Jump to content

tytek

Gracz
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

tytek last won the day on August 29

tytek had the most liked content!

7 Followers

About tytek

  • Birthday 10/23/2021

Recent Profile Visitors

2139 profile views

tytek's Achievements

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Aktywny udział w zamkniętych beta testach serwera Rare

Recent Badges

187

Reputation

  1. do skurwsyna ktory ciagle przejezdzal mnie na beta testach kuruma:
    mam nagrania z kamer downtown twoja twarz jest juz zgloszona na policje

    1. ngsWizzy

      ngsWizzy

      na inowroclawskiej jestes

    2. tytek
    3. Hype

      Hype

      wysyłam do tej sprawy gang unit. to przestempstwo

  2. jesli ktos chce pograc rzezimieszka z polswiatka a nie ma gdzie to zapraszam do poklikania pod moja apka:))

  3. jeden post wystarczy - payday dzielony na trzy zeby centrumy mialy zajecie + deletowac biznesy w ktorych srednia pracownikow na duty to jedna osoba
  4. robi ktoś restream high league?

  5. to jest jedna z pierwszych aplikacji która wleciała na serwer, ja również gdybym był mistrzem gry odpowiedzialnym za sektor przestępczy bym wrzucił taką apkę bo serwer jeszcze nie stał i o tym projekcie wiedziało maksymalnie pięćdziesiąt osób edit1; apka moze i jest ponizej przecietnej ale kojarze adusta z innego serwera wiem na co go stac wiec moim zdaniem nalezy mu sie kredyt zaufania
  6. tytek

    balwan studio

    grafiki strasznie zajeżdżają maślakiem i raczej nikt z obecnie tu grających graczy nie pokusi się na takową grafikę bo apki w takich klimatach są puszczane tam gdzie każdy dobrze wie gdzie takowy styl został wytrendowany
  7. tytek

    Kubus

    miejsce blisko centrum rozgrywki oraz centrum rozgrywki dla aktualnie parunastu osob same plusy + chetnie ojebalbym paruwe w takim intku
  8. 13songs2die już na streamingach city morgue

  9. kajtuś z tymi swoimi pomysłami na forum szybko znajdzie się na posadzie gamemastera xD

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.