. Opiekun podpisujący laboratorium pod grupę będzie losować jeden narkotyk średniej klasy, który organizacja będzie mogła produkować. System laboratorium posiada poziomy, im więcej pieniędzy zainwestujemy, tym więcej narkotyków dziennie możemy produkować. Inwestycja będzie się zwracać, jeśli poświęcimy trochę czasu na produkcji i sprzedaży na cornerze. Gdy organizacja rozwinie się, może celować w kierunku lepszego towaru, przykładowo heroiny lub cracku, co przyniesie korzystniejsze wyniki finansowe i inne plusy. Grupa chcąca odblokować nowy narkotyk, będzie musiała się napracować i wykazać. Dokładniejsze informacje zostaną przekazane w dziale organizacji przestępczych. Pozyskiwanie broni Postanowiliśmy rozwinąć proces zamawiania broni i go urozmaicić. Wybierając numer 333 w telefonie, otworzy nam się okno z wyborem miejsca i czasu do spotkania z handlarzem. Należy udać się o wyznaczonej godzinie w ustalone miejsce i wejść w interakcje z NPC, który posiada przedmioty możliwe do zakupienia. Umawiać się na spotkanie można codziennie między godziną 21:00 a 22:30. Należy pamiętać, że jeśli spóźnimy się na spotkanie, to handlarz może zniknąć. Każda z organizacji która wybierze ścieżkę handlu bronią, na sam start otrzyma jedynie możliwość zakupu broni lekkiej, jak chociażby 9mm. Odblokować lepsze bronie można dzięki eventom lub poprzez rozwinięte akcje. Wszystko po to, aby zdobywanie tych najlepszych broni nie było łatwe i ani nudne. Organizacja chcąca otrzymać dostęp do lepszych broni będzie musiała się naprawdę wykazać. Podobnie jak w kwestii narkotyków, szczegóły zostaną przekazane w dziale organizacji. Graffiti Do namalowania graffiti potrzebny będzie spray, ciekawy pomysł na malunek i odpowiednie miejsce. Spray można zakupić od organizacji przestępczej, lub jeśli gracze otworzą biznes np. sklepu z narzędziami. Kolejnym krokiem będzie wybranie interesującego nas graffiti (z listy na /spray) i gotowe. Oczywiście istnieje możliwość przesyłania własnych prac. Wystarczy napisać zgłoszenie w panelu gracza, szczegóły jak to zrobić poznacie w przyszłości. Włamywanie do domów Jako że cywile posiadają do wyboru masę różnych prac dorywczych, nie mogliśmy zapomnieć o organizacjach przestępczych, dlatego też dodaliśmy dodatkowe zajęcie dla tych grup. Ten system szczególnie nam się spodobał u zagranicznych streamerów, którzy bawili się wyśmienicie okradając domy, a cały klimat takiej misji był niesamowity. Pomyśleliśmy, że i u nas gracze będą się świetnie bawić i miło spędzać czas przy takiej aktywności, dlatego też wprowadziliśmy ten system. Wymagany jest van (np. Burrito) oraz trzy osoby (muszą być na /duty organizacji przestępczej). Dodatkowo potrzebny nam będzie wytrych, dzięki któremu włamiemy się do środka. Po wpisaniu /robhome zaznaczy nam się miejsce w które musimy się udać. Wybieramy jeden z kilku domów i przy użyciu wytrycha możemy spróbować złamać zamek. Kiedy uda nam się dostać do środka, podchodzimy pod np. szafę i używamy komendy /szukaj. Po znalezieniu jakiejś rzeczy wystarczy wyjść z nią na zewnątrz i zapakować ją do pojazdu. Kiedy osiągniemy limit, wystarczy użyć ponownie komendy /robhome i udać się do NPC, który odkupi od nas nielegalnie zdobyte przedmioty. Korzystać z tego systemu można od godziny 23:30 do 6:00. Warto dodać, że w jednym czasie korzystać z tego systemu mogą trzy organizacje. Podsumowanie Po przeczytaniu tego newsa chyba każdy może stwierdzić, że organizacje przestępcze mają wiele skryptowych rozwiązań i sposobów które mogą połączyć z rozgrywką roleplay, a przy tym ciekawie spędzać czas i bawić się z innymi graczami. Możliwości jest dużo, a systemy takie jak chociażby laboratorium można wykorzystywać na wiele sposobów - tutaj ważna jest wyobraźnia i pomysł na grę. Ważnym ogłoszeniem dotyczącym strefy przestępczej jest decyzja o zmianie opiekuna, a zostaje nim @Byczol. Mamy nadzieję, że tą publikacją zachęciliśmy wielu graczy do złożenia aplikacji na organizację przestępczą, lub do dołączania do istniejących już projektów. Chcielibyśmy również przekazać, że w kolejnych dniach ogłosimy pozytywne informacje dotyczące serwera, które na pewno ucieszą czekające osoby na start serwera. Czekajcie, bo warto i zapraszajcie znajomych na serwer. Miłego dnia!
  8. Witajcie! Majówka już za nami zatem mamy nadzieję, że wszyscy spędziliście ją miło i bezstresowo rozkoszując się otwarciem sezonu grillowego, tudzież wyjazdów na zasłużony weekend. My też nie próżnowaliśmy w tym czasie abyśmy mogli przedstawić kolejne ustalenia dotyczące rozgrywki na serwerze, więc serdecznie zachęcamy do zapoznania się z treścią newsa. Centralizacja rozgrywki Jedną z wad wielkiej mapy niewątpliwie jest rozsianie graczy na wielkim obszarze - miasto duchów dość typowe już dla serwerów roleplay nabiera nowego znaczenia w Los Santos półtora razy większej niż w części GTA:SA. Najlepszym rozwiązaniem, aby zapobiec rozsianiu graczy we wszystkie strony miasta jest centralizacja. Założeniem jest scentralizowanie rozgrywki w danym obszarze - w naszym konkretnie przypadku są to dzielnice przedstawione na poniższym rysunku. W następnym podpunkcie przedstawimy najważniejsze miejsca w danym obszarze - budynki użyteczności publicznej, centra handlowe jak i również charakterystyczne miejsca. Szukajcie już budynków pod Wasz wymarzony biznes! :) (kliknij, aby zobaczyć oryginalny rozmiar) W tej strefie znajdziecie najważniejsze punkty na mapie. Celem tworzenia centrum rozgrywki w sugerowanym miejscu ma zapewnić skupiska graczy, natomiast nie ograniczamy w żadnym stopniu zakładania biznesów po za tymi miejscami jak i również prowadzenie rozgrywki w miejscach, które dla Was są odpowiednie. Udostępniamy dwa główne miejsca rozgrywki: Gracz po przejściu tutorialu będzie miał do wyboru Downtown, bądź Davis - zależnie od prowadzenia swojej postaci. Centrum Downtown Centrum Davis Los Santos Government Tu wyrobisz niezbędne dokumenty dla swojej postaci - licencje kierowcy, ID, zarejestrujesz pojazd. Los Santos Police Department W zależności od tego jak pokierujesz los swojego wirtualnego avatara możesz potrzebować tego miejsca, strzec się tego miejsca albo strzec tego miejsca. :) Los Santos Fire Department Lokalna brygada dbająca o to by ogień nie pochłonął twych własności. Los Santos County Medical Center Tworzenie budynków, domów, garaży. Każdy z graczy będzie miał możliwość wybudowania dowolnej ilości budynków na mapie. Wszystko dzięki dynamicznemu stawianiu budynków w grze, za pomocą komendy /drzwi kup. Istnieje jednak kilka ograniczeń dotyczących tego systemu: Drzwi stawiane w miejscu w którym nie ma fizycznie drzwi/bramy będą usuwane - postawić budynek można jedynie w miejscu, w którym znajduje się tekstura drzwi. Aby móc postawić drzwi, administracja najpierw musi wycenić strefę, bez tego gracz nie będzie miał skryptowej możliwości wybudowania budynku. Każda wyceniona strefa posiada minimalną ilość metrów którą gracz musi zakupić, aby móc wybudować budynek. Przykład: Na strefie Y koszt 1m2 za dom wynosi $100, minimalna ilość metrów to 120m2. Im więcej metrów tym większe interiory gracze mogą budować, oraz więcej osób może mieszkać w domu. - Więcej informacji oraz dokładniejszych regulacji pojawi się w regulaminie, oraz w dziale Prezentacje skryptów - zachęcamy do śledzenia tego działu. Kreator postaci Kreator postaci to jeden z pierwszych i najważniejszych systemów, z którymi Wasza postać będzie miała do czynienia na początku jej pobytu w grze. Od wyglądu zależeć będzie mnóstwo sytuacji w przyszłości, dlatego zalecamy zastanowić się przed wejściem do kreatora jaką postać chcecie grać. Kreator jest prosty w obsłudze i nikomu nie powinien sprawiać problemów, gdyż nad tym nam najbardziej zależało. Wystarczy wybrać zakładkę i przesuwać interesujący element, aby uzyskać wymarzony efekt. W miejscu spawnu postaci znajdować się będzie specjalny punkt w którym każdy gracz będzie mógł skorzystać z kreatora postaci - bez potrzeby pisania do ekipy o pomoc. Po przegraniu trzech godzin na postaci skorzystanie z kreatora nie będzie możliwe już nigdy, dlatego radzimy zastanowić się nad swoją postacią i mieć stuprocentową pewność, że odpowiada Wam jej wygląd. Sklep z ubraniami W trakcie rozgrywki na pewno każdy z graczy odwiedzi sklep z ubraniami niejednokrotnie. Na mapie jest dużo lokalizacji, w których możecie wyposażyć Waszą postać w nowe ciuchy oraz akcesoria. Wystarczy udać się w odpowiedni punkt i wejść do przymierzalni, w której możecie wybrać co Wam się tylko spodoba. Kupowanie tych rzeczy nie jest skomplikowane - działanie przedstawiliśmy na krótkiej prezentacji powyżej. Studio fryzjerskie Podobnie jak w sklepach z ubraniami, aby zmienić fryzurę naszej postaci, wystarczy udać się do jednego z wielu punktów na mapie. Do wybrania jest wiele wariantów nowych fryzur, można także dowolnie zmieniać ich kolor. W powyższej prezentacji przedstawiliśmy przykład postaci damskiej - zapraszamy do obejrzenia. Studio tatuażu W przypadku studia tatuażu sytuacja nieco się zmienia. Aby kupić ubrania lub zmienić fryzurę nie potrzeba interakcji drugiego gracza, ponieważ wystarczy wejść w interfejs i wybrać co nam się podoba. Natomiast aby wytatuować postać, trzeba udać się do biznesu innego gracza. Po znalezieniu odpowiedniej osoby która może ten tatuaż wykonać, dogadujecie szczegóły i odgrywacie stosowną akcje roleplay. Oczywiście gracz może wybrać projekt i miejsce w którym ma zostać wytatuowany. Dokładny opis tego systemu przedstawimy już wkrótce w znanym już przez każdego dziale Prezentacje skryptów. Sklepy 24/7 oraz stacje paliw Sklepy 24/7 zaopatrzą Was w najważniejsze przedmioty, takie jak telefony, karty sim, torby, lub inne przydatne przedmioty do odgrywania akcji roleplay. Wszystkie stacje oraz sklepy dostępne w wersji singleplayer znajdziecie również na naszym serwerze. Jest ich sporo, dlatego też znalezienie ich nie będzie problematyczne. Aby zatankować pojazd wystarczy podejść do dystrybutora paliwa i użyć komendy /tankuj [ilość]. Poruszanie się po mapie Oprócz standardowej opcji poruszania się ulicami miasta, czyli na pieszo lub prywatnymi pojazdami, gracze do dyspozycji będą mieli system przystanków autobusowych. Aby udać się w przejażdżkę autobusem, wystarczy znaleźć przystanek i wybrać interesującą nas lokalizację w którą chcemy pojechać. Niestety ten skrypt jest jeszcze w przebudowie, natomiast efekty będziecie mogli zobaczyć za jakiś czas. Hotele Na początku Wasze postacie będą musiały zadomowić się w pokoju hotelowym, zanim zarobią pieniądze na zakup pierwszego domu. W mieście do dyspozycji jest kilka różnych hoteli, różniących się od siebie ceną za noc jak i wnętrzem. Te najbliżej głównego miejsca rozgrywki będą najtańsze i najmniejsze, dlatego nie musicie obawiać się, że nie będzie Was na nie stać. Wraz z rozwojem Waszej postaci możecie wykupować budynki mieszkalne i w nich mieszkać lub wynajmować innym graczom - ogranicza Was jedynie kreatywność, możliwości jest mnóstwo. Podsumowanie Licznymi filmikami i gifami odsłoniliśmy kolejne karty. Jest to jeden z ważniejszych newsów, ponieważ od niego zależeć będzie gdzie większość graczy prowadzić będzie główną rozgrywkę. Dlatego zalecamy się wczytać i udostępnić link innym. Niektóre rzeczy, jak na przykład urząd lub bank nie pojawiły się jeszcze w tym newsie. Natomiast gdy tylko będziemy mieli możliwość podzielenia się z Wami nimi, to udostępnimy podglądowy film. Nie macie się o co martwić, ponieważ cały czas intensywnie pracujemy nad serwerem i z biegiem czasu będziemy odsłaniać kolejne karty. Nie zapomnijcie również aby zaprosić znajomych do odwiedzenia naszego projektu, co bardzo pomoże nam w rozwoju. Przydatne linki: - Jak założyć biznes? - Aplikacje na organizacje przestępczą - Aplikacje na projekt IC - Rekrutacje: Szukamy lidera PD, Developera 3d Miłego weekendu!
  9. miłej majówki 🤗

    1. rebelski

      rebelski

      i wzajemnie

  10. CZAT Informacje Czat to jeden z pierwszych systemów z którymi gracz ma do czynienia po wejściu na serwer, dlatego też umieszczamy go w tym dziale jako pierwszy. Na naszym serwerze jest on rozwinięty i gracz może go modyfikować w niektórych aspektach. Oczywiście służy on do komunikacji z innymi graczami oraz do rozgrywania akcji RolePlay jak i do używania przeróżnych komend. Zadbaliśmy również o kolorystykę, aby nie wyróżniała się za bardzo i nie zaburzała immersji podczas rozgrywki. Funkcje - Włączanie/wyłączanie czatu IC - Włączanie/wyłączanie czatu OOC - Możliwość wyświetlenia czasu wysłania wiadomości - Green Screen (kolor można regulować w ustawieniach, więcej informacji w przyszłych prezentacjach) - Konfiguracja szerokości i wysokości według uznania - Licznik limitu znaków Prezentacja
  11. Hej! Ten news będzie nieco inny od pozostałych, ponieważ omówimy sobie w nim kilka nowości oraz zmian które dotyczą całego serwera vGaming. Bez zbędnego przedłużania zapraszamy do zapoznania się. Nowy styl forum (gif utracił na jakości, rzeczywisty wygląd się różni) W pierwszym punkcie omówimy nowe style forum. Początkowo mieliśmy nie skupiać się nad wyglądem forum, ponieważ domyślny styl IPS trafiał w nasze gusta. Natomiast po zebraniu opinii od użytkowników oraz dyskusji wewnątrz ekipy postanowiliśmy przygotować dwa nowe style - jasny oraz ciemny. W zasadzie główną zasługę trzeba przyznać @zaxior, bo to on tak na prawdę pracował nad pisaniem ich. Mamy nadzieję, że udało nam się stworzyć przejrzyste i miłe dla oka miejsce. Niektóre rzeczy (jak chociażby fioletowe paski) są zaczerpnięte z naszego interfejsu gry, dlatego Wasze oko będzie ciągle przyzwyczajone do naszych interfejsów, niezależnie czy to na forum, w grze, a może nawet w UCP, lub na discordzie - kto wie, jeszcze zobaczymy. Jak już wyżej pisaliśmy, dostępne są dwa motywy (jasny jak i ciemny). W trosce o Wasze oczy, domyślnym motywem będzie ciemny, który nie poparzy Was przy pierwszym wejściu na nasze forum. Oczywiście macie do wyboru również jasny motyw! Nagłówki, czyli coś co każdy pokocha! Dodaliśmy do paska narzędzi kilka nowych opcji, głównie są to nagłówki które możecie używać w swoich tematach według własnych potrzeb. Dajcie nam znać, co o nich sądzicie. Jesteśmy w stanie dodawać więcej takich rzeczy które nadadzą Waszym tematom nieco więcej przejrzystości i ładnego wyglądu. Nowe logo! Nie ukrywamy, że nasze aktualne poprzednie logo sprawiało problemy. Zaczynając od tego, że było wykonane tragicznie i ciężko było dopasować je gdziekolwiek przez to, że było krzywe. Zamawialiśmy je gdy zaczynaliśmy tworzenie serwera, w pośpiechu zakupiliśmy je nie patrząc na szczegóły przez co wynikały same problemy. Dziś dzięki naszemu grafikowi @zaxior(po raz drugi w tym temacie ) możemy zaprezentować nasze nowe logo serwera! Nie jest one jakkolwiek skomplikowane, jest przejrzyste i bez niepotrzebnych szczegółów - czyli takie jakie według nas powinno być. Nowy dział: Prezentacje skryptu Na naszym discordzie istniał kanał #prezentacje-skryptu na którym od czasu do czasu prezentowaliśmy skrypt w postaci krótkiego gifa. Postanowiliśmy rozwinąć tę sekcję i nie ograniczać się jedynie do zwykłego, nudnego gifa. Stworzyliśmy specjalny dział na forum, w którym będziemy publikować każdy dostępny skrypt. Nasz serwer jest już dosyć mocno rozwinięty i wrzucenie wszystkiego oraz opisanie zajmie nam trochę czasu, natomiast będziemy się starać aktywnie prowadzić ten dział. Oczywiście znajdą się tam również opisane skrypty przyszłych aktualizacji. Taki dział z pewnością pomoże Wam dowiedzieć się czegoś więcej o danym systemie, dlatego w razie wątpliwości możecie tam zajrzeć i wszystkiego się dowiedzieć. Już teraz pojawiła się pierwsza prezentacja: Podsumowanie Dotarliśmy już do końca omawiając wszystkie nowe rzeczy które dla Was przygotowaliśmy. Mamy nadzieję, że zmiany Wam się spodobają. Nie zwalniamy tempa i pracujemy nad serwerem cały czas, aby jak najszybciej zaprosić Was do gry. Natomiast zostało nam do zrobienia jeszcze kilka ważnych rzeczy, dlatego zachęcamy do czytania newsów aby bardziej zapoznać się z naszym projektem, oraz do aktywnego udzielania się! Chcemy Was również poprosić o zaproszenie znajomych na nasz projekt, co pomoże nam w rozwoju serwera i doda nam jeszcze więcej motywacji do pracy! Mamy nadzieję, że już wkrótce spotkamy się wszyscy razem w grze i będziemy się świetnie bawić. Składajcie aplikacje na biznesy, organizacje przestępcze, czy też projekty IC, wszystkie przydatne linki znajdziecie poniżej. - Jak założyć biznes? - Aplikacje na organizacje przestępczą - Aplikacje na projekt IC - Rekrutacje: Szukamy lidera FD, Developera 3d
  12. Witam Was już w drugim newsie. Można powiedzieć, że są one swoistym tykającym zegarem, odliczającym czas do startu serwera! Dzisiaj postaram się wytłumaczyć wszystkie ważne zagadnienia opisujące strefę biznesów serwera, dokładniej: Jakie będziecie mogli spotkać u nas biznesy, jak wygląda proces tworzenia biznesów, oraz co w przypadku, kiedy chcesz stworzyć taki biznes, który nie wpisuje się w listę skryptowych biznesów. Temat prac dorywczych powinien być rozpisany w pierwszej kolejności, gdyż zanim ktoś stworzy lub dołączy do jakiegokolwiek biznesu pewnie przejdzie tę drogę. Każda praca dorywcza posiada swojego NPC pracodawcę z którym wchodzi się w interakcje, aby rozpocząć/skończyć pracę jak i oczywiście odebrać wypłatę. Więcej informacji odnośnie samego skryptu zostanie udostępnione w specjalnym dziale, który pojawi się za niedługo. Bez obawy, nie będziecie musieli przeszukiwać całego miasta w poszukiwaniu NPC. Postaramy się teraz oddać w Wasze ręce listę prac dorywczych, oraz mniej więcej opisać jak wygląda ich wykonanie: Rozwoziciel Gazet - Praca banalna, spotkać można ją na niemal każdym serwerze RP: Zjawienie się w punkcie odbioru pracy Odebranie roweru, oraz gazet do rozwiezienia Rozwożąc je, dostajemy wynagrodzenie za każdą gazetę Odstawiamy rower na miejsce Odbieramy wynagrodzenie od pracodawcy Śmieciarze (co-op) - Praca do której wykonania potrzebujecie co najmniej dwóch osób, kierowcy, oraz osoby zbierającej śmieci.: Zjawienie się w punkcie odbioru pracy Odebranie śmieciarki oraz miejsc, w których zebrać musicie śmieci Zadaniem kierowcy jest dowiezienie osoby zbierającej na miejsce, a osoby zbierającej - zbieranie śmieci Odstawienie śmieciarki na miejsce Odebranie wynagrodzenia od pracodawcy Wędkarz - Ulubione zajęcie każdego szanującego się biznesmena: Kupno wędki w sklepie Udanie się na łowisko Zadaniem jest łowienie ryb. Po złapaniu odpowiedniej ilości ryb, zawozimy je do miejsca skupu Dostarczanie paliwa - Stacje benzynowe nie są nieskończone, ktoś musi dostarczyć to paliwo: Zjawienie się w punkcie odbioru pracy Odebranie pojazdu z miejsca rozpoczęcia Udanie się do miejsca zapełnienia beczki pojazdu paliwem, oraz uiszczenie opłaty wstępnej x za 1l paliwa Dostarczenie paliwa w kierunku docelowej stacji benzynowej Wypełnienie magazynu stacji benzynowej w potrzebne paliwo Odstawienie pojazdu na miejsce Odebranie gotówki od pracodawcy Biznesy na naszym serwerze to ogromne przedsięwzięcie, skrypt vGaming pozwala na udostępnianie skryptu opierając się o profil biznesu, aczkolwiek mimo wszystko wytyczyliśmy z tego wszystkiego biznesy, które powinny się pojawić na serwerze. Na końcu wyjaśnię co w związku z grupami, które się do nich nie zaliczają. Spośród wszystkich biznesów, póki co najważniejsze dla nas będą: Warsztat - Biznes który możecie spotkać wszędzie. Jak wiadomo - pojazdy trzeba naprawiać. Aby podejść do naprawy, nie są wymagane żadne przedmioty Mechanik oferuje naprawę za pomocą odpowiedniej komendy Wyskakuje mały, wypełniający się pasek z czasem na odegranie akcji IC Płatność X dolarów za 1 HP pojazdu Siłownia - Każdy chce być silniejszy, system "siły" jest wprowadzony i będzie miał realny wpływ na postać. Aby zacząć ćwiczyć, wymagany przedmiot to Karnet Pracownik siłowni oferuje karnet Aby przystąpić do ćwiczeń, należy podejść do ławki i jej użyć Po skończonej sekwencji ćwiczeń nasza postać otrzymuje + do statystyki siły Bar/Klub - Jak zwykle, miejsce spotkań oraz kupno ulubionych zapiekanek XXL. Osoba "stojąca za ladą" oferuje posiłki lub napoje Po zaakceptowanej ofercie pieniądze za posiłek trafiają na konto grupy Salon Tatuażu - Tatuaże na postaci, tak jak barwy wojenne, mają swoje znaczenie. Aby rozpocząć proces tatuowania, wymagane są przedmioty: Maszynka do tatuowania(nieskończone użycie), oraz Tusz (jednorazowy) Osoba pracująca w biznesie, oferuje tatuaż. Pojawia się GUI z wyborem tatuażu i ceną za usługę Po zaakceptowaniu oferty, pojawia się pasek z czasem na odegranie akcji IC Tatuaż pojawia się po zakończeniu czasu odliczania Korporacje taksówkarskie - Transport to ważna rzecz w Los Santos. Rozpoczynamy pracę siedząc w pojeździe przypisanym do grupy, domyślnie taksówka Aby wezwać taksówkę, klient musi wybrać numer telefonu, lub włączyć aplikacje za to odpowiadającą Domyślnie w dyspozytorni pojawia się informacja o kliencie. Taksówkarz musi zaakceptować zlecenie na zasadzie, kto pierwszy ten lepszy Dalej pozostaje dojechanie na miejsce, oraz dowiezienie klienta do miejsca docelowego Rozliczenie kosztu transportu następuje w momencie wyjścia klienta z pojazdu Redakcja Dziennikarska - San News to nie będzie, ale dajemy szanse firmom, które chcą działać oddzielnie od standardów. Pracę dziennikarza rozpocząć można w każdym miejscu na mapie, warunkiem jest czynne pracowanie w biznesie Biznes zajmuje się pisaniem newsów, oraz nakręcanie materiałów na forum kwestii związanych z grą IC Rozliczenie biznesu będzie opierać się o jakość przekazanych informacji, oraz ich ilość Kreatywność będzie dodatkowo nagradzana Każda redakcja, otrzyma czas antenowy w wcześniej ustalonych dniach Oferta udzielenia wywiadu, automatycznie zamieni chat pisany na audycje na żywo Reklamy będą usytuowane w odpowiednim miejscu na ekranie Firma Kurierska - Dostawa to nasze drugie imię! Rozpoczęcie pracy kuriera, rozpoczyna się w budynku przypisanym do biznesu lub pojeździe Kurierzy pod panelem biznesu, dostawać będą informacje odnośnie nowej paczki Siedząc w pojeździe wpisujemy odpowiednią komendę i wybieramy paczkę z listy Biznes otrzymuje wynagrodzenie wraz z dostarczeniem paczki na miejsce W sytuacji, gdy żaden z pracowników nie jest na służbie firmy kurierskiej, zwykły cywil może podjąć się wożenia paczek dla biznesów. Otrzymuje on wtedy mniejsze wynagrodzenie niżeli zatrudniony kurier. Kompania Naftowa - Płynne złoto, obecne w Los Santos. Rozpoczęcie pracy rozpoczyna się w bazie lub pojeździe do tego przeznaczonym Gracz musi przejechać na drugą stronę stanu, aby zatankować naczepę płynnym złotem Z zatankowanym paliwem, gracz wyrusza w stronę oznaczonych przez skrypt stacji benzynowych (w tych w których jest zapotrzebowanie) Zaopatruje stacje benzynowe w paliwo Biznes dostaje wynagrodzenie za każdy sprzedany litr Jesteśmy pewni, że gracze wpadną na pomysł biznesu, który nie wpisze się w żaden powyższy skrypt. Wraz z ekipą vGaming wychodzimy z otwartymi ramionami do kreatywnych graczy i jesteśmy w stanie stworzyć Wam dogodne miejsce do odwzorowania owoców Waszej pomysłowości, a co za tym idzie, umożliwić Wam pracę w tych biznesach, a nawet uzyskanie odpowiedniej flagi dla tego miejsca. Aczkolwiek stworzenie wielkich korporacji wymaga czasu, posiadanie pod sobą Baru, Warsztatu, Kompanii Naftowej i Klubu w początkowej fazie serwera jest zabronione. Ewentualnie, każda próba powinna być uzgodniona z opiekunem biznesów. Dotarliśmy razem do końca kolejnej już dawki informacji na naszym forum, zapraszamy wspólnie do zakładania biznesów oraz udzielania się na naszym forum w odpowiednich działach. Czekamy również na pytania i propozycje! A.. No i wyczekujcie kolejnego newsa! Pozdrawiamy, ekipa vGaming <3 @M1K1 Korekta @Humek Pisarz
  13. Zanim zaczniemy temat, prosiłbym wszystkich tworzących konta, o ustanowienie silnego i jak najbardziej unikatowego hasła wyłącznie pod nasz projekt, ewentualnie dla dodatkowego bezpieczeństwa włączcie Google Authenticator w ustawieniach "Bezpieczeństwo konta". Udało się! Dajemy Wam do użytku forum, które posłuży nam wszystkim jako miejsce pomocy, dyskusji, informacji oraz różnego typu zgłoszeń. Aktualnie korzystamy z domyślnego stylu IPS. Jak każdy wie, jest bardzo przejrzysty - czyli to na czym każdemu najbardziej zależy. Oczywiście nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa w tej sprawie, dążymy do stworzenia własnego, unikalnego stylu forum, aby wyróżnić się na tle innych projektów, ale o tym później . Póki co wolimy skupić się na rozwoju skryptu i naprawianiu błędów, aby okres wyczekiwania się nie potrzebnie nie wydłużał. Ps. Jeśli jesteś osobą tworzącą style forum, lub po prostu masz ciekawy, unikatowy pomysł - zgłoś to do dowolnego członka ekipy, a zostaniesz sowicie wynagrodzony Forum obecnie działa w dwóch stylach, standardowy - biały, a dla osób "którzy kochają swoją piwnice" posiadamy ciemny motyw, który można włączyć/wyłączyć w każdym momencie na samym dole forum. Pamiętajcie, nie rzucajmy sobie kłód pod nogi, jeśli znajdziecie jakiegoś "buga" lub "exploita", prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego administratorowi. Rekrutacje na stanowiska znajdziecie pod Tym linkiem, każdy ma szanse, spróbujcie swoich sił! Cytując: "Szukamy przede wszystkim osób z zapałem, czasem oraz chęcią do pomocy przy realnym rozwoju serwera. Najchętniej przyjmiemy osoby z doświadczeniem, które na swojej ścieżce miały styczność z danym stanowiskiem, lecz nie wykluczamy też osób które chcą spróbować swoich sił po raz pierwszy. Chcemy zbudować silną, dobrze prezentującą się ekipę - dlatego jeśli uważasz, że jesteś odpowiednią osobą, przeczytaj dokładnie ten temat i wyślij podanie!" Samo poruszenie tematu gospodarki serwera jest stosunkowo trudne, ciężko jest dopracować założenia bez długotrwałego obserwowania tego na czym gracze skupią się akurat na tym serwerze. Pomimo tego, z dumą mogę przedstawić wam pierwsze wyliczenia, oraz założenia ekipy vGaming. Na samym początku powinniśmy podjąć pierwszą, najważniejszą rzecz. A mianowicie wysokość tzw. "Zasiłku", który wpływa do naszych kieszeni lub kont bankowych po przegraniu jednej godziny. Przebywanie na serwerze w godzinach 16-24, czyli w momencie wzmożonego ruchu, gracz wynagradzany będzie kwotą 200$ co godzinę. W momencie, w którym godziny wzmożonej aktywności miną, na myśli mam tu godziny 00-16 zasiłek wynosić będzie 150$ Początkowo chcieliśmy wprowadzić delikatne zmiany do systemu ekonomii naszego serwera, niestety próba kombinowania zawsze przeciągała szale przewagi organizacji przestępczych nad organizacjami porządkowymi. Chcieliśmy wyeliminować tę przewagę nie zapominając o zwykłych cywilach, którzy zawsze będą brnąć do przodu w stawianiu kolejnych biznesów, czy próbowania kolaboracji z innymi przedsiębiorstwami. Dlatego, na serwerze vGaming królować będzie zasada podstawowy czas pracy - trzydzieści minut plus sto dwadzieścia minut nadgodzin płatnych co piętnaście minut. Wynagradzane będzie zależne od godzin przesiadywania na serwerze. W czasie wzmożonej aktywności 16-24 będzie ona większa. Doszliśmy do wniosku, że organizacje porządkowe będą miały wydłużony czas pracy, z standardowych trzydziestu minut plus sto dwadzieścia minut nadgodzin do trzydziestu minut plus sto osiemdziesiąt minut nadgodzin. Pomyślicie, to nie fair! Przecież organizacja porządkowa zajmowała wcześniej dodatkowy slot pod /g. Odpowiedź nasza na to jest prosta, na naszym serwerze organizacja publiczna zajmować będzie slot biznesowy, a policjanci będą mieli możliwość pracy dodatkowo tylko w jednym biznesie, a na podstawie tego wyliczyliśmy dzienne zarobki graczy z zasiłkiem lub bez zasiłku aby pokazać graczom jak ważny ten zasiłek jest i jak bardzo zmieniłyby się kwoty w przypadku jego zwiększenia. Poniższy wykres pokazuje czyste zarobki, bez zasiłku poza godzinami wzmożonego ruchu tzn. w godzinach 24-16. Analogicznie przedstawiam Wam kolejny wykres, który przedstawia zarobki bez zasiłku w godzinach wzmożonej aktywności tzn. 16-24 No i teraz przechodzimy do wynagrodzenia graczy, już posiadających w sobie zasiłek, mówimy tutaj o dwóch i pół godziny, poza godzinami 16-24 I na samym końcu praca w godzinach 16-24 z zasiłkiem. Podsumowanie tego wszystkiego, jest w tym wykresie, nie jest on zbyt czytelny* pod kątem liczb, ale pokazuje mniej więcej jak wyglądają zarobki graczy od razu wliczając w to zasiłek. * Kolory, kolejno od lewej wskazują : Bez zasiłku(00-16); Z Zasiłkiem(00-16); Bez zasiłku(16-24); Z zasiłkiem(16-24). Dotarliśmy do podsumowania, zarobków z 7 i 30 dni, aby ułatwić i nie zarzucać Was niepotrzebnie kolejnymi wykresami przedstawiamy jedynie dwa. Poniżej widzicie ten poza godzinami 16-24. Drugi wykres pokazuje jak wygląda podsumowanie zarobków z 7 i 30 dni z zasiłkiem w godzinach 16-24 Temat projektów IC musi zostać tutaj poruszony. Nie ukrywajmy, jest on zapomniany. Ale nie u nas! Ekipa vGaming dołożyła wszelkich starań do dopieszczenia każdego elementu gospodarki i tego nie pominiemy! Problem projektów IC jest dosyć skomplikowany, nie dostają oni żadnych pieniędzy za przebywanie na "/duty", bo byłby to łatwy zarobek, zazwyczaj projekty IC nie posiadają własnego budynku, czy miejsca sprzedawania ofert. I tutaj wychodzimy z własnym, mam nadzieje unikatowym pomysłem na rozwiązanie tego. Odpowiednie odgrywanie projektu, niezależnie od tego, czy robimy to przez jeden dzień w tygodniu czy siedem, zostaje na sam koniec tygodnia podsumowany przez osobę z ekipy do tego wyznaczoną. Każdy jeden dzień, może zostać wynagrodzony maksymalną kwotą 4.000$ . Można powiedzieć, że jest to "Projekt Zarobkowy" dostępny dla cywili i osób z organizacji publicznych. Oczywiście wynagrodzenie zależeć będzie od tylko i wyłącznie od poziomu odgrywania akcji oraz zaangażowania ludzi w nich uczestniczących. *- Dodatkowo ekipa vGaming zastrzega sobie prawo do przekroczenia limitów, w razie gdy akcja "rozsadzi mózg" osobie wyceniającej. Bądźmy szczerzy, zbalansowanie przestępczej części gospodarki nie należy do najprostszych, wraz z ekipą vGaming jesteśmy śmiało w stanie stwierdzić, że dotarliśmy do "opus magnum". Jak wiadomo narkotyki zawsze zarabiają, ludzie w całym mieście chcą to kupić i to właśnie one wraz z zapotrzebowaniem na broń będą podstawą do stworzenia "gospodarki przestępczej" serwera. Biznes narkotykowy oraz rusznikarski zaczyna się od małej inwestycji , potem przechodzimy stricte do tworzenia, a na końcu trafia to do klienta. Poniżej przedstawiam mały wykres, który przedstawia możliwości zysków z handlu narkotykami pomijając cenę produkcji W przypadku broni nie jestem w stanie określić zarobku, a jedynie cenę produkcji, a to już inny temat. Wycena projektów zarobkowych - tutaj zatrzymamy się na chwilę. Opieramy wycenę o wzór, chcemy ograniczyć element "kolesiostwa" do minimum, bo nikt nie jest w stanie całkowicie to wyeliminować. Wzór o którym mówię brzmi mniej więcej tak: Wynagrodzenie = (Ilość dni x pieniądze za dzień) + (% od oprawy wizualnej/poziomu odgrywania akcji +% za wciągnięcie za to ET/Freelancerów + Pokrycie części kosztów)* *Postaram się teraz rozbić to na części pierwsze: Ilość dni - Wiadome jest to, że odgrywanie akcji powinno być rozwinięte i wydłużone do maksimum, w tym przypadku ilość dni będzie brana pod uwagę. Pieniądze za dzień - Według nas maksymalny dzienny zarobek powinien wynosić maksymalnie 8.000$, osoba wyceniająca powinna mieć to na wgląd, oczywiście ta kwota ma w sobie jeszcze dodatkowo dwa elementy: Poziom zagrożenia; Poziom szkodliwości społecznej. Ocena oprawy wizualnej oraz poziomu odgrywania akcji (oceniany procentowo) - maksymalnie pięć procent od kwoty z wyliczonej pierwszej części równania - Tutaj pozostawiamy opiekunowi projektów zarobkowych oprawy wizualnej i poziomu odgrywania akcji. Ocena zaangażowania innych oddziałów pokroju (ET, Freelancerów) - maksymalnie pięć procent od kwoty z wyliczonej pierwszej części równania. Tak samo jak wyżej, to zostawiamy do oceny opiekunowi, on sam oceni czy zaangażowanie innych działów zostało wykonane i czy miało to duży wpływ na przebieg całej akcji. Pokrycie części kosztów - Sami wyszliśmy z inicjatywą pociągnięci chęcią napędzania przez siebie rozgrywki przez przeróżne działy (pokroju Freelancerów) i jesteśmy w stanie, jako administracja zwrócić część kosztów za wykonanie akcji (Opłacanie Freelancerów, czy ludzi z ET), ale nie więcej niż pięćdziesiąt procent. Wynagrodzenie w łupach jako możliwość odebrania swojego zarobku. Nie chcemy naciskać na to, aczkolwiek naszym zdaniem jest to świetna okazja do spotęgowania uczucia wciągnięcia się w świat, który kreujemy wszyscy. Bądźmy szczerzy: przedmioty które istnieją > pieniądze pojawiające się znikąd na koncie grupy. Aczkolwiek odbieranie łupów w narkotykach lub broni musi zostać niestety ograniczone: Narkotyki - w przypadku wyceny zdobytych narkotyków, wyliczamy całkowitą kwotę wyceny z wzoru powyżej, narkotyk - o który stara się dana grupa, dzielimy jego zarobek na pół i to jest wyjściowa cena za 100 gramów narkotyku przy wycenie. wzór = Całkowita kwota po wyliczeniu / połowa ceny z zarobku za 100 gram narkotyków Przykład = 40.000 / (8100/2) - W przypadku LSD = 987gram w towarze za całą wycenę. Broń - Tutaj sprawa się komplikuje, raczej będziemy opierać się o rodzaj broni, którą chcecie dostać. W przypadku broni krótkiej jesteśmy w stanie dać za tygodniową akcje maksymalnie 10 sztuk broni, a przy automatach ilość ta spada do 2-3 sztuk. * - Dodatkowo ekipa vGaming zastrzega sobie prawo do przekroczenia limitów, w razie gdy akcja "rozsadzi mózg" osobie wyceniającej. Nie mogło tutaj zabraknąć tematu Freelancerów, ostatnimi czasy mam wrażenie najbardziej pomijanej i zapomnianej grupy na serwerach Role Play. Na platformie vGaming mam nadzieje, że powrócą do żywych, ponieważ mają oni swój własny, mamy nadzieje, że sprawiedliwy sposób zarobku. Zaczynamy od początku, skupimy się na wynagrodzeniu za pomoc przy odgrywaniu projektów zarobkowych. Organizacje przestępcze, biorąc do pomocy osoby nazywane Freelancerami, mają obowiązek zapłacić Wam za współudział - częścią w łupie, lub gotówką z góry. W przypadku gotówki z góry, administracja zwraca część tych kosztów osobie organizującej tą akcje w zależności od skuteczności osoby oraz jego wpływu na przebieg akcji. Bonus ten maksymalnie może wynosić 6 tysięcy za jeden dzień pomocy przy owej akcji. W przypadku dzielenia się łupami, wartość łupów wynosić może nie więcej niż 8 tysięcy. Oczywiście freelancerzy mają prawo do swojej własnej akcji zarobkowej, aczkolwiek ze względu na to iż jest on sam, jest w stanie zarobić połowę kwoty dostępnej dla akcji zarobkowej, którą prowadzi organizacja przestępcza. W całym dziale poświęconym gospodarce nie może zabraknąć krótkiej informacji na temat pojazdów oraz przedmiotów dostępnych na serwerze. Sprawa wygląda dosyć prosto. Staraliśmy się wycenić możliwie jak najwięcej pojazdów, gdyż domeną GTA V jest różnorodność i możliwość stworzenia możliwie jak najbardziej unikatowej postaci, która posiada cechy ludzkie, a szeroki wybór pojazdów w tym pomaga. Nie chcemy też rozpisywać całego cennika pojazdów, dlatego poniżej w spoilerze znaleźć możecie obraz, który pokazuje po jednym wycenionym samochodzie z każdej klasy. Rozumiecie, musimy budować napięcie, nie możemy wysłać całej listy od razu. Tu miały być ceny samochodów, ale ostatecznie stwierdziliśmy że je zmienimy, na czasie dodamy je ponownie. (Ceny pojazdów do startu serwera mogą ulec zmianie) Tak samo z ubraniami Ekipa vGaming dokłada wszelkich starań, żeby dostępne były wszystkie przedmioty z kategorii ubioru. Rozpiska nie jest zbyt długa, więc pozwolimy sobie wytłumaczyć to w podpunktach, bez zbędnego wrzucania kolejnych wykresów. Części ubioru główne - Główne części ubioru, nie mówimy tutaj o ekskluzywnych marynarkach czy spodniach, mieścić będą się w granicach od 100-700 dolarów. Nakrycia głowy - Ich cena zaczyna się już od 5 dolarów, w przypadku ekskluzywnych częściach garderoby póki co wynosi około 400 dolarów. Okulary - Będą one oscylować w granicach 5 - 200. Dodatkowe elementy ubioru - Kolczyki, zegarki, branzolety, naszyjniki. Ich cena zacznie się już od 200 dolarów, zapewne kończąc na kilku cyfrowych kwotach. Dotarliśmy do końca! OOF! Długie nieprawdaż? Najważniejsze linki zostawiam pod spodem, ważne żebyście zapoznali się z regulaminem Forum, dział poradniki zostawcie sobie na później, do startu jeszcze trochę czasu. - Regulamin Serwera i Forum - Rekrutacja do ekipy - Poradniki - Informacje na temat tworzenia grup przestępczych - Jak założyć biznes? Chciałbym w imieniu całej ekipy życzyć Wam przyjemnego korzystania z forum oraz pozostania z nami jak najdłużej, mam nadzieje, że z wszystkimi, którzy założyli konto zobaczymy się w grze! @Bukraj Wykresy @M1K1 Poprawianie mnie @Humek Piszarz
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.